Opinie klientów o Royal Garden Palace

5.5 /6
111 
opinii
Atrakcje dla dzieci
4.1
Obsługa hotelowa
5.6
Plaża
5.1
Pokój
5.6
Położenie i okolica
5.0
Rezydent
5.3
Sport i rozrywka
5.0
Wyżywienie
5.6
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

3.0/6

Zuzanna, --- 07.07.2024
Termin pobytu: czerwiec 2024

Hotel dla wymagających

Opis hotelu zdecydowanie pokrywa się ze stanem faktycznym obiektu. Zarówno wyżywienie jak i standard pokoju na najwyższym poziomie. Bardzo czysto i zielono. Każdy z gości może liczyć na pomoc pracowników hotelu. Jedzenie różnorodne i przepyszne, zdecydowanie każdy znajdzie coś dla siebie. Z czystym sumieniem można polecić hotel.

2.5/6

Fado 04.05.2019

Wypuszczeni przez biuro

Pobyt w hotelu od 2-9 maja 2019 hotel na pewno nie zasługuje na 5 gwiazdek i w brew opisowi w katalogu nie jest najlepszym . Recepcja źle nastawiona do Polaków jak już ktoś pisał w komentarzach są niechętni ignoranccy niestety z przyzwoleniem anonimowej Pani rezydent chyba z uwagi na rodo najgorsze pokoje dla nas jedna winda w całym obiekcie dodatkowe opłaty za zabranie z lotniska bagażu a w hotelu podatek za 7 dni pobytu dlaczego nie jest to w cenie. Podział na sezon .w maju nie sezon infrastruktura hotelowa nie czynna podobnie brak klimatyzacji plaża nie czynna jak będzie czynna to opłata za serwis plażowy .Bary kiepskie bo nie sezon braki w napojach .Rano w pokoju może powitać was malarz z farbami. na reklamację obojętni i recepcja i p.rezydent. szkoda pieniędzy unikajcie tego hotelu gdzie indziej też można wypoczac za takie same pieniądze

0.5/6

Danuta, Rybnik 23.04.2024
Termin pobytu: marzec 2024

Hotel bez życia wakacyjnego

Hotel piękny, czysty i bardzo spokojny wręcz za spokojny, brak życia wakacyjnego. W połowie naszego wypoczynku doszło do incydentu przy basenie tj. zostawiliśmy ręczniki, jak to robią inni wczasowicze na leżakach i poszliśmy na obiad . Po powrocie z obiadu okazało się, że nasze leżaki są już zajęte przez innych wczasowiczów Tunezyjczyków pochodzących z Francji, młodzi ludzie. Doszło do konfrontacji ustnej. Po chwili dołączył do tej rozmowy Menager Hotelu, który stał po stronie "swoich" czyli Tunezyjczyków pochodzących z Francji. Koniec, końców została wezwana nasza Pani Rezydent Sonia i okazało się, że zostaliśmy wyrzuceni z hotelu w terminie natychmiastowym. Hotel nie życzy sobie takiego zachowania wobec innych wczasowiczów. Wiadomo Polska przegrała bo nie jest u siebie. Nadmieniam, że nasze zachowanie było oprawne, co potwierdziła nasza Pani Rezydent. W ciągu kilku chwil Pani Rezydent załatwiła nam pobyt w Hotelu Vinci Helios Beach ****, który okazał się jeszcze lepszym hotelem, aniżeli hotel Royal Garden Palace. Gdybym miała jeszcze raz wybierać hotel na Djerbie to wybrałabym hotel Vinici Helios Beach. Ocena dla Pani Rezydent i całego biura podróży RAINBOW dajemy najwyższą ocenę 6.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem