5.5/6 (164 opinie)
Kategoria lokalna 5
3.0/6
Opis hotelu zdecydowanie pokrywa się ze stanem faktycznym obiektu. Zarówno wyżywienie jak i standard pokoju na najwyższym poziomie. Bardzo czysto i zielono. Każdy z gości może liczyć na pomoc pracowników hotelu. Jedzenie różnorodne i przepyszne, zdecydowanie każdy znajdzie coś dla siebie. Z czystym sumieniem można polecić hotel.
2.5/6
Pobyt w hotelu od 2-9 maja 2019 hotel na pewno nie zasługuje na 5 gwiazdek i w brew opisowi w katalogu nie jest najlepszym . Recepcja źle nastawiona do Polaków jak już ktoś pisał w komentarzach są niechętni ignoranccy niestety z przyzwoleniem anonimowej Pani rezydent chyba z uwagi na rodo najgorsze pokoje dla nas jedna winda w całym obiekcie dodatkowe opłaty za zabranie z lotniska bagażu a w hotelu podatek za 7 dni pobytu dlaczego nie jest to w cenie. Podział na sezon .w maju nie sezon infrastruktura hotelowa nie czynna podobnie brak klimatyzacji plaża nie czynna jak będzie czynna to opłata za serwis plażowy .Bary kiepskie bo nie sezon braki w napojach .Rano w pokoju może powitać was malarz z farbami. na reklamację obojętni i recepcja i p.rezydent. szkoda pieniędzy unikajcie tego hotelu gdzie indziej też można wypoczac za takie same pieniądze
0.5/6
Hotel piękny, czysty i bardzo spokojny wręcz za spokojny, brak życia wakacyjnego. W połowie naszego wypoczynku doszło do incydentu przy basenie tj. zostawiliśmy ręczniki, jak to robią inni wczasowicze na leżakach i poszliśmy na obiad . Po powrocie z obiadu okazało się, że nasze leżaki są już zajęte przez innych wczasowiczów Tunezyjczyków pochodzących z Francji, młodzi ludzie. Doszło do konfrontacji ustnej. Po chwili dołączył do tej rozmowy Menager Hotelu, który stał po stronie "swoich" czyli Tunezyjczyków pochodzących z Francji. Koniec, końców została wezwana nasza Pani Rezydent Sonia i okazało się, że zostaliśmy wyrzuceni z hotelu w terminie natychmiastowym. Hotel nie życzy sobie takiego zachowania wobec innych wczasowiczów. Wiadomo Polska przegrała bo nie jest u siebie. Nadmieniam, że nasze zachowanie było oprawne, co potwierdziła nasza Pani Rezydent. W ciągu kilku chwil Pani Rezydent załatwiła nam pobyt w Hotelu Vinci Helios Beach ****, który okazał się jeszcze lepszym hotelem, aniżeli hotel Royal Garden Palace. Gdybym miała jeszcze raz wybierać hotel na Djerbie to wybrałabym hotel Vinici Helios Beach. Ocena dla Pani Rezydent i całego biura podróży RAINBOW dajemy najwyższą ocenę 6.
0.5/6
Kraj masakra - brak jakichkolwiek walorów wizualnych. Wszędzie piach i gruz. Hotel może i miła 5*, ale 25 lat temu. Dlatego też to EX RIU. Riu to dobra sieciówka i wycofała się z tego. Pokoje masakra - porwane zasłony (wymienili po zwróceniu uwagi), łazienka z grzybem… łóżka i materace stare, prześcieradło potwornie zmechacone - po kontakcie z rezydentem Markiem (super człowiek) wymienili na większy pokój, manager hotelu osobiście sprawdził stan pokoju. Jedzenie ciągle to samo. Radzę wziąć stoperan, bo na pewno się przyda. Basen brudny - jak dotknie się dna, to czuć piasek. Leżaki przy basenie zajęte już o 8. Obsługa nie jest miła. Ona jest napastliwa. Ciągle zaczepiają, pytają o nr tel, gdy boss nie patrzy. Obrzydlistwo. Nie polecam dla młodych dziewczyn jadących np. z koleżankami. Zamawiasz wino, a gówniarz pyta się czy pójdzie na disco czy for a walk. Dramat. Chłopak z recepcji sprawdził moje dane w systemie (nigdy z nim nie rozmawiałam) i wysłał mi zaproszenie na fb. Zgłoszone do rezydenta, a ten zapewnił, że przekaże to kierownika recepcji. Dno. Dobrze, że ta wycieczka kosztowała mnie od osoby 3 tysiące to można to przeboleć. Nigdy więcej Tunezji. Nie warto. Lepiej lećcie sobie do Turcji. Tam chociaż jest co pooglądać. Egipt też straszny wizualnie, ale tutaj 100 razy gorzej.