Opinie o Royal Karthago

Kategoria lokalna: 4

5.5/6
(73 opinie)
Atrakcje dla dzieci
5.1
Obsługa hotelowa
5.6
Plaża
5.4
Pokój
5.3
Położenie i okolica
5.3
Rezydent
5.6
Sport i rozrywka
5.5
Wyżywienie
5.6

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    5.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Super pobyt.

    Barbara, Chorzów 11.05.2025 | Termin pobytu: kwiecień 2025

    Byłam z trójką koleżanek na wyspie Djerba w tym hotelu. Tygodniowy pobyt od 24.04-01.05.25 okazał się strzałem w dziesiątkę. Pogoda wspaniała, jedzenie obłędne, pokój czysciutki, codziennie sprzątany+wymiana ręczników. Obsługa miła i pomocna.(W szczególności Pani WIEM recepcjonistka). Pani Beata rezydentka -profesjonalistka.W imieniu swoim i koleżanek bardzo dziękuję za całokształt. Barbara.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Mega Super

    Joanna, Zabrze 27.03.2025 | Termin pobytu: marzec 2025

    Super wakacje, jesteśmy bardzo zadowoleni. Polecam serdecznie ❤️🧡💛 Personel bardzo pomocny, Animatorzy bardzo przyjaźni:) Doskonała atmosfera

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    85

    opinia o hotelu Royal Karthago

    Marta Anna, Rybnik 23.04.2023 | Termin pobytu: kwiecień 2023

    Pobyt bardzo udany, hotel zasługuje na te 4 gwiazdki, super jedzenie dla każdego coś dobrego, urozmaicone, słodkości wprost boskie, pizza rewelka, owoce, sałatki, woda mineralna butelkowana gaz n/gaz na bieżąco, drinki jakie kto sobie życzy. Obsługa hotelowa bardzo miła i pomocna, na prośbę wymieniono mi domek, żebyśmy z rodziną mieli obok siebie ( może jedynie Pan co z recepcji przewozi walizki do pokoi czekał na większy napiwek). Zaznaczam, że znam zaledwie parę słów po niemiecku i angielsku, a mimo to obsługa dokładała wszelkich starań żeby spełnić nasze oczekiwania. Pokoje codziennie sprzątane, ręczniki na bieżąco wymieniane. Animacje, konkursy na okrągło, nauki tańców, aerobic w wodzie, na Wielkanoc malowanie pisanek co było naprawdę z ich strony miłym gestem, dla dzieci miła dziewczyna organizowała zajęcia. Basen duży odkryty, brodzik, oraz basen kryty. Minus niestety też jest, niesprzątane glony na plaży. Kaucja za ręczniki plażowe (zapłacisz w euro a wrócą ci w dinarach, których nie wolno przewozić). Brak w pokoju czajnika, jeśli ktoś lubi kawę parzoną, ale bez tego da się obejść . Do tych, którzy wybierają się na Dżerbę w pierwszej połowie kwietnia, zabrać ciepłe ubrania, wieczory potrafią być naprawdę bardzo zimne. Jesteśmy zadowoleni z urlopu.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Djerba zaskoczyła

    DOROTA, BORÓWNO 07.07.2025 | Termin pobytu: maj 2025

    Byłam sceptycznie nastawiona do Tunezji. A tu niespodzianka! Hotel rozległy ale bardzo zadbany, czysty i zagospodarowana każda przestrzeń. Jedzenie bardzo smaczne i urozmaicone. Trzy restauracje ala carte tunezyjska, włoska i międzykontynentalna. Polecam każdą z nich. Obsługa fantastyczna, pomocna i zawsze uśmiechnięta. Obok hotelu możliwość wypożyczenia quadów, taxi, bryczki czy wielbłąda. Dwa sklepy z pamiątkami mają całkiem dobry wybór. Pamiętajmy o targowaniu 😊 Fantastyczna plaża z leżakami 🌞 Hotel godny polecenia

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Udany pobyt.

    Agnieszka, Warszawa 05.04.2025 | Termin pobytu: marzec 2025

    Hotel bardzo ładny, zadbany teren. Dużo roślin. Pokoje usytuowane w dalszej odległości od basenu i resteuracji co sprawia, że jest cisza i spokój. Polecam!

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Urlop w marcu

    Agnieszka 07.04.2025

    Bardzo przyjemny hotel w formie wioski, bardzo dobre jedzenie. Niestety trafiliśmy na ramadan w marcu kiedy restauracje poza hotelem były zamknięte, do tego przypływ wiosenny i mnóstwo glonów na plaży. Ogólnie bardzo przyjemna atmosfera na terenie hotelu wśród obsługi i gości hotelowych

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Total karthago

    Anna, Bytom 11.04.2025 | Termin pobytu: kwiecień 2025

    Jestem zadowolona miło przyjemnie czysto bardzo dobre jedzenie trochę plaża mnie zawiodła brudna polecam

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    12

    Wspaniały wypoczynek

    Maria Hanna, Płock 21.01.2025 | Termin pobytu: grudzień 2024

    Hotel Royal Karthago- Djerba ma wiele dobrych i bardzo dobrych ocen. Wszystkie oceny jak najbardziej oddają klimat tego miejsca. Byliśmy w terminie 19 grudnia 2024 do 2 stycznia 2025r. Zarówno Wigilia jak i Sylwester pozostaną w naszej pamięci jako "Baśń z 1000 i jednej nocy. "Wspaniałe występy, dekoracje świąteczne, choinki z bombkami (aurakarie)na terenie ,Mikołaj z prezentami dla wszystkich dzieci, prezent w pokoju od hotelu,serwowana kolacja przy świecach, fantastyczne dania, dekoracja restauracji,wspaniali kelnerzy i animatorzy,pokazy ogni, fajerwerki,mnóstwo lampionów.....a wszystko dograne logistycznie! Jesteśmy zachwyceni organizacją. Dodam, że już mamy grupę znajomych,którzy bardzo chętnie polecą z nami w tym roku!. Przez 2 tygodnie mieliśmy słoneczną pogodę ok 18-20 stopni. Woda butelkowana dostępna w dowolnej ilości, klimatyzacja w pokoju- było ciepło. Nie jest prawdą, że turyści z Francji są faworyzowani.Ze względu na brak bariery językowej mogą bardziej uczestniczyć we wszystkim, ale obsługa hotelowa i animatorzy robią wszystko aby nie wyróżniać tylko jednej grupy turystów! Polecamy ten hotel-na wypoczynek jak również na korzystanie z wycieczek fakultatywnych. Opinię wystawiam w aplikacji Rainbow i nie ma tu miejsca na dołączenie zdjęć... a mam ich wiele i są cudowne. Nie mogę podzielić się z Wami urokiem wieczoru Wigilijnego i Sylwestrem. Na stronach hotelu Royal Karthago są krótkie filmiki z tych dni, ale za krótkie aby oddać piękno tych dni....

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Tunezja - Djerba - początek stycznia

    Mariusz 23.03.2025 | Termin pobytu: styczeń 2025

    Pobyt w Royal Karthago na Djerbie to świetna propozycja dla osób szukających udanego wypoczynku. Hotel położony jest w malowniczej lokalizacji, zaledwie kilka kroków od piaszczystej plaży (codziennie oczyszczanej z wodorostów). Obiekt oferuje szeroką gamę udogodnień, takich jak baseny, zaplecze spa oraz różnorodne aktywności, które zapewnią rozrywkę zarówno dorosłym, jak i dzieciom - choć przyjeżdżając w styczniu trzeba liczyć się z tym, że nie koniecznie może być to dobry okres na morską kąpiel - basen na zewnątrz też odpada - ale jest basen wewnętrzny, z którego można korzystać :) :) . Pokoje są wygodne, czyste i gustownie urządzone, co pozwala na relaks po dniu pełnym wrażeń. Budynki są nawiązaniem do tradycyjnego budownictwa tunezyjskiego. Serwis hotelowy wyróżnia się uprzejmością i profesjonalizmem, a różnorodność potraw serwowanych w restauracjach pozwala odkryć smaki tunezyjskiej kuchni. Styczeń to także idealny czas na spokojny wypoczynek, z umiarkowaną temperaturą pozwalającą na pełne korzystanie z atrakcji bez upałów. Polecam ten hotel wszystkim, którzy marzą o relaksującym urlopie z dala od zgiełku codzienności. Pod hotelem często były dostępne taksówki, którymi można było podjechać za niewielkie pieniądze do najbliższych miejscowości na wyspie :) Polecamy skorzystanie z dostępnych wycieczek fakultatywnych - objazd wyspy i 2-dniowa wycieczka w głąb Tunezji ze zwiedzaniem ciekawych miejsc i jazdą samochodami terenowymi po wydmach i jazdą na wielbłądach :) :) - te na, których jeździliśmy były bardzo zadbane i czyściutkie - bezzapachowe ;) ;). Bardzo dobre jedzonko - smaczne i dobrze przyprawione :) :)

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    9

    Bardzo fajne miejsce, godne polecenia

    Mariola, Lublewo Gdańskie 18.03.2024 | Termin pobytu: marzec 2024

    Miejsce ładne, czyste, zadbane. Jedzenie urozmaicone, zawsze można coś wybrać. Nie warto natomiast brać restauracji a la carte, szkoda czasu (niesmaczne jedzenie). Animacje całodniowe mogłyby być olbrzymim atutem, ale... w większości są po francusku (około 90% tekstów). Pierwszy raz się spotkałam z czymś takim, że nie ma równoległego tłumaczenia na angielski. Francuzi się bawią, losują jakieś nagrody, pozostali nic nie wiedzą. Wszyscy goście poza Francuzami są gośćmi "drugiej kategorii". Jest to trochę słabe.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem