Kategoria lokalna 4
6.0/6
Dzisiaj wrociłysmy z koleżanką z tygodniowego pobytu w Djerbie. Hotel o którym czytałyśmy opinie przed rezerwacją przewyższył nasze oczekiwania. Warunki lokalowe SUPER. Obsługa rewelacyjna. Zawsze uśmiechnięta, pomocna i bardzo miła. Jedzenie bardzo dobre, nareszcie nie dostosowane dla Anglików ale dla każdego. Jeżeli ktoś planuje wypoczynek z dobrą zabawą i atrakcjami polecam Royal Khantago.
Elżbieta, Łódź - 09.01.2025 | Termin pobytu: styczeń 2025
9/9 uznało opinię za pomocną
6.0/6
Pogoda wiosenna, chodź były dni na opalanie, na plaży pełno glonów, ale to nie przeszkadzało w spacerach. Wspaniała baza do zwiedzania. Taksówką za 5 dinarów można pojechać do muzeum i zobaczyć krokodyle. Animatorzy na miejscu bardzo się starają. Polecam sklep w Midun Carrefour - jedyny w którym są ceny i to bardzo atrakcyjne w porównaniu z ich cenami na targach. Nie polecam kolacji tematycznej, którą można sobie zamówić z al carte.
Małgorzata Ewelina, Milewskie - 20.03.2025 | Termin pobytu: styczeń 2025
1/1 uznało opinię za pomocną
6.0/6
To mój drugi pobyt w Tunezji. O ile ten poprzedni (8 lat temu) nie rzucił mnie na kolana, to tym razem wręcz przeciwnie. Bardzo mile zaskoczyły mnie zmiany w tym kraju i w podejściu do turystów. Przede wszystkim jest dużo czyściej, nie ma śmieci (przynajmniej na Djerbie). Tunezyjczycy bardzo mili i przyjaźnie nastawieni do Polaków. Hotel cudowny pod każdym względem: pokoje, otoczenie, plaża, obsługa, animatorzy no i wyżywienie. Polecam też skorzystać z wycieczek. Ja byłam na 2-dniowej Saharze, na objeździe po Djerbie i na Farmie Krokodyli. Wszystkie te miejsca mnie zachwyciły. Najbardziej pobyt na Saharze- wyjątkowe przeżycie, polecam każdemu.
MAREK ALEKSANDER, BYSTRA - 10.06.2024 | Termin pobytu: maj 2024
21/21 uznało opinię za pomocną
6.0/6
Obsługa hotelu bardzo miła :) animacje na wysokim poziomie + animatorzy byli przesympatyczni! W pokoju czysto, jedzenie urozmaicone - każdy znajdzie coś dla siebie. Jedyny minus to wczesny wylot i brak śniadania (jedynie słodka bułka) a jak ktoś chciał sobie przygotować kanapki na drogę podczas kolacji to obsługa nie pozwalała nic wyniesc z restauracji pomimo informacji o wczesnym locie.
Marcelina Natalia - 06.04.2025 | Termin pobytu: marzec 2025
0/0 uznało opinię za pomocną