5.8/6 (35 opinii)
Kategoria lokalna 4
5.5/6
Pobyt w Royal Karthago uwazam za udany. Duży plus za wannę w łazience, dużą plażę i piękną roślinność i czystość w resorcie. Trafiła nam się cudowna rezydentka, Pani Beata. Przemiła kobieta, bardzo pomocna, otwarta, uśmiechnięta (mimo przeziębienia). Życzyłabym wszystkim takiego zaopiekowania!!!
5.0/6
Pobyt bardzo udany, hotel zasługuje na te 4 gwiazdki, super jedzenie dla każdego coś dobrego, urozmaicone, słodkości wprost boskie, pizza rewelka, owoce, sałatki, woda mineralna butelkowana gaz n/gaz na bieżąco, drinki jakie kto sobie życzy. Obsługa hotelowa bardzo miła i pomocna, na prośbę wymieniono mi domek, żebyśmy z rodziną mieli obok siebie ( może jedynie Pan co z recepcji przewozi walizki do pokoi czekał na większy napiwek). Zaznaczam, że znam zaledwie parę słów po niemiecku i angielsku, a mimo to obsługa dokładała wszelkich starań żeby spełnić nasze oczekiwania. Pokoje codziennie sprzątane, ręczniki na bieżąco wymieniane. Animacje, konkursy na okrągło, nauki tańców, aerobic w wodzie, na Wielkanoc malowanie pisanek co było naprawdę z ich strony miłym gestem, dla dzieci miła dziewczyna organizowała zajęcia. Basen duży odkryty, brodzik, oraz basen kryty. Minus niestety też jest, niesprzątane glony na plaży. Kaucja za ręczniki plażowe (zapłacisz w euro a wrócą ci w dinarach, których nie wolno przewozić). Brak w pokoju czajnika, jeśli ktoś lubi kawę parzoną, ale bez tego da się obejść . Do tych, którzy wybierają się na Dżerbę w pierwszej połowie kwietnia, zabrać ciepłe ubrania, wieczory potrafią być naprawdę bardzo zimne. Jesteśmy zadowoleni z urlopu.
5.0/6
Miejsce ładne, czyste, zadbane. Jedzenie urozmaicone, zawsze można coś wybrać. Nie warto natomiast brać restauracji a la carte, szkoda czasu (niesmaczne jedzenie). Animacje całodniowe mogłyby być olbrzymim atutem, ale... w większości są po francusku (około 90% tekstów). Pierwszy raz się spotkałam z czymś takim, że nie ma równoległego tłumaczenia na angielski. Francuzi się bawią, losują jakieś nagrody, pozostali nic nie wiedzą. Wszyscy goście poza Francuzami są gośćmi "drugiej kategorii". Jest to trochę słabe.
5.0/6
Pokoje nie dokończą doczyszczone. Widać że lata świetności ma za soba, ale miło spędzony czas i wyjazdy rekompensują lekkie mankamenty.