Opinie klientów o Tunezja - Gorąca Jak Samum

5.0 /6
159 
opinii
Intensywność programu
4.8
Pilot
5.1
Program wycieczki
5.1
Transport
5.3
Wyżywienie
4.6
Zakwaterowanie
4.4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

3.5/6

Ryszard, Kielce 29.07.2019

Od "suku do suku".

Objazd źle zorganizowany. Największym mankamentem to niepotrzebne kilometry przejechane na południu (powrót do Matmaty). W plecy mamy 500 kilometrów. Po co? Natomiast program lekki i do przyjęcia. Wybrane miejsca mogły zainteresować (szczególnie El Jam - amfiteatr). Fajne wrażenia także podczas jazdy jeepami po Saharze. Naj gorsze momenty to codzienne mediny i suki. Nie wszyscy jeżdżą by kupować gadżety. Poza tym można było je kupić w jednym zaplanowanym miejscu, a nie w każdym dniu. Wątpliwości moje budzi opłacony pakiet (po 85 Euro). Wiele zwiedzanych miejsc było niebiletowanych. Autokar ogólnie dobry poza (niestety) awarią i to na super gorącym południu klimatyzacji. Pilot nie rozliczył sie z tej sumy. Chciałbym transparentnie wiedzieć na co poszły moje pieniądze. Nie dostajemy też biletów wstępu (niektórzy traktują to jako pamiątki). Jedzenie dobre i wystarczające, Na pobycie może zbyt monotonne (codziennie to samo). Hotele na objeździe bardzo dobre i ciekawe, a na pobycie OK. Pilot bardzo dobrze przygotowany merytorycznie. Niestety słabiej z kulturą. Odzywki w stylu: "Ja już mówiłem co będziemy zwiedzać (czy mówiłem o której spotkanie)",, "Nie jestem papugą", "Ja tu pracuję", i najlepsze "Ja mam teraz przerwę" (oczywiście nie miał na koszulce napisane kiedy ma przerwę oraz czy jest do naszej dyspozycji i kiedy????). Ogólnie impreza udana z małymi mankamentami.

3.5/6

Aleksandra, Warszawa 11.10.2020

Spokojny wyjazd

Podróż pomimo epidemii udana, choć nie zobaczyliśmy Thuggi i Tabarki. Sam program zwiedzania sprawił, ze wyjazd można uznać za dość nudny (codziennie Min 1,5-3,5 na zakupy zakupy zakupy... a i tak w ostatnim dniu w sklepie Jasmin wszystko było dostępne w tańszej cenie... poza przyprawami których zakup wcześniej organizowal pilot - jedynie dzień na pustyni był faktycznie dniem pełnym zwiedzania / przygód / atrakcji). Program aktualnie pomija piękny przylądek Cape Bon i ruiny pięknie zachowanej Sbeitli... w zamian czas na zakupy i Djerba która nic do zwiedzania nie wnosi poza zabraniem całego dnia. Pustynia i El Jem zwiedzanie w środku dnia. Czas na zwiedzanie / przerwy / zakupy tak rozłożony ze do hoteli wraca się po zmroku, wiec nie ma jak skorzystać z basenu / morza (chyba ze zrezygnuje się ze zwiedzania oazy na pustyni). Autokar ok choć kierowca poza dość nieprzychylnym nastawieniem nie wiedział jak wyjechać z piachu w który się zakopał, zapominał skręcić do sklepu, wjechał w okablowanie przy stacji benzynowej. Pilot - Abdul - bardzo wykształcona, zaangażowana społecznie osoba która bardziej nadaje się na zarządzającego wyjazdami a nie na bycie przewodnikiem (ogólne opowiadanie o zwiedzanych miejscach, niewskazywanie kolejności zwiedzania czasu w danym miejscu czy wymagań - chyba ze ktoś dopytywał; za to bardzo dużo uwagi Abdul zwracał na bieżące problemy z jakimi zmaga się Tunezja). Sam kraj - niczym nie wyróżnia się wśród okolicznych krajów, niestety jest pełen śmieci co dodatkowo utrudnia podziwianie. Największy zawód to pustynia i wielbłądy - nie da się ukryć, ze nie mieliśmy okazji podziwiać wydm, bezkresu pustyni - przejażdżka miała miejsce w okolicach dróg.

3.0/6

Tomasz 25.06.2022

Tunezja- Gorąca jak Samum, ale....

Z dużymi problemami (odwołany lot) wycieczka wystartowała i już na samym początku pierwsza "niespodzianka" ,przewodnik zakomunikował, że program nie będzie zrealizowany w całości?!? Druga brak systemu tour guide (ale po poznaniu przewodnika wszystko się wyjaśniło;-) ) po trzecie i tu zdania bardzo podzielone to właśnie przewodnik... naprawdę nie wiem skąd takie pozytywne opinie. Pan Abdul jest człowiekiem inteligentnym i posiadającym niewątpliwie bardzo dużą wiedzę na temat swojego kraju jednak nie skorym do dzielenia sią nią. Trasa bardzo chaotycznie ułożona, bardzo dłuuuugie momenty ciszy jak funduje nam przewodnik sprawiają, że kupienie przewodnika i czytanie go jest jedyną formą uzyskania wiedzy na temat Tunezji. Wiele pozostawia również do życzenia kultura przewodnika, a zwłaszcza jego sposób zwracania się do turystów z aroganckim i złośliwym uśmieszkiem na twarzy i momentami jakby agresywnym zachowaniem. To sprawia, że odechciewa się zadawania pytań, a wchodzenie w polemikę można wybić sobie od razu z głowy. Przewodnik nie informuje co będzie robione, jakie buty należałoby ubrać, na sugestie odpowiada np " ja tak chodziłem tam od dziecka i mi to nie przeszkadzało". Ehhhhh przewodnik to najsłabszy punkt wycieczki, powinno wysłać się go na szkolenie do p. Oskara:-) Co do programu zdecydowanie szumna Świątynia wody i akwedukty to zapchaj dziury i wypełniacze czasu... Bardzo, bardzo pobieżnie zrobiony Tunis, zdecydowanie za dużo wszelakich targów. Hotele ok, jedzenie dobre, dodatkowe posiłki nie drogie i warte spróbowania. Kierowca i autokar przyzwoity. Przez cała drogę towarzyszyła nam tajemnicza postać której przewodnik nie raczył nam przedstawić...mam nadzieję że nie będzie to nowy przewodnik bo wzór ma kiepski do naśladowania.

3.0/6

SEBASTIAN, Zabrze 05.09.2022

wycieczka Tunezja

Witam długo myślałem czy zdecydować, się na wystawienie opinii. Ogólnie wycieczka mi sie podobała. Chciałem zwiedzić ten kraj i z tego właśnie jestem zadowolony. Kilka kwestii mi się nie podobało. Mianowicie sytuacja z lokalnym przewodnikiem. Miałem wrażenie że wiele rzeczy robi pod siebie a już potraktowanie mojej i zony osoby w jednym z hoteli popsuło wszystko. Dostaliśmy brudny pokój z wybita szyba. Pan starał się nie widzieć problemu. Bardziej zainteresowany innymi osobami sprawiał wrażenie mnie nie zauważać. Siedziałem i czekałem w holu hotelowym gdy już wszyscy byli dawno rozlokowani w pokojach. Po mojej stanowczej interwencji pan z oburzeniem w końcu zaczął reagować. Po ponad poł godziny dostałem pokój. Na dodatek pan głośno arogancko skrytykował mnie w śród osób przebywających w holu hotelowym. Gdy zagroziłem że złożę skargę powiedział że tez ma świadków. Pan bardzo arogancki pewny siebie, dający do zrozumienia, że nikt i tak mu nic nie zrobi .Myślę, że gorsze traktowanie wynikało z tego ,że nie zdecydowaliśmy się z żona na dodatkowe wycieczki fakultatywne.( kolejny kraj tego typu wiec farma krokodyli czy jazda na wielbłądzie nie wywołują w nas emocji) .Byłem na urlopie i powinienem czuć się komfortowo a nie stresować się. Jestem Państwa klientem od wielu lat i nigdy się nie skarżyłem. Opisana sytuacja zepsuła mój i mojej zony urlop. Postanowiliśmy więcej nie korzystać z usług Państwa firmy a także stanowczo będę odradzał moim znajomym. Trudno są jeszcze inne biura podróży.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem