Opinie klientów o Barcelo Concorde Green Park Palace

5.4 /6
95 
opinii
Atrakcje dla dzieci
4.4
Obsługa hotelowa
5.4
Plaża
5.3
Pokój
5.5
Położenie i okolica
5.4
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
5.1
Wyżywienie
5.5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

5.0/6

Małgorzata, Warszawa 07.08.2023
Termin pobytu: lipiec 2023

Fantastyczny hotel - jak na zdjęciach

Bardzo mile zaskoczyło nas to, że hotel jest niemal w takim stanie, jak w folderze. Tu i ówdzie na elewacji jest kilka defektów, ale zasadniczo - wrażenia zdecydowanie na plus. Pokoje są OGROMNE: około 40 metrów, mieszczą się w nich ogromne łóżko, "salonik" (kanapa, fotele, stół kawowy)< biurko z fotelem, korytarzyk, garderoba i łazienka z osobną toaletą. Dobry wypoczynek - gwarantowany. Hotel ma przestrzenne lobby z barem, wygodne kanapy. Dekoracje są bardzo gustowne, nie "barokowe" i nie tandetne. Nowoczesny wystrój to zdecydowany plus. Obok lobby znajduje się osłonięty taras z widokiem na morze, gdzie można zamówić koktajl i spędzić miło czas. Mieliśmy pokój z widokiem na morze: widok się zgadza i jest bardzo ładny, ale nie polecam, jeśli ktoś chodzi wcześnie spać, bowiem słychać muzykę z dołu. Jedzenie fantastyczne, świeże i różnorodne.Owoce morza codziennie, wspaniałe desery, dużo lokalnych tunezyjskich potraw. Można powiedzieć, że nie trzeba szczególnie ruszać się z hotelu by poznać tunezyjską kuchnię ;) Alkohole, jak to w barach all inclusive - "lokalne" ;) Ale wybór jest duży, można więc korzystać z tych uroków z przyjemnością. Dajemy 5, a nie 6 gwiazdek z dwóch powodów. Po pierwsze, w hotelu w pokojach jest słabe WiFi. Nam to nie przeszkadzało, ponieważ na urlopie wolimy być "offline", ale jeśli ktoś chce korzystać w łóżku w pokoju - może być ciężko. Działa dobrze w lobby i przy basenie. Drugi minus to nie hotel, ale wycieczki. Byliśmy na dwóch (El Jem + Monastir oraz Tunis i reszta). Podczas jednej panował nieprzyjemny chaos z przenoszeniem ludzi pomiędzy autokarami, co w 40 stopniowym upale jest bardzo uciążliwe i trudno być z tego zadowolonym. Druga sprawa, to przewodniczka (p. Agnieszka), która prowadziła wycieczki chyba od niechcenia, z powtarzającymi się dykteryjkami na obu wycieczkach. W El Jem spotkaliśmy inną polską wycieczkę, która miała zdecydowanie bardziej kompleksowe oprowadzanie. Niektóre komentarze przewodniczki też mogły wywoływać co najmniej irytację, jeśli nie zażenowanie. Kwestia ta oczywiście nie dotyczy hotelu, ale wyjazdu - jak najbardziej.

4.5/6

Tomasz Piotr, Wrocław 12.12.2023
Termin pobytu: wrzesień 2023

Tunezja kraj jednego pobytu

Organizacją bez zastrzeżeń, hotel niby 5 gwiazdek ale w Polsce powinien dostać 1 karaluchy w pokojach, sprzątanie zostawia wiele do życzenia, coś się ciągle psuło. all zalezlal od humoru barmana co jest w jakim barze ciągle coś brakowało.. z plusów spoko okolica, fajna plaza blisko, animacje po polsku.

4.5/6

Tomek 05.07.2024
Termin pobytu: czerwiec 2024

Udane wakacje ale są elementy do poprawy w hotelu

Spędziliśmy z rodziną 10 dni w tym hotelu pod koniec czerwca 2024. W naszej opinii hotel można ocenić na maksymalnie 4 gwiazdki. W recepcji, podczas zameldowania, nie wydano nam drugiego klucza (karty) do żadnego z dwóch pokoi. Brak WiFi w pokoju z widokiem na ogród (był dostępny z przerwami tylko przy muszli kozetowej). W pokoju z widokiem na morze (bardziej widok na ba basen i leżaki) WiFi działało poprawnie. Pokoje bardzo duże, codziennie sprzątane w minimalnym zakresie (nie jestem pewien czy kiedykolwiek umyto podłogę podczas naszego pobytu), barek uzupełniony tylko raz. Woda butelkowana dostępna w barach. Klimatyzacja działała poprawo. Do przykrycia są koce ale bez poszewek. Do spania są prześcieradła i koce. TV w pokoju przestarzały, nie można podłączyć żadnego medium, nawet zwykłego USB. W lobby hotelowym brak lub słaba klimatyzacja. Bardzo brudne wykładziny w holach. Dobre jedzenie i dobrze zorganizowana restauracja. Śniadania zawsze takie same. Obiad w dwóch restauracjach. Kolacja ogólna w głównej restauracji, dwie restauracje a la card do wyboru. Basen zewnętrzny bardzo duży, głębokość od 30 cm do 140 cm, dwóch ratowników. Brak zjeżdżalni dla dzieci. Animacje przy basenie bez szału. Plaża piaszczysta, nie jest sprzątana. Świeżo wyrzucone na brzeg wodorosty są zgarniane przez obsługę z powrotem do morza. Uschłe na plaży wodorosty są pozostawione bez sprzątania. W piachu dużo niedopałków i ogólnych śmieci. Materace na leżakach brudne. W niedalekiej odległości znajduje się port oraz miejsce na zakupy pamiątek, do których można dojść spacerkiem w 5-10 minut. Większość gości hotelowych stanowili Polacy. Mało dzieci w hotelu, większość gości to osoby 40+ z rodziną lub osoby 55+.

4.5/6

Michał, Lublin 01.07.2021

Dobrze ale nie najlepiej

Przemiły personel, ładne i schludne pokoje, smaczne posiłki. Jednakże jest też sporo poważnych minusów. Należy zwrócić szczególną uwagę na utrudnienia dla osób na wózkach inwalidzkich oraz dla rodzin z dziećmi w wózkach. Nie ma windy bezpośrednio z lobby do restauracji i basenów. Bezpośrednio najlepiej zejść wielkimi schodami, a nie każdy ma taką możliwość. I teraz uwaga. Tylko jedna winda, w tym dosyć dużym hotelu pozwala na zjazd z głownego holu do pełnego parteru, gdzie znajdują się wszystkie atrakcje (inne windy i tak prowadzą zawsze do mniejszych schodów). Pomijając odległość, dla niektórych gości, liczoną w setkach metrów do pokonania kilka razy dziennie - to przez 7 dni pobytu (!), w tym jedynym ciagnacym się kilkadziesiąt metrów korytarzu, były całkowicie pogaszone światła (!). Zawsze. Zgłaszanie tego obsłudze nic nie dało. Trzeba było świecić sobie za każdym razem drogę światłem z komórek. Bez tego nie ma opcji pokonać ten dystans w tej egipskiej ciemności. To tak jakby celowo obsługa nie chciała żeby korzystać z tego zejścia. Dramat. Ponadto w hotelu jest dużo awarii drobnego wyposażenia, typu spłuczki w toaletach publicznych, zapchane pisuary. U nas w pokoju nie działała lodówka, a klimatyzacja chłodziła według swojego cyklu; regulacja temperatury jak gdyby ją nie do końca dotyczyła. W innych pokojach podobne spostrzeżenia innych gości. Jedzenia jest dużo i jest bardzo smaczne ale przez 7 dni, z naprawdę drobnymi różnicami, było takie same. Po kilku dniach nie było czego wybierać bo niektóre dania były serowane 2 lub 3 razy dziennie. Uwaga na jajka, lubią je serwować na bardzo, bardzo miękko. Czasem ich po prostu nie jedliśmy bo były zbyt krótko poddane obróbce i białko się w ogóle nie ścięło. Stały problem przy śniadaniu. Widocznie takie oni lubią. Jajecznicę natomiast serwują z jakiegoś powodu z proszku. Fuj. Kawa to też dramat. Nie ma nigdzie, nawet za dopłatą, kawy z ekspresu. Wszędzie są wystawiane automaty z kawą rozpuszczalną. Mało smaczną, należy to zaznaczyć. Natomiast serwis wszędzie jest na wysokim poziomie, a bardzo miła obsługa wszystko rekompensuje. Polecam ten hotel na 7 dniowy wyjazd ale na 14 dniowy chyba raczej nie. W pobliżu hotelu znajduje się przystań dla jachtów, dalej taxi za 10 dinarów możliwość zwiedzenia starej mediny z arabskim targiem. Jak ktoś był np w Marakeshu w Moroko to nijak ma się do niego ten targ. Lokalni ludzie ostrzegają żeby nie brać żadnej biżuterii na to zwiedzanie bo zdarzają się kradzieże i zrywanie łańcuszków, kolczyków. Generalnie poza hotelem, w okolicy, wszystko ze zwiedzania można sobie odpuścić. W relatywnie niedalekiej odległości kilku kilometrów znajduje się wesołe miasteczko uruchamiane późnym wieczorem oraz chwilę dalej znajduje się mały aquapark. Nie byliśmy tam, a może byłoby warto.
120212224
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem