Opinie klientów o IBEROSTAR Selection Diar El Andalous

5.4 /6
56 
opinii
Atrakcje dla dzieci
4.6
Obsługa hotelowa
5.5
Plaża
5.5
Pokój
5.1
Położenie i okolica
5.3
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
5.3
Wyżywienie
5.6
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

3.0/6

Krzysztof, Grzybowo 01.09.2022

Tunezja

Hotel wymaga remontu. Dwukrotnie zmienialiśmy pokój w ciągu tygodniowego pobytu. Urwany uchwyt na mydło, wyrwana suszarka do włosów, woda cieknąca z sufitu w łazience i przedpokoju. Obsługa starająca się oddalić wszelkie reklamacje.

2.5/6

LUKASZ, Nowe Chechło 10.05.2024
Termin pobytu: maj 2024

Rozczarowanie

Korzystamy z większości hoteli 5 gwiazdek , czasami zdarzają się nam 4 gwiazdki jak są nowymi hotelami. Więc na wstępie napiszę że porównanie mam bardzo duże co do jakości i standardu. Przed szczegółowym opisem dodam że cała organizacja , podróż w obie strony bez najmniejszych opóźnień i pod tym względem duży plus. Wracając do hotelu z sieci Iberostar wybraliśmy świadomie hotel który powinien mieć wysoka jakość świadczonych usług. Specjalnie nie wzięliśmy czegoś nieznanego w takim kraju jak Tunezja. Zacznę od pokoju, remontu chyba nie było od nowości ( za wyjątkiem niechlujnego malowania ) więc ze względu że nie jesteśmy przyzwyczajeni do takich warunków postanowiliśmy po pierwszej nocy zamienić pokój. Nie było z tym problemów tylko że kolejne 4 pokoje które zostały nam pokazane nie wyglądały lepiej , a przynajmniej nie na tyle żeby przenosić do nich swoje rzeczy. Głównie brudne firanki, popękane płytki i wiele innych niedociągnięć które były uzupełniane silikonem jako popularna metoda naprawy ( w łazienkach w lobby silikon też służył jako środek naprawczy ) Pokój z widokiem na ogród - zgadza się tylko ciężko nazwać coś ogrodem jak ma fontannę która ostatni raz była używana dobrych kilka lat temu i praktycznie się rozpadła. Dysponuje świetnymi zdjęciami które w 100 procentach odbiegają od zdjęć na stronie przy tej ofercie ( były robione jak hotel był nowy ). Idąc korytarzem plamy na wykładzinach i nieprzyjemny zapach. Sprzątanie było codziennie natomiast Pani odpowiadającą za czystość wyrzucając IQOS z popielniczki robiła to na ogródek 0.5 m od naszego tarasu i tak sobie tam leżały ( mieszkaliśmy na parterze ). Z kids Clubu nie korzystały dzieci ponieważ nie było z czego - takie coś powinno być zamknięte ze względu żeby żadne dziecko nie doznało uszczerbku na zdrowiu . Brak sprawnych zabawek , brud i stare buty w szafce. Zmartwie ludzi którzy lubią dobra kawę , niestety w żadnym barze hotel takiej nie serwuje. Drinki do wyboru do picia dla bardzo zdesperowanych . Wszystko na syropach . Trochę lepiej jak ktoś lubi whisky - można dopłacić . Jedzenie - duży wybór i na tym się kończą plus, chyba że jest się pasjonatem barana lub kozy i twardego mięsa wołowego to wtedy istny raj. Jedzenie bez smaku a owoce morza robione w najgorszy możliwy sposób - też bez smaku. To odnośnie obiadów i kolacji . Śniadania lepsze i miłe zaskoczenie, kilka rodzajów świeżo wyciskanych soków. Animacje bardzo poprawne i cały zespół się starał. Baseny bez zastrzeżeń otwarte 2 z 3. Brodzik bez wody ogrodzony biało czerwona taśma . Plaża zadbana, czysta. Rezydenci - spotkaliśmy przemiłą Panią i grzecznie poinformowaliśmy że nie jesteśmy zadowoleni z jakości, wyjaśniliśmy dlaczego i usłyszeliśmy że tak jest w Tunezji a na zadane pytanie czy kiedyś widziała pokoje i okolice to stwierdziła że nie i tego nie sprawdzają jako biuro podróży. Kolejną Pania z Rainbow mieliśmy przyjemność spotkać na lotnisku i ku naszemu zaskoczeniu powiedziała że to jest ich jeden z najlepszych hoteli i sieć Iberostar wyróżnia się wysokim standardem. przedstawiliśmy kilka zdjęć żeby uświadomić naszej rozmówczyni że jest w dużym błędzie i warto żeby samodzielnie zweryfikowała i porównała ofertę ze stanem faktycznym to Pani zmieniła zdanie i stwierdziła że w sumie są dużo lepsze hotele w Tunezji. Czyli w 5 min Pani zmieniła zdanie - gratulacje z mojej strony za dostosowanie odpowiedzi do sytuacji Podsumowując hotel zasługuje na dobre 3* Tunezyjskie. Odradzam osobą ceniącym jakość i czystość .

1.5/6

Marek, -- 17.12.2022
Termin pobytu: lipiec 2022

Obsługa hotelu/kierownik i zastepca/ fatalna ,brak profesjonalzmu.

Hotej 5 gwiazdek, to nieporozumienie,maksymalnie 4 Hotel, który wymaga pilnego odnowienia,Zniszczony pokój,elementy pokoju zniszczone i brudne.Droki komunikacyjne brudne i zniszczone,Otoczenie i leżaki basenowe brudne.Kelnerzy przy basenie ,przychodzili raz ,może dwa razy.Mało parasoli i leżaków ,aby mić lezk musiałem wstawać o godzinie 6-7 rano.Animacje to kpina,animatorzy sami występowali ,programu rozrywkowego był żenujący. Sytuacje przy basenie ,były dla nas mało komfortowe.Turyści francuscy ,zajmowali nasze lezki i awanturowali się.Byli na tyle bezczelni i poszli na skargę do kierownictwa hotelu.Panowie rozmawiali po Francusku z turystami z Francji i bez wysłuchania naszych racji, byli do nas delikatnie mówiac niegrzeczni.Zwiedziłem kwał swiata i powiem, że z taką niekompetencją spotakałem się pierwszy raz.Pozytyw to posiłki,róznorodność menu .Miałem wrazenie ,że Polak w tym hotelu to intruz.Nie polecam i jeszcze raz nie polecam.

1.0/6

Marek, -- 24.07.2022

wczasy

urlop w Tunezji uważam za udany , ale hotelu IBEROSTAR DIAR EL ANDALOUS nie polecam . Jadę na wakacje aby odpocząć , poleżęć i zrelkasować się na plaży czy przy basenie. W tym hotelu niestety jest za mało leżaków i parasoli w stosunku do ilości gości . Gdy poszliśmy po śniadaniu tj ok godz 9.30 na basen to nie ma się gdzie położyć ani usiąść , na plaży to samo . Leżaki są zajęte przez położenie na nich ręczników i to wszystko , bo gości nie ma , każdy rezerwuje i ślad po nim ginie. Obsługa nie reaguje , wzrusza ramionami. Jeśli dostanie napiwek to coś się znajdzie. Dla nas sytuacje nie do przyjęcia, aby rano ok 6.15 wstawać żeby rezerwować leżak. Obsługa w barach też pozostawia wiele do życzenia , obsługuje gości którzy zostawiają napiwki , pozostałych ignoruje , udając że nie zauwżyła. Ważną kwestią w tym klimacie jest dobrze działająca klimatyzacja . W pokojach działa bez zarzutu , ale w restauracji i lobby nie da się nawet wypić kawy , bo pot cię zalewa. Hotel wymaga odnowienia , jest zniszczony. Podczas naszego pobytu , w basenie ktoś się załatwił , goście zgłosili to ratownikom i obsłudze hotelowej . Ratownik przyszedł , sitkiem wyłowił to co pływało po powierzchni wody i to wszystko...
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem