Opinie klientów o Movenpick Resort & Marine Spa Sousse

4.8 /6
29 
opinii
Atrakcje dla dzieci
3.8
Obsługa hotelowa
4.6
Plaża
5.0
Pokój
5.3
Położenie i okolica
5.4
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
4.3
Wyżywienie
4.4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

4.0/6

Kuba 25.07.2022

Z braku laku

Nie masz dużych wymagań? Drażnią cię krzyki dzieci i nachalni animatorzy? Chcesz zrobić fajne zdjęcia na fb ? Jedź odpoczniesz a sąsiada szlag trafi !

4.0/6

Grazyna, Słubice 09.10.2022
Termin pobytu: wrzesień 2022

Czy warto?

Czarter, hotel i panujące w nim warunki ok! Doskonale położenie, piaszczysta plaża (częściowo zaśmiecona -ale to bolączka tunezyjska). Jedzenie obfite, ale poziom higieny niski, można nabawić się „ zemsty faraona” Wycieczka fakultatywna ( Tunis i okolice) z doskonałym przewodnikiem. Wszystko punktualnie. Ogólnie wyjazd wart polecenia , ale sam nie pojechałbym drugi raz .

3.5/6

Danuta D 27.09.2023

Hotel Movenpick i klient drugiej kategorii

We wrześniu byłam pierwszy raz w Tunezji. Wybrałam hotel 5* aby mieć pewność, że wszystko będzie w porządku. Hotel Movenpick bardzo elegancki, położny nad samym morzem. Czysto, pokoje sprzątane codziennie, wieczorem obsługa przynosiła wodę i wymieniała jeszcze raz ręczniki, jeżeli chciałam. Pierwszej nocy zakwaterowano nas w pokoju od ulicy, naprzeciwko dyskoteki, która odbywała się codziennie. Do 4 rano nie udało się zasnąć. Na szczęście nie było problemu z zamianą pokoju na cichy. Plaża bardzo fajna, piasek, łagodne zejście do morza, leżaki zawsze dostępne choć czasy świetności dawno mają za sobą. Tyle plusów i jeden ogromny minus. My, turyści z opaskami biura podróży jesteśmy niewidzialni!! Dotyczy to głównie restauracji, kelnerzy nie słyszą, nie widzą, trudno doprosić sie o wodę czy wino. Napiwek nie rozwiązuje sytuacji bo każdego dnia siedzi się tam gdzie jest miejsce i znowu inny kelner. Najważniejsi są ci klienci, którzy za wszystko płacą na miejscu, przy nich się skacze i obsługuje w pierwszej kolejności. W hotelu zdecydowaną większość stanowią właśnie tacy turyści, głownie z Algierii i Libii. Na temat jedzenia się nie wypowiadam, każdy ma swój smak ale niestety często zimne. Drugi raz nie wybrałabym tego hotelu na pewno

3.5/6

LESZEK, KOŁOBRZEG 15.08.2022

5 gwiazdek to duża przesada

Hotel z dużym potencjałem, ale z powodu zwykłego zaniedbania czasy swojej świetności ma już dawno za sobą
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem