Opinie klientów o Movenpick Resort & Marine Spa Sousse

4.8 /6
29 
opinii
Atrakcje dla dzieci
3.8
Obsługa hotelowa
4.6
Plaża
5.0
Pokój
5.3
Położenie i okolica
5.4
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
4.3
Wyżywienie
4.4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

3.5/6

Agnieszka, Łaziska Górne 19.09.2023
Termin pobytu: wrzesień 2023

Kelnerzy to są, jak dasz napiwki, non stop, nie jeden raz.

Ogólnie wyjazd b.udany, ale obsługa na jadalni tragedia, całkowity brak sztućców i wody lub wina, kawy, herbaty (alinclusive) i nie proś o nie bo czekasz 10,15,20 min i nie dostaniesz jak nie dasz napiwku. Soczek "finisz"- szklaneczek brak bez napiwku nie ma szans. W barze przy basenie drnki alinclusive godz.11,12,13 "finisz", dasz napiwek lub kupisz z menu to się napijesz.

2.5/6

Sylwester, Słupsk 15.08.2022

Hotel na pierwszy rzut oka wydawał się być super

Generalnie pobyt w hotelu nie był do końca udany. Z posiłków to tylko kolacje były naprawdę na poziomie. Obsługa basenu,barmani i kelnerzy traktowali turystów z opcją all inclusive jak zło konieczne bo nie płacili. Pokoje sprzątane niestarannie. Pomimo zakazu wiele osób pływało w burkach. Obsługa basenu sama rezerwowała dla siebie brudne i połamane leżaki żeby później za opłatą odstąpić je turystom. Wszechobecne dzieci które skakały z mostków do wody i nie radząca sobie z nimi obsługa. Wszędzie brudno. Niedopałki i butelki walały się pod leżakami. Brak przekąsek typu lody dla dzieci. Szczerze mówiąc to byliśmy grupą 9 osób i byliśmy bardzo rozczarowani pobytem w hotelu który miał kiedyś bardzo dobre opinie. Oczywiście Polacy mieli boczne pokoje z widokiem na złomowisko.

2.5/6

Radoslaw, Czeladz 21.09.2023
Termin pobytu: wrzesień 2023

Turysta jest bankomatem

Hotel z ogromnym potencjałem, ładny, dobrze zlokalizowany. Niestety tu korzyści się kończą. Obsługa jest koszmarna, nie reaguje na pytania (nawet jeśli się im zapłaci), na stołach nie ma sztućców, jedzenie jest mocno przeciętne i powtarza się co dwa dni. Alkohole najgorszej możliwej jakości, braki w dostawach (nie ma np. piwa), obsługa budzi o 8 rano do sprzątania pokoju, plaża jest bardzo zaniedbana, a leżaki powinny zostać wymienione dwadzieścia lat temu. Minusów jest dużo. Można by się też przyczepić faktu, że teoretycznie byliśmy na dłuższym pobycie, a dotarliśmy do hotelu dopiero o g. 20:00, natomiast wymeldowano nas o 09:00, chociaż wylot był dopiero po 13:00. Byle szybciej. Byle taniej.

2.0/6

DARIUSZ, Poznań 02.10.2022

Nie polecam!

Jeśli chodzi o wygląd hotelu z zewnątrz i w środku to super, jeden z najładniejszych hoteli. Wieczorem gdy jest odpowiednio oświetlony wygląda jaj jakaś egipska świątynia, wielu turystów z innych hoteli przyjeżdża tam robić sobie zdjęcia. No i na tym koniec pozytywów hotelowych niestety. Mój pobyt to dwa tygodnie we wrześniu, pogoda wystarczająca jak dla mnie, w niektóre dni więcej chmur, ale to sporadyczna sprawa, poza tym to gorąco i bardzo ciepła woda w morzu. Więcej opiszę w konkretnych kategoriach.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem