Opinie klientów o Movenpick Resort & Marine Spa Sousse

4.8 /6
29 
opinii
Atrakcje dla dzieci
3.8
Obsługa hotelowa
4.6
Plaża
5.0
Pokój
5.3
Położenie i okolica
5.4
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
4.3
Wyżywienie
4.4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

1.0/6

Anna Z 23.09.2022

Tunezyjska tragedia w jednym akcie

Bardzo ładny hotel, duży, czyste pokoje i na tym koniec pozytywów, obsługa hotelu Movenpick bardzo mocno postarała się o to, żeby najlepszy hotel w Sousse stał się najgorszym. Goście All Inclusive to zło konieczne, które omija się szerokim łukiem. Możesz stać przy barze 30 min i jesteś niewidzialny, jak zwrócisz uwagę to z wielkim oburzeniem dostajesz zamiast np ginu z tonickiem wódkę z wodą lub mojito, które składa się ze starej limonki i wody. Nawet jak dostaną tipa to nic się nie zmienia. Obsługa na basenie podchodzi tylko do gości miejscowych, ty musisz biegać sam do baru, gdzie Pani obsługująca snack bar nie zna żadnego języka i wszystko jest finish już o godzinie 15 mimo, że snack bar jest do 17, (tzn finish jest tylko dla all inclusive) z resztą rzadko tam w ogóle siedzi. Zamawiasz naleśnika dostajesz zimną bułę z kawałkiem sera i szynki ze śniadania. Na stołówce brudne stoliki, naczynia wyglądają jak przetarte ścierką a nie umyte, nie ma sztućców, serwetek, filiżanek, szklanek, jak usiądziesz przy stoliku nikt do Ciebie nie podejdzie, biegasz za kelnerem i prosisz się o wszystko lub samemu się obsługujesz jak już wiesz co gdzie trzymają. Jedzenie rzecz gustu ale chyba każdy znajdzie coś dla siebie. Jedyną przyjazną osobą w tym hotelu był Nazir z baru przy plaży, odwalał całą robotę za resztę nygusów w tym hotelu. Miły, uśmiechnięty, pomocny i jak sam powiedział "przecież zapłaciliście za to, ja tu jestem dla was". Ten człowiek marnuje się w tym hotelu. Firma Accor Hotels będąca właścicielem sieci Movenpick powinna albo się tym zająć albo przestać oferować na rynek europejski usługi tego hotelu bo to zwykłe naciąganie i oszukiwanie klientów. To nie była wycieczka z 1500 zł tylko za 7000!!! Może by tak firma Rainbow zainteresowała się gdzie wysyła swoich klientów bo to poniżej krytyki!!!
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem