Opinie o One Resort Aquapark & Spa

5.1/6 (143 opinie)

Kategoria lokalna 4

5.1/6
143 opinie
Atrakcje dla dzieci
5.5
Obsługa hotelowa
4.9
Plaża
5.0
Pokój
4.7
Położenie i okolica
4.9
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
5.5
Wyżywienie
5.2
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 1.0/6

    Wakacje ...

    Już tam nigdy nie pojadę jestem nie zadowolona i to bardzo. Pokoje straszne stołówka straszna obsługa na średnim poziomie

    Łukasz, Myślibórz - 11.07.2024  | Termin pobytu: lipiec 2024

    2/4 uznało opinię za pomocną

  • 1.0/6

    One Resort Aquapark & Spa

    Pobyt w hotelu odbył się w czerwcu 2023, pokój nie zgodny z opisem, brak mini baru w dniu przyjazdu, w pokoju chodziły wielkie mrówki, czuć było świeżą farbę i pościel wyglądała jak by była brudna. Jedzenie średniej jakości, na plaży w barze podawana pizza z surowym ciastem. Co do alkoholi słaba jakość, udzielają po dwa centymetry alkoholu, kelnerzy w barach bardzo nie mili. Dodam jeszcze że dopatrzyłam się jednej istotnej rzeczy, alkohol który był dostępny w barach był rozrabiany by zawartość alkoholu była mniejsza. Kelner oryginalny alkohol zabierał na zaplecze, po czy przynosił otwarty i ewidentnie było widać że jest pomieszany z czymś. Jadąc na wakacje i płacąc za All inclusive nie powinno dochodzić do takich sytuacji. Woda w basenach zimna. Zraziłam się Tunezją i więcej tam już nigdy nie polecę. Dlatego odradzam ten hotel.

    Krysia - 13.06.2023

    12/17 uznało opinię za pomocną

  • 1.0/6

    NIE POLECAM

    Na wstępie, przyjazd 2 tydzień czerwca (jak później zobaczyliśmy nie było dużo gości) o godzinie 3 rano czekaliśmy na pokój do godziny 14j w lobby, pomimo, że zwalniały się pokoje w międzyczasie. Pierwszy raz się spotkaliśmy z takim "dbaniem o klienta" i tym samym dobrą opinię. Infrastruktura ok, obsługa ok, jedzenie mało urozmaicone ale głodnym się nie chodziło. Ale czystość to obce pojęcie w tym hotelu. Pokoj mielismy posprzątany raz w ciągu 7 dni, ręczniki i pościel brudna ( kołdry bez poszewek więc śpimy po kimś), ręczniki wymieniane dopiero po prośbie. Morze ciepłe ale jak bałtyk z glonami. Teraz najlepsze: KARALUCHY, KLIMATYZACJA nie dość, że wbudowana na wprost łóżek to BRUDNA.

    12345 - 16.06.2024

    2/2 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem