Opinie klientów o One Resort Aquapark & Spa

5.3 /6
33 
opinie
Atrakcje dla dzieci
5.6
Obsługa hotelowa
5.4
Plaża
5.5
Pokój
4.8
Położenie i okolica
5.2
Rezydent
5.4
Sport i rozrywka
5.6
Wyżywienie
5.4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

5.0/6

Jacek, Elbląg 28.05.2023
Termin pobytu: maj 2023

11 dni w tym 5 dni zwiedzania, rodzina 4 + 2

Wynajęliśmy domek bungalowy składający się z dwóch pokoi. Warunki pokoi jak na 4 afrykańskie gwiazdki mile nas zaskoczyły - codzienne sprzątane, mycie podłogi, wymiana ręczników. Śniadania, obiady, kolacje - bufet z dużym, różnorodnym wyborem, co do zasady wiele dań jest przeciętnych, jednakże znajdzie się kilka korzystnych pozycji. Przekąski i napoje dostępne 24/7, zawsze można zamówić ciepłe croissanty. Kawa z automatu* nie ma nic wspólnego z kawą. Drinki tunezyjskie to przeciętna granita z alkoholem, jednakże wszystkie podstawowe napoje i alkohole dostępne w barach. Animacje dla dorosłych kiczowate, jednakże dzieci będą zadowolone. Mini disco dla dzieci organizowane codziennie, dzieci przeszczęśliwe z owego powodu. Plaża hotelowa piękna, codziennie sprzątana. Dodatkowo polecam wykupić wycieczki fakultatywne, w szczególności "Sahara w 2 dni, Tunezja w pigułce", która gwarantuje wiele atrakcji oraz dzięki niej zobaczycie 70 % najciekawszych miejsc w Tunezji.

4.5/6

Anna, Gdańsk 30.08.2022

Całkiem udany urlop ;)

Pobyt uważamy za udany. Hotel ma duży potencjał i rozległy teren. Dużym plusem jest Aquapark. Pokoje są dosyć przestronne, duże łazienki ale część wyposażenia wymaga wymiany lub chociaż odnowienia. Klimatyzacja działała bez zarzutu. Sprzątane codziennie, łącznie z wymianą ręczników. Jedzenie ogólnie dobre, każdy znajdzie coś dla siebie lecz z czasem staje się monotonne. Bary są rozmieszczone w kilku miejscach na terenie hotelu. Dużym plusem jest basen 16+ . Na plaży zazwyczaj było dużo wolnych leżaków, plaża sprzątana i obsługiwana przez pobliski bar otwarty 24 godziny gdzie można przez całą dobę zjeść przekąski (panini, pizza itp. ). Na terenie hotelu jest w miarę czysto jak na tunezyjskie warunki. Obsługa jest bardzo miła a w szczególności na uznanie zasługują panowie pracujący w barze w lobby oraz w barze 24 godzinnym. Działanie wi-fi jest raczej kiepskie, nie w każdym miejscu jest (u nas w pokoju nie było zasięgu) oraz bardzo utrudnione korzystanie przy większej liczbie osób. Na pochwałę zasługują animatorzy, którzy zachęcają do różnorodnych zajęć przez cały dzień. Polska rezydent , pani Beata, bardzo konkretna, sympatyczna i pomocna.

4.5/6

Aneta 22.07.2023
Termin pobytu: lipiec 2023

Bardzo fajny wyjazd

Byliśmy w tym hotelu w trzy rodziny dzieci od 17 do 6 lat. Pobyt uwarzan za bardzo udany. Obsługa bardzo miła i pomocna. Pokoje czyste codziennie sprzątane. Jedzenie bardzo dobre i duzy wybór. Każdy znajdzie coś dla siebie.

2.0/6

Paweł, Warszawa 17.09.2023
Termin pobytu: sierpień 2023

Hotel zapuszczony i słaby

Pierwszy raz w życiu chyba piszę opinię z wakacji. Tylko po to aby ostrzec potencjalnych zainteresowanych hotelem. Zjeździłem już trochę świata, ale takiego syfu za 16 000PLN to nigdy nie widziałem. Jakbym zapłacił za wycieczkę 6 000-10 000PLN to bym się nie odzywał. Początek wyjazdu, to duży zgrzyt ze strony Rainbow, który nie wie jaki pokój może sprzedać mnie i mojej rodzinie. Zamówiliśmy pobyt pół roku wcześniej i opłaciliśmy pokój Superior. Na 3 tygodnie przed wyjazdem zostaliśmy przekierowani do mniejszego Family. Info z Rainbow, "dostaniesz 2,5% zwrotu albo rezygnuj i oddajemy całość". Mega proklienckie podejście. Na miejscu okazuje się, że jakość pokoju to jakiś dramat. Łazienka brudna i zapuszczona - może Wam zdjęcia podesłać?. Dzięki Wam miałem możliwość przypomnienia sobie kolonii szkolnych z lat 90-tych, gdzie ostatni raz kąpałem z w klapkach w wannie. Syf, zacieki i brud. Klamka od drzwi łazienki naderwana. Suszarka do włosów nie działa. Mrówki w pokoju. Cerata po prysznicem (?!) lepi się. Deska od toalety co dwa dni odpadała. Smród co kilka godzin w łazience - pewnie przez syfon od sąsiada. Nie zamykające się drzwi od tarasu na parterze w ogródku - można było wejść z zewnątrz. Czytnik kart wejściowych - wyrwane gniazdko, z kablami na wierzchu. Klimatyzacja zagrzybiona - ale działa. Naprawdę byłem bliski rezygnacji już po pierwszym dniu. Moim zdanie hotel od kilkunastu lat - tj. od momentu zmiany brandingu nie przeszedł remontu, tylko miejscowe odświeżenie lub naprawy. Zdjęcia Rainbow ze strony - gratulacje dla fotografa, wyciągnął maksa. Dziwnym trafem nie można w opinii zamieszczać zdjęć dodających opinię. Travel Planet np. nie ma z tym problemu. Przypadek? Nie sądzę. Skonfrontowalibyśmy rzeczywistość z tym co prezentujecie i obiecujecie. Druga wtopa Rainbow? Zgodnie z umową miał być w restauracji kącik do jedzenia dla dzieci (mam 5 i 7-latka). Kącik Kids Crack czy coś takiego. Kącik był, ale... zamknięty, bez... jedzenia. Śniadania dla dzieci? Od biedy da się coś zjeść - naleśnik, dżem, pieczywo z masłem, omlet i koniec. Reszta to udziwnienia lokalnej kuchni. Parówki, czy lokalne "wyroby wędlinopodobne" to jakiś dramat. Obiad i kolacja dla dzieci to dramat i loteria. Tutaj już tylko frytki i raz na 2-3 dni pieczona pierś z kurczaka, jeśli nie była przyprawiona lokalnymi przyprawami. Pizza? Zazwyczaj już zimna i dziwnie doprawiona. Lepsze jadałem na Dworcu PKP, w latach 90-tych. Rainbow deklarujecie coś co nie występuję w rzeczywistości. Wiedząc to, nigdy byśmy tego hotelu nie wybrali. Mając małe dzieci, akurat jedzenie jest dla nas kluczowe. A te było naprawdę słabej jakości. Szczególnie irytujące gdy trzeba było stać w długich kolejkach lub zaraz po otwarciu restauracji jedzenie było już tylko ciepłe. Jeśli ktoś nie lubi lokalnych potraw będzie miał naprawdę problem. Byłem w życiu w kilkunastu hotelach. Jedzenie w tym stawiałbym jako 2 najgorsze od końca. Hotel niby 4-gwiazdki, za wycieczkę zapłaciliśmy ponad 16 000PLN a to był dramat po prostu. Może tak jest po prostu w Tunezji? Byłem tam pierwszy raz. Ale nie, ciekawostką jest to, że jadąc na 2-dniową wycieczkę na Saharę i śpiąc i jedząc w innym lokalnym hotelu 3-gwiazdkowym, czuliśmy się znacznie lepiej. Hotel schludny, czysty, jedzenie dobre. Miał swoje lata, ale miło wspominam - Golden Yasmin. A tutaj? Restauracja? 3 sale, jedna klimatyzowana. Zgadnijcie gdzie gromadzili się turyści? Czystość szklanek i talerzy? Pewnie urok lokalny, nie jest winą Rainbow. Ale drażniło mnie to, jako mężczyznę - a nie mam fioła na punkcie czystości. Na plus - 2 animatorki z Polski. Bardzo miłe i pozytywnie nastawione dziewczyny, które moje dzieci bardzo polubiły. Plaża? Jeśli Rainbow zamieszczacie zdjęcia z plaży, piękne i czyste, to miejcie też choć trochę przyzwoitości. 60% czasu te plaże są pokryte glonami, a woda 15-25m od wejścia jest nieprzezierna z uwagi na czarny muł. W bezwietrzne dni, plaża czysta. W wietrzne dni (owe 60%) glony i syf w wodzie. Nikt normalny wtedy nie pływa. 100m od hotelu, plaża pokryta śmieciami. Leżaki oraz materace przy basenach. Myślałem, że zajmowanie leżaków o 7.00 rano to specjalność Polaków. Ale nie. To wynika po prostu z potrzeby. Hotel miał ich za mało w ofercie. Wiec nawet Algierczycy, Francuzi, Brytyjczycy też kładli ręczniki od rana. Skutkiem od 7.30 80% miejsc była zaklepana. Zalecam abyście jako biuro podróży raz na jakiś czas wizytowali te hotele i aktualizowali zdjęcia. Chyba, że to w nie Waszym interesie. Tak, zgłaszałem uwagi rezydentce. Zaproponowała mi, że może spróbować załatwić mi bungalow w zamian - czyli... 3-osobowy pokój. Kupiłem 5-osobowy, zakwaterowaliście mnie w 4-osobowym, a jak zgłosiłem uwagi to proponujecie 3-osobowy. Możecie wywiesić sobie hasło jako motto przewodnie "STOIMY OTWOREM DO KLIENTA". Każdy niech interpretuje po swojemu. Pobyt wykupiony jako 11-dniowy. Na miejscu byliśmy o północy - czyli 1 dzień zaliczony. Taki mały zabieg marketingowy. W hotelu byliśmy po północy. 30 stopni w powietrzu. Lodówka pusta (choć miały być napoje powitalne). Na stole... otwarte wino oraz winogrona. No dzieci, nie udało się przekonać. 45 minut chodziłem, po 16ha działce aby znaleźć bar z wodą. Rainbow pierwszy raz korzystałem z Waszych usług w 2012 roku. Dzięki Waszemu przewoźnikowi, spędziłem 16h na Okęciu. Nawet słowa przepraszam, wyjaśnień. Odcięliście się od Enter Air. Obiecałem sobie nigdy więcej z Wami. Po 11 latach straciłem czujność. To co mi sprzedaliście i forma obsługi potwierdza tylko moje zdanie o Was. Raczej pechem bym tego nie nazwał, bo w innych biurach tego nie miałem, a regularnie z nich korzystam. Jeśli się zainteresujecie tematem z chęcią podeślę Wam zdjęcia i skonfrontujecie to sobie z Waszą reklamą tego hotelu. Podsumowując. One Resort Aquaprk & Spa - nigdy więcej. Tunezja - może, ale hotele tylko TOP i pięć gwiazdek. Choć ten jest drugim najlepszym ocenianym w Monastyrze. Rainbow Tours - nigdy więcej.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem