Opinie o Liberty Resort

4.8/6 (193 opinie)

Kategoria lokalna 4

4.8/6
193 opinie
Atrakcje dla dzieci
4.6
Obsługa hotelowa
5.1
Plaża
4.4
Pokój
4.5
Położenie i okolica
4.5
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
4.8
Wyżywienie
4.5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 2.5/6

    pobyt w Liberty Resort

    W Tunezji byłam pierwszy i ostatni raz. Zakwaterowanie na poziomie -1 tragedia (smród już na schodach kanalizacji) ale to nic. Dziecięcy wózek z córką znosiłyśmy po kilkunastu schodach same kilka razy dziennie, bo winda nie zjeżdża na ten poziom. Wieczorem wędrujące karaluchy. Po mimo zgłoszenia rezydentce sprawę wzięłyśmy w swoje ręce...i udało się wymienić pokój. plaża hotelowa brudna, morze również zanieczyszczone (śmieci pływały w morzu). Na stołówce ...cóż , do europejskich standardów daleko. Na plus - pogoda, animatorzy, kelnerzy i baseny (chociaż z brodzika nie korzystałyśmy i z 6 miesięcznym dzieckiem chodziłyśmy do innych basenów, ponieważ ichni goście nie mają zwyczaju zakładania dzieciom pieluch do wody (tragedia).

    MARZENA, LODZ - 17.09.2024  | Termin pobytu: wrzesień 2024

    1/1 uznało opinię za pomocną

  • 2.0/6

    Tam i z powrotem

    Wyjazd 5-12.09 więc schyłek okresu. Mimo to, klima wyłączona już gdzieś 10.09, a oficjalnie mieli wyłączyć w kraju 15.09. Już na starcie 2 godzinne nieogarnięcie bagaży. Hotel pomiędzy Sousse a Monastir, w Sahlin. Na tyle daleko, że w jedną stronę do Monastir jest do 25 DT, czyli ok 31 zł. Nieogarnięcie w hotelu, którzy turyści, na który pokój zasługują. Już na starcie ludzie mówili i awanturowali się, że sąsiedzi tudzież Algierczycy mają lepsze warunki kwaterowania. Hotel nastawiony na miejscowych - nie byłoby jeszcze w tym nic złego, gdyby każdego traktował równo. 4 gwiazdki otrzymane - wg klasyfikacji lokalnej w 2005 r. (a nie mówiąc o klasyfikacji europejskiej), tymczasem na lustrach w toalecie napisane 3 gwiazdki. Nie dla osób szukających luksusu, a tylko jako baza wypadowa. Toteż 2 dni na Saharze jakkolwiek oceniam wyjątkowo, o tyle ostrzegam przed wszelkimi formami naciągania typu wręczania Coca Coli i żądania pieniędzy, robienia zdjęć z ukrycia, albo kupna czegoś co w regularnym sklepie kosztuje tyle samo, a jest całkowicie zbędne. Przewodnik wycieczki więcej czasu spędzał w miejscach gdzie był biznes, niż przy zabytkach. No i co najważniejsze w kraju arabskim, albo się targujesz, albo tracisz.

    Olgierd, Zgorzelec - 16.09.2024  | Termin pobytu: wrzesień 2024

    0/0 uznało opinię za pomocną

  • 2.0/6

    Wycieczka

    Także zaczynając od początku przygotowując się do wycieczki 8 dniowej warto wiedzieć że będzie ona tak naprawdę trwać 6 dni, 6 jak sobie dokupisz za 20 euro ostatniego dnia pobytu przedłużenie doby hotelowej do 22 czego w informacji rainbow nie ma i trzeba samemu się dowiedzieć w przeciwnym wypadku o 12 praktycznie 12 h przed lotem zostajesz wyrzucony z pokoju.. przylot w nocy oraz dojazd do hotelu na godzinę 02 :00 oraz wyjazd z hotelu o godzinie 22:00 by być 4 godziny przed odlotem to jest jakiś absurd.... Pokoje standardowe bez lodówek, żelazka czy zwykłego czajnika... Lodówka 4 euro każdego dnia.. Na samym wstępie mieliśmy dużego karalucha w łazience nasi sąsiedzi również także nie polecam. Co do wyżywienia, jedzonko naprawdę okej tylko wadą troszkę jest brak przekąsek owoców między posiłkami.. W przyszłym roku lecimy zdecydowanie z innym biurem podróży 😊✌️

    Przemysław, Wyszków - 25.07.2023  | Termin pobytu: lipiec 2023

    8/10 uznało opinię za pomocną

  • 2.0/6

    Słaby hotel

    Najgorszy hotel w jakim byliśmy,. Ostrzegam przed pokojami na poziomie -1, Smród szamba i brudnej szmaty w korytarzach hotelu, Robactwo. Poobrywane półki, łazienka tragedia. Rainbow oszczędza . Coraz gorsza jakość usług. Byliśmy pod koniec sierpnia, Wielu klientów było niezadowolonych ze standardu pokoi. Jedzenie monotonne, niemiłe zapachy na stołówce, brudno, Personel uwijał się jak mógł , ale nie nadążał sprzątać po gościach. Przy basenie ciężko o leżak, na plaży dużo lepiej, ciszej i chłodniej. Plaża ok , piasek zanieczyszczony odchodami koni i wielbłądów. Pojechaliśmy do Tunezji by odbyć 2 dniową wycieczkę fakultatywną na Saharę, też zresztą przereklamowaną Większość czasu w autokarze z przerwami na zakupy i wc w przydrożnych spelunach, z których przewodnicy dostają % od sprzedaży, czyli standard. (Dziękuję Pani przewodniczce za daktyle z robalami).

    Aleksandra, Mierzyn - 26.09.2024  | Termin pobytu: sierpień 2024

    2/3 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem