Opinie o Liberty Resort

4.8/6 (193 opinie)

Kategoria lokalna 4

4.8/6
193 opinie
Atrakcje dla dzieci
4.6
Obsługa hotelowa
5.1
Plaża
4.4
Pokój
4.5
Położenie i okolica
4.5
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
4.8
Wyżywienie
4.5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 3.0/6

    wakacje z rodziną

    Pokój zgodny z opisem. Łazienka z popsutą spłuczką - codziennie wymagała naprawy. Kosmetyki (szampon i żel - 4 szt.) raz na pobyt 11-dniowy. Ręczniki zmieniane co drugi dzień. Zabierane rano i dostarczane czyste do pokoju wieczorem - w ilości 2 duże i czasami dodatkowo 1 mały - dla 2 osób. Na balkonie 1 połamane krzesło i brudny stoliczek. Sprzątanie pokoju sprowadzało się tylko do wyrzucenia z koszy śmieci i przetarcia podłogi. Jedynie uzupełniano papier toaletowy :) Pościel wymieniona 1 raz na pobyt. W hotelu 4 * brak lodówki. Organizacja pracy obsługi beznadziejna. Rano wchodzą po ręczniki, po kilku godzinach mycie podłogi tzn. przetarcie mokrą szmatką, potem przynoszą, albo trzeba się prosić o zwrot czystych ręczników. Na korytarzu brudna, poplamiona i gdzieniegdzie mokra wykładzina. Jedzenie smaczne, w dużych ilościach - każdy coś dla siebie znajdzie - ale bez szaleństw. Napoje to woda, herbata, piwo, wino, regionalny alkohol i strasznie słodkie nektary z dystrybutora - niestety czasami brakowało i tego. Kawa niezależnie od nazwy to zawsze to samo z mlekiem lub bez. Opcja all tylko z nazwy - pomiędzy posiłkami resztki ze śniadania. Uwaga na hotelowy kantor - bardzo duża prowizja. Wymiana pieniędzy w ciemno. Brak informacji o kursie, a po godzinie 17:00 odmawiają wymiany. Personel miły i uśmiechnięty, ale oczekuje za każdą przysługę dodatkowego dinara. Namolni Panowie proponujący wycieczki, masaże, tatuaże i owoce, orzeszki. Do plaży przejście przez ulicę i betonową, zaśmieconą alejkę. Plaża piaszczysta, ale brudna. Morze ciepłe, czasami meduzy. Bar na plaży oferuje tylko wodę oraz piwo i to nie zawsze. Parasole i leżaki w miarę dostępne dla hotelowych gości, ale nie czyszczone, więc nie polecam kłaść się na materacu bez ręcznika. Ręczniki do pobrania za kaucją (kąpielowe, nie plażowe). Basen przy hotelu ok, ale konieczna poranna rezerwacja leżaków. Do najbliższego sklepiku z pamiątkami ok. 500 m. W hotelu również jeden sklepik, ale ceny nie na wszystkich towarach. Hotel położony pomiędzy dwoma większymi miastami, więc okolica cicha i spokojna (animacje do 23:00). Trochę natrętni dorożkarze i taksówkarze. Pani rezydent miła i sympatyczna. Pojawia się w hotelu przede wszystkim, by sprzedać wycieczki. Polecam wycieczkę na Saharę - drogo, ale warto. Przy zakupie wycieczki lub czekając na wylot nie ma co liczyć na śniadanie, czy lunch box - pomimo zapewnień rezydent, w przeciwieństwie do innych biur podroży, tego nie załatwił. Rozrywka - na plaży odpłatne atrakcje, w hotelu animacje dla dzieci i dorosłych - praktycznie codziennie to samo. Podsumowując: jak za te pieniądze nie warto. Przy takiej organizacji 11 - dniowy pobyt staje się 9 - dniowym. Kraj niestety brudny, a ludzie oczekujący za wszystko dodatkowej opłaty. Jak ktoś potrafi się targować, to niech próbuje ;) Warto zakupić coś z ceramiki, wyrobów skórzanych, kosmetycznych (kremy, olejki z jaśminu) i spożywczych (harissa, daktyle, chałwa). Myślę, że Tunezję już pominiemy w planowaniu kolejnych wakacji, a biurem podróży Rainbow jesteśmy rozczarowani.

    Robert - 20.08.2023  | Termin pobytu: sierpień 2023

    3/3 uznało opinię za pomocną

  • 2.5/6

    Resort dla odważnych

    Jeżeli chcesz wypocząć i o nic się nie martwić to nie polecam tego resortu. Począwszy od przydzielenia pokoju i później wymuszenia jego zmiany na czysty i z działająca klimą, nic tam nie było czyste, łazienki przy basenie, talerze na stołówce, przestrzeń wokół basenu, ekspresy do kawy w lobby i na stołówce brudne. Sprzątanie pokoju polegało na poscieleniu łóżka bez wymiany prześcieradeł, ręczniki niedoprane z dziurami, wanna żółta z nalotem i odpadajacymy silikonem wokół, toaleta przy spłukiwaniu przeciekała woda, deska pęknięta. Hotel ogólnie porażka, dałabym im max 2 gwiazdki.

    LuiG - 30.08.2023  | Termin pobytu: sierpień 2023

    3/3 uznało opinię za pomocną

  • 2.5/6

    Ramada Liberty

    Hotel otwarty tydzień przed przyjazdem, widac było, ze nie wszystko jest ogarniete. Otrzymaliśmy pokój z widokiem na basen, klimatyzacja zaczęła przeciekać ale szybko otrzymaliśmy nowy pokój, niestety klimatyzacja ledwo co działała. Jedzenie w pierwszych dnia było słabe, mała ilość, dopiero w połowie pobytu gdzie przyjechało więcej osób zostało podawane więcej jedzenia. Jedzenie ogólnie smaczne. Jeśli chodzi o obsługę to starali się jak mogli, wszystkie problemy ogarnięte były od razu.

    LUKASZ, BELK - 20.07.2022

    12/13 uznało opinię za pomocną

  • 2.5/6

    Wielkie rozczarowanie

    Zaraz po przylocie, około godziny 12.30 zostaliśmy zaprowadzeni do autobusu, gdzie, w upale, bez klimatyzacji czekaliśmy około 1,5 godziny. bez żadnych wyjaśnień. Podobno czekaliśmy na jakiś spóźnionych turystów, ale to nieprawda. O godzinie 14 wsiadła do autobusu pani rezydentka i i stwierdziła, że jest po 14, więc nie dostaniemy już lunchu i autobus ruszył. W hotelu następna godzina czekania, gdyż pokoje nie były sprzątnięte mimo, że doba hotelowa już się rozpoczęła. Wykupiliśmy dwie wycieczki, termin wyjazdu był godzinę przed śniadaniem. Mieliśmy się zgłosić w jadalni o 5,45, ale zostaliśmy wyproszeni. W końcu wyniesiono nam jakieś stare, kruszące się ciasto, dano nam też możliwość skorzystania z ekspresu do kawy, w którym zresztą na ogół nie było mleka. Ostatnią dobę przed wylotem mieliśmy wykupioną do godziny 12, a opuściliśmy hotel zaraz po północy, Nikt nie zaproponował nam żadnych kanapek na drogę, tak więc kradliśmy z jadalni jedzenie, za które wcześniej zapłaciliśmy. Nawet w hotelach 3 gwiazdkowych nikt się w ten sposób nie zachował.W lobby hotelowym trudno usiąść, fotele poplamione...Wieczorem teren nieoświetlony, nie można nawet pospacerować, teren zresztą dość zaniedbany. Przy wejściu głównym mały, słabo widoczny próg, o który większość ludzi się potykała....

    Katarzyna, Łódź - 07.10.2024  | Termin pobytu: wrzesień 2024

    4/4 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem