Opinie o Cactus Fleur Beach Club

5.1/6 (36 opinii)
5.1/6
36 opinii
Atrakcje dla dzieci
5.3
Obsługa hotelowa
5.4
Plaża
5.1
Pokój
4.9
Położenie i okolica
4.8
Rezydent
4.6
Sport i rozrywka
4.5
Wyżywienie
5.5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 4.0/6

    pobyt wrzesień 2020

    Udany pobyt. Hotel czysty, codziennie sprzątane pokoje, przestrzegane zasady bezpieczeństwa w związku z covid. Obsługa hotelu bardzo miła i kulturalna. Posiłki bardzo dobre. Dużym plusem jest położenie hotelu, bezpośrednio przy plaży. Restauracja hotelowa położona na końcu kompleksu, przy plaży co uatrakcyjnia spożywanie posiłków. Codziennie podczas kolacji muzyka na żywo. Możliwość korzystania z kompleksu basenów. Ręczniki plażowe wydawane za kaucją 10 euro, która była zwracana na koniec pobytu. Ogólnie oceniam pobyt jako bardzo udany.

    Monika, Wilczopole - 23.09.2020

    3/4 uznało opinię za pomocną

  • 3.0/6

    bardzo mieszane odczucia

    hotel ma spory nie wykorzystany potencjał ale obsługa i wręcz dyskryminowanie obywateli europy wschodniej (nie tylko Polaków )

    Robert, Toruń - 23.08.2019

    5/9 uznało opinię za pomocną

  • 2.5/6

    pobyt na minus

    po przeczytaniu opinii spodziewałam się czegoś lepszego , pokoje stare przed remontem ,klima śmierdząca ,łazienka pleśń i smród , obsługa bardzo słaby angielski .Ale domyślam się dlaczego Rainbow publikuje tylko opinie pozytywne ,moje dwie poprzedni nieopublikowane

    Robert, Toruń - 30.08.2019

    2/2 uznało opinię za pomocną

  • 0.5/6

    Majówka 2019

    bez komentarza....nie dane nam bylo byc w tym hotelu z uwagi na fakt iz byl i byc moze jeszcze jest w remoncie. Tymbardziej dziwi mnie fakt ze Biuro Rainbow prosi mnie o wystawienie opinii. Hotel do ktorego zostalismy przeniesieni nie spelnial w ogole naszych oczekiwan, bylo brudno,duzo schodow do przejscia zeby gdziekolwiek sie dostac. Jednym slowem wyjazd bardzo nieudany i musze powiedziec ,ze jeden z najgorszych - jak Biuro z dlugoletnia tradycja wysyla stalych klientow do hotelu , ktory nie jest gotowy na przyjecie kientow!!!! Oferta sprzedana w Styczniu 2019 a od Grudnia 2018 hotel w remoncie - kpina!!!!!?

    Aldona, Warszawa - 31.05.2019

    23/38 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem