Opinie klientów o Diamond of Bodrum

4.9 /6
60 
opinii
Atrakcje dla dzieci
2.3
Obsługa hotelowa
5.3
Plaża
3.9
Pokój
4.6
Położenie i okolica
5.8
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
3.6
Wyżywienie
4.9
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

4.0/6

Bogdan, Górki Sląskie 20.09.2020

Bodrum

Byliśmy we wrześniu 2020 .Hotel pięknie położony z widokiem na port i zamek widok super,jedzenie dobre jest wybór, Pokój czysty codziennie sprzątają mieliśmy balkon z widokiem na morze pokój boczny było cicho ,pokoje z czoła z widokiem na basen i morze głośne ,cały dzień głośna muzyka z basenu kilka barów .Blisko do centrum Bodrum piękne miasto wieczorem w hotelu koncerty przy basenie

4.0/6

Andrzej, ŻYRAKÓW 13.10.2021

pobyt na przełomie września i października

Hotel położony jest bezpośrednio nad morzem, na plaże można dostać się tunelem pod ulicą bezpośrednio z hotelu. Wejście do hotelu jest od dość ruchliwej ulicy. Widok na zatokę jest piękny zarówno w dzień jak i w nocy. Nieopodal wzdłuż plaży ciągnie się promenada z dużą ilości kawiarni i drobnych sklepików. Pokoje w hotelu są dość wygodne ale nie za duże w standardzie z lat 90-tych. Kilka osób skarżyło się na słabo działającą klimatyzację, ja osobiście oraz za pośrednictwem rezydenta zgłaszałem kilkakrotnie w recepcji niesprawność jej działania, ale niestety przez dwa tygodnie nic z tym nie zrobiono. Czystość w hotelu na niskim poziomie, o ile podłogi były czyszczone maszynowo, to stoliki przy barach nie były wycierane, a te przy barze basenowym, które były pierwotnie białe zmieniły barwę na szare i kleiły się. Wyżywienie było urozmaicone i dość dobre, ale chłodne. Obsługa hotelowa przez cały czas nosiła maseczki

3.5/6

Józef, Katowice 03.10.2021

Opinia po pobycie ww hotelu

Po przyjeździe do hotelu około godz 7:00 czekaliśmy do godz. 14:00 na pokój w upale i bez możliwości przebania śię. Przecież firma RAINBOW zalicza ten dzień do liczby dni wypoczynkowych !! Pomimo informacji, że w hotelu są serowane lody to przez cały tydzień ani razu nie widzieliśmy tego. Tosamo dotyczy możliwości konsumpcji kanapek np w nocy. Wyjeżdzając o 4:30 na lotnisko nie możnabyło cokolwiek zjeść. Grandą jest lunch pakiet w postaci bułki z plasterkiem wędliny zawiniętej w folię. Już wiele razy korzystaliśmy z oferty REINBOW lecz takiego całodniowego lunch pakietu nie było. Można jeszcze dodać, że nie znając języka angielskiego lub tureckiego trudno zamówić drinka. W ogóle widząc dużą liczbę Polaków aż trudno uwieżyć , że w telewizoRZe jest kilka programów w języku rosyjskim a po polsku brak. Ponadto brak w hotelu jakiejkolwiek informacji w języku polskim..

3.5/6

Sylwester, Kraków 15.08.2021

Hotel fajny, ale wymaga remontu

Fajny hotel blisko centrum miasta. Niestety kilka rzeczy zepsuło nam pobyt
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem