Opinie o Diamond of Bodrum

4.9/6 (64 opinie)

Kategoria lokalna 5

4.9/6
64 opinie
Atrakcje dla dzieci
2.3
Obsługa hotelowa
5.2
Plaża
3.9
Pokój
4.5
Położenie i okolica
5.8
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
3.6
Wyżywienie
4.9
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 3.0/6

    Bodrum . Diamont

    Pobyt w październiku 2021r. Hotel max 3*,wymagający remontu. Pokoje , łazienka ,balkonik ciasne , brak miejsca na stolik i dlatego pewnie go nie było.W pokoju skrzypiąca podłogo z dziurą pod panelem.Wanna wymagała szorowania po przyjeździe , nad nią prysznic i niewielka szyba która nie chroniła przed zalewaniem łazienki.Posiłki raczej zimne , dość monotonne ale nie chodziliśmy głodni. Panie sprzątające -zapominalskie często zabrały np. ręczniki i nic w zamian.Bary dobrze zaopatrzone ,napoje butelkowe ,soki w kartonach i napoje w dystrybutorach, dobre piwo i duży wybór mocniejszych alkoholi bez ograniczeń.Basen czysty ale woda bardzo zimna.Plaża porażka ,dwa rzędy leżaków i nie ma przejścia.W październiku o godz.9.00 brakowało leżaków .Położenie hotelu dobre ,blisko centrum a jednocześnie w spokojnym miejscu. Widok na zatokę zapierający dech w piersiach ,można patrzeć godzinami z tarasów na ostatnim piętrze. Mamy do porównania hotel Mermaid Vilage do którego chętnie pojedziemy jeszcze raz ale do Diamont-a na pewnonie nie wrócimy.

    Jacek - 23.10.2021

    5/8 uznało opinię za pomocną

  • 3.0/6

    Hotel Diamond of bofrum

    Hotel zasługuje na 3 gwiazdki jedzenie monotonne zwłaszcza śniadania wszystkie potrawy zimne animacja tylko 2 na cały pobyt ,pierwszy dzień po przylocie rano nie było pokoju zmrczrni czekaliśmy w recepcji jeden dzień stracony a 7 dnia zabrano nas rano w sumie byliśmy 5 dni nie polevam

    MAREK, LIPCE REYMONTOWSKIE - 29.10.2021

    4/8 uznało opinię za pomocną

  • 3.0/6

    Średni Hotel

    Hotel nie zasługuje na 5* a max na 3*, wymaga remontu.Pokój mały,czysty ale dziura w podłodze wymagała by naprawy. Bardzo małe balkony , bez stolika a mieszczą się tylko dwa krzesła.Łazienka bardzo ciasna z wanną i dodanym prysznicem i kawałkiem szyby , podczas kąpieli bardzo uważaliśmy a i tak wszystko pływało. Wannę musieliśmy szorować zaraz po przyjeździe bo strach było wejść. Obsłudze sprzątającej bardzo często zdarzało się czegoś zapomnieć np . ręczniki. Posiłki po godzinie od otwarcia zimne a bemary wyglądały tak jak z funkcją podgrzewania.Obsługa dobra ( bez bardzo) ,oczywiście z wyjątkami na plus. Basen czysty , woda bardzo zimna wyglądało tak jakby była zasilana wodą przepływową odprowadzaną co było widać do morza. Plaża czysta ,drobny kamień ,tak wąska że po ustawieniu dwóch rzędów leżaków nie można przejść . My byliśmy na początku października 2021 r a i tak trudno było już o 8.30 o wolny leżak ( to co się dzieje w sezonie?) Położenie hotelu dobre ,blisko do centrum a jednocześnie spokojnie .Bary z napojami i alkoholem dostępne bez problemu w tym jeden całą dobę.Napoje butelkowe w kartonach soki i dystrybutory dostępne bez ograniczeń.Bardzo szeroka gama alkoholi ,przygotowane drinki często były nawet za mocne, piwo dobre nie było rozcieńczane. Na koniec wielki plus to widok na zatokę , port , można oglądać godzinami z dużych tarasów.

    Jacek - 20.10.2021

    2/3 uznało opinię za pomocną

  • 2.5/6

    Za co 5 * ???

    Dziś wróciliśmy - 18.08.22r. Od samego wstępu, na korytarzu najniższej kondygnacji czuć było odrażający zapach, a raczej smród nie wiadomo czego. Zaprowadzono nas do pokoju dla 4os, z widokiem na morze (za dopłatą) mieszczącego się na najniższej kondygnacji. Niestety w pokoju panował inny rodzaj brzydkiego zapachu - starej zawilgoconej szmaty, albo to raczej nigdy nie czyszczonej klimatyzacji. Po zgłoszeniu uwag i prośby o zmianę pokoju do recepcji, nie bardzo chciano z nami rozmawiać, twierdząc, że pokoje o takim standardzie są już zajęte, a ten jest bardzo dobry i twierdzą, że wszystko jest ok. Nie pomogła interwencja rezydenta, który starał się pomóc. Pomimo zapewnień, ze uwzględnią jego uwagi, nie zrobiono nic w tej sprawie, ponieważ taki standard niestety reprezentują. Animacje dla dzieci to jakaś porażka, a mamy doświadczenie. Wieczorem trwa zaledwie 10min, 3-piosenki. A dla dorosłych - nie codziennie, starają się coś, co drugi dzień wrzucić, ale to było b.słabe. Dwie Panie animatorki to totalna porażka, nie było w nich chęci do zabawiania gości hotelu, cieszyły się, że nie ma chętnych do zabawy, w zasadzie nic nie musiały robić, tylko telefony i chowanie się po kątach : ( Jeśli sam nie zajmiesz się sobą to hotel Ci nic oprócz jedzenia nie zapewni. Basen jest tylko 1 !!!! Nie za duży.

    Anna - 18.08.2022

    6/8 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem