Opinie klientów o Grand Belish Resort & SPA

5.4 /6
82 
opinie
Atrakcje dla dzieci
5.2
Obsługa hotelowa
5.6
Plaża
5.3
Pokój
5.5
Położenie i okolica
5.3
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
5.1
Wyżywienie
5.2
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

5.0/6

Bart 28.05.2024

Całkiem przyjemny, kameralny hotel czysty i z dobra obsługą

Hotel nie za duży ale czysty, pokoje przestronne z widokiem na morze, obsługa pomocna i faktycznie się przykłada, hotel spokojny ze aż za bardzo ;) o 24 koniec wszystkiego i wszyscy spać, głownie seniorzy i trochę rodzin z dziećmi (polacy, turasy, niemcy, angole, bułgarzy - brak ruskich ) plaża duża choć niestety nie sprzątana wiec nie za czysta, nie ma problemu z leżakami przy basenach jak i na plaży, minusem są najazdy z objazdówki na kolacje azjatów którzy nic nie kumają i mogą być uciążliwi ale to tylko kolacja , rano ich już nie ma jak się przyjdzie po 8, jedzenie jak to bywa dość szybko się nudzi ale jest smaczne, transfer 2-2,5 godz z Bodrum, w okolicy w normalnych sklepach typu Migros czy SOK brak możliwości płacenia $ czy eur

4.5/6

MAGDALENA, JASTRZEBIE ZDROJ 04.11.2022
Termin pobytu: październik 2022

Satysfakcjonujące wakacje

Chociaż było już po sezonie to wyjazd wspominam bardzo miło. Pokoje bardzo czyste sprzątane codziennie. Codziennie zmieniane ręczniki. Jedzenie bardzo dobre szczególnie słodkości. Każdego dnia coś nowego. Polecam.

4.5/6

Dominika, Kampinos 22.07.2022

Wypoczynek w Grand Belish Resort

Hotel 5*, jednak w rzeczywistości oceniłabym na 4*. Pokoje czyste, jednak na kilku rzeczach rdza (kosz na śmieci, lusterko) - takie rzeczy powinny zostać wymienione na otwarcie nowego sezonu. Dostawka w pokoju jest rozkładanym fotelem (który znajduje się w każdym pokoju), wiec nie do końca rozumiem płatność tej samej ceny za spanie na rozkładanym fotelu. Jedzenie smaczne, tu nie ma się do czego przyczepić (za mało baklavy - to jedyna uwaga). Minusem były drinki alkoholowe - a tak na prawdę ich brak, chociaż to "all inclusive". Do dyspozycji była tylko vodka, raki, gin. A'la carte bardzo słabe, na danie główne podawana ryba, którą można zjeść tak samo w Polsce. Reszta w porządku. Duży minus dla Rainbow i rezydentów - brak ich w autokarze, nie doprowadzili uczestników do hotelu. Cały pobyt oceniam na 4,5/6.

4.5/6

Rafał Polska 20.07.2022

Hotel śmiało można polecić

Hotel śmiało można polecić. Podczas naszego pobytu 90% wypoczywających to turyści z Turcji lun Turcy z Niemiec. Poza tym kilku Bułgarów, Duńczyków i Czechów. Turystów z Rosji zarówno w hotelu, jak i okolicy oraz na wycieczkach - zero! Animacje na średnim poziomie, czystość hotelu wzorowa, wyżywienie OK! Może trochę ubogie i monotonne śniadania, ale nie ma co narzekać. Formuła All - na średnim poziomie. Lokalizacja w porządku, jest gdzie wyjść na spacer, do Kusadasi blisko i tanio lokalnym dolmuszem.
117181921
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem