Opinie o Infinity by Yelken Aquapark & Resorts

Kategoria lokalna: 5

5.2/6
(362 opinie)
Atrakcje dla dzieci
5.4
Obsługa hotelowa
5.3
Plaża
4.6
Pokój
5.3
Położenie i okolica
5.6
Rezydent
5.3
Sport i rozrywka
5.1
Wyżywienie
5.1
Zweryfikowane treści - Opinie pochodzą od Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
pani z lornetka
Dowiedz się, co sądzą inni
Nowość AI

Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Wiele do życzenia

    Anna Maria, Polkowice 30.08.2023 | Termin pobytu: sierpień 2023 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Właśnie wrocilam z wypoczynku w wyżej wymienionym hotelu….powiem tak byłam w lepszych hotelach tej kategori w Turcji,duży plus to widoki naprawdę piekne,hotel w bardzo dobrej lokalizacji,natomiast sam hotel jest już starszej wersji hotelowej ….i te plastikowe kubki wszędzie w nich podają,i kawka niestety tez w papierowych kubkach …jedzonko bardzo monotematyczne ……wieczorne występy tez nic ciekawego……😉

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    46

    Infinity

    Anka 06.05.2022 | Tagi: 36-45 lat, ze znajomymi

    Może naszą opinia ,komuś pomoże przed wyborem wakacji. Czasami trzeba poczytać i się zastanowić przed wyborem wakacji.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Lipiec 2023

    Wioleta 31.07.2023 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Hotel pięknie położony. Pokój z wspaniałym widokiem na morze. Morze czyste ale tylko z pomostu. Plaża brudna i kamienista. Jedzenie średniej jakości. Aquapark wspaniały. Obsługa hotelu nie zawsze była miła. Niekiedy czuliśmy, że nie jesteśmy mile widziani. Chociaż niektórzy animatorzy potrafili zorganizować czas i nawet przywitać się po polsku co było miłe. Ogólnie pobyt uważam za udany mimo że nie do końca się tego spodziewałam.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Czerwcowy pobyt

    Maciej 18.07.2022 | Tagi: 46-55 lat, z rodziną

    Położenie hotelu wyśmienite, widok z pokoju rewelacyjny, basen za mały jak na taką dużą ilość gości, bez zajęcia leżaka wcześnie rano można zapomnieć o miejscu (dlatego prawie nigdy go nie mieliśmy!!). Sytuację ratowaly pomosty z leżakami. Jedzenie dobre i w dużej ilości, niestety powtarzalne, pokoje w miarę czyste. Animacje były, ale jak dla mnie w ciągu dnia niewiele się działo. Wieczorne animacje jak najbardziej na plus. W hotelu wszędzie ogromne przeciągi!!Pomimo pięknego widoku z okna już tam nie wrócimy.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Udany wypoczynek

    MP 28.08.2022 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Byliśmy z rodziną na kilka dni, ale udało nam się skorzystać z pięknej pogody i atrakcji jakie oferował hotel. Między pokojem a strefą gastronomiczną było trochę chodzenia (mieliśmy pokój oddalony od głównej części). Aquapark świetny, jedzenie także. Obsługa hotelowa mega pomocna i uprzejma.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    pobyt , 2 dorosłych z dzieckiem

    Edyta, 02.09.2024 | Termin pobytu: sierpień 2024 | Tagi: 46-55 lat, z rodziną

    Mamy mieszane odczucia odnośnie pobytu w tym hotelu. hotel ulokowany na klifie, malutka plaża, duży pomost z leżakami nad morzem. Teren hotelu wykorzystany do maksimum jeżeli chodzi o infrastrukturę, bardzo gęsta zabudowa na kilku poziomach, żadnego skrawka do spacerowania. wybraliśmy pokój z widokiem na morze i taki dostaliśmy. Widok był przepiękny ale... nikt nie uprzedził nas (nie ma tego na stronie, w opisie) że wiąże się to z tym, że pół nocy będziemy słyszeć koncerty, występy oraz inne głośne animacje. Przy zamkniętym oknie nie dało się tego wytrzymać, więc mogliśmy jedynie pomarzyć żeby otworzyć balkon i poczuć świeże powietrze - bo by lo tak głośno jakbyśmy siedzieli na widowni. Animacje i atrakcje trwały do 1 -1.30 w nocy. Nie było możliwości wymiany pokoju. Ze względu na ścisłą zabudowę te występy słyszy pół hotelu, dźwięk niesie się po wodzie, ponieważ scena jest na jednym z pomostów. Jedzenie pozostawia sporo do życzenia, Bywaliśmy już w hotelach w Turcji i dla nas to zawsze kojarzyło się z bardzo dobrym wyżywieniem. Niestety tutaj większość dań, rozgotowana, albo podgrzewana jakby z dnia poprzedniego., niezbyt dobrej jakości. sytuację ratowały świeże warzywa i owoce - jedyna nie przetworzona żywność. Kolejnym minusem jest bardzo słabe wifi. Atuty: aquapark - dla dzieci lubiących takie atrakcje super sprawa - bardzo duży wybór zjeżdżalni Nasz syn zachwycony. Prywatna, piaszczysta plaża z łagodnym zejściem do morza, piękne widoki, czysta woda. Minusy : bardzo głośno - w ciągu dnia animacje na basenie głównym, wieczorem na scenie na pomoście. jedzenie, słabe wifi

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Impreza 16-23.06.24

    Włodzimierz, Gorzów Wielkopolski 26.06.2024 | Termin pobytu: czerwiec 2024 | Tagi: 56-65 lat, ze znajomymi

    Ocenę zaniża niezgodność pokoju z umową Sprzątaczka zapominała po wymianie zostawić odpowiednią ilość ręczników,trzeba było upominać sie o nie w recepcji.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Dobre wakacje, ale...

    Anita 13.05.2022 | Tagi: 46-55 lat, w parze

    Hotel ładny, nowoczesny, położony na rozległym terenie, pięknie usytuowany. Niestety plaża maleńka i brudna w ogóle nie do użytku. Blisko plaży publicznej, ale tam leżaki płatne. Jedzenie koszmarne, monotonne i zimne. Owoców praktycznie brak . Sala gier czynne 2 razy po dwie godziny w ciągu dnia. O 17.00 całkiem zamykana, akurat wtedy kiedy schodzi się z plaży i chętnie każdy by skorzystał. Sprzątanie sporadycznie. Barek nie uzupełniany i papier toaletowy nie uzupełniany. Animacje na 4 piętrze i mało informacji na ten temat, żadnego plakatu, wskazówek. Personel trochę nieogarnięty. Może pewne rzeczy nie dopracowane, bo przed sezonem 5-12 maj, ale powinna być informacja, że aqua park nie czynny przed sezonem itp. Woda w basenie nie podgrzewana, ale jak dla mnie ciepła. Leżaków nie brakowało ale moim zdaniem obłożenie było góra 30% . Basen kryty o którym niewiele osób wiedziało. Hammam w hotelu, odpłatnie. No i dojazd z lotniska koszmar biuro wybrało dalsze lotnisko Bodrum więc dojazd zajął ponad 3 godziny bo jak zwykle zabierano ludzi do różnych hoteli. W naszym przypadku do 7 (czasem tylko 2 osoby). 5 gwiazdek należy się za wygląd i położenie hotelu reszta wypada marnie.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    23

    Spadek komfortu

    Natalia, 30.07.2024 | Termin pobytu: lipiec 2024 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Niestety komfort z roku na rok znacznie się obniżył . Była z rodziną w tym hotelu w ubiegłym sezonie, byliśmy bardzo zadowolenie dlatego powróciliśmy na wypoczynek w 2024 roku. Czystość: brudne mopy z wiadrem przy drink barach powodowały nieprzyjemny zapach, czarna woda w wiadrze, ręczniki hotelowe i przy basenie sprane i niedoprane, na klatkach schodowych pety( w całym pobycie około 4, niby mało, zdarza się ale niestety świadczy to o tym że nie ma nadzoru nad ekipą sprzątającą)Pokoje przygotowane pod gości hotelowych nie sprzątnięte z kurzu, pod łóżkiem/dostawką pęk kurzu. Jedzenie: urozmaicone dla mnie na poziomie dobrym, zawiedliśmy się na dniach a la carte ( w restauracjach hotelowych) są to te same dania co podawane są wszystkim w restauracji hotelowej tylko przy innych stolikach... przykre ponieważ mam porównanie z ubiegłego roku - dania były przygotowywane przez szefa kuchni były zupełnie inne bardzo smaczne, jedliśmy dania z kuchni tureckiej i włoskiej. Położenie hotelu: super! Obsługa: bardzo utrudniony kontakt z pracownikami hotelu, mąż zatrzasnął się z synem w windzie przy basenie, telefon umożliwiający wezwanie pomocy w windzie nie działał, pukanie w szybę nie skuteczne ponieważ przy basenie była strefa rozrywki, głośna muzyka. Po kontakcie telefonicznym z telefonu komórkowego do mnie ciężko było kogoś znaleźć kto zna język angielski lub z pomocy technicznej. Jest to duży obiekt... po 15 minutach zaczęła się akcja wypuszczenia z windy Dodam iż na zewnątrz było 36 stopni. Po wydostaniu się mąż rozmawiał z recepcją że to skandaliczne że w windzie nie działa telefon i że należy naprawić tą usterkę. W ramach rekompensaty mąż otrzymał bon na kolację a winda nie została naprawiona i dalej goście korzystali. Telefon nie został naprawiony. Reasumując hotel położony w bardzo atrakcyjnym miejscu natomiast widać iż brakuje osób zarządzających pracownikami, dbających o komfort gości. Szkoda

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    19

    Opinia

    Katarzyna Maria, Pruszków 13.05.2022 | Tagi: 56-65 lat, ze znajomymi

    Hotel położony fantastycznie, obsługa miła, pomocna, zawsze uśmiechnięta. Niestety, wyżywienie to masakra, codziennie to samo, na dodatek wszystko zimne, na śniadanie jajecznica z proszku, oczywiście zimna. Zupy smakowały jak stara szmata, ciężko było określić co to za zupa, tylko 2 razy na pobyt dało się zjeść. Można powiedzieć, że owoców nie było, tylko zmrożone jabłka, gruszki i banany. Nie było melonów, arbuzów, truskawek chociaż na targu były. Plaży właściwie nie było, a to co się nazywało plażą to jeden wielki syf. Nie sprzątane wodorosty wyglądały jakby wylał się jakiś smar. Rezydentka proponowała plażę, która było obok, ale była to plaża publiczna, bez leżaków i parasoli hotelowych i oczywiście bez drink baru. Nie po to wybieraliśmy hotel pięciogwiazdkowy Ultra All Inclusive, żeby potem za wszystko płacić.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem