Opinie o Infinity by Yelken Aquapark & Resorts

Kategoria lokalna: 5

5.3/6
(347 opinii)
Atrakcje dla dzieci
5.4
Obsługa hotelowa
5.3
Plaża
4.6
Pokój
5.3
Położenie i okolica
5.6
Rezydent
5.3
Sport i rozrywka
5.1
Wyżywienie
5.1

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Przereklamowany

    PIOTR, Kępno 29.11.2023 | Termin pobytu: sierpień 2023

    Hotel słaby, pokoje czyste,ale ciasne. Dostawka to łóżko polowe niewygodne i skrzypiące! Przy głównym basenie znalezienie wolnego leżaka graniczyło z cudem. Pomost fajny, zjeżdzalnie ok. Obsługa hotelu pomocna i zapracowana. Główna restauracja lata świetności ma już za sobą. Jedzenie różnorodne, wiadomo każdemu smakuje co innego. Miasto tętni życiem,zwłaszcza wieczorami. Ogólnie cena nieadekwatna do jakości.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Wakacje na koniec czerwca

    Natalia 04.07.2022

    Hotel bardzo dobrze położony, przy samym wejściu na promenadę, do centrum można dojechac taxi za 4 euro. Pokoje dosyc duze, z pieknym widokiem na morze. Atrakcje dla dzieci super, aquapark robi robotę. Codzienne animacje i codziennie inne (wieczór turecki, akrobacje, taniec nowoczesny, white party). Niestety pobyt zepsuło jedzenie. Monotonne śniadania, jajecznica to chyba z proszku bo w żaden sposób jej nie przypominała, obiady dużo za dużo gulaszy (mieliśmy wrażenie że to czego nie zjedliśmy jednego dnia, drugiego lądowało w gulaszu). Chcieliśmy zarezerwować kolacje ala carte (rybna), dostaliśmy informację, że akurat tego dnia restauracja jest nieczynna bo głównym tematem będą ryby w restauracji ogólnej. Poszliśmy na kolacje a z ryb była dorada smażona, paluszki krabowe w sałatce i pasta z tuńczyka. Jedzenie przy basenie to frytki, kebab i burgery ale jedzenie było zimne. Na korytarzach czuć było bardzo brzydki zapach, z dużą częścią personelu nie można porozumiewać się w języku angielskim, panie sprzątające chyba nie ogarniaja czerwonej klodki (nie przeszkadzać) bo i tak pukają do pokoi. I chyba ostatnia rzecz, słabe wygłuszenie z korytarza. Od 7 rano (mieliśmy pokój obok windy) było bardzo głośno.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Napewno nie 5 gwiazdek

    Agata 04.08.2025 | Termin pobytu: lipiec 2025

    Zachęcona wspaniałymi zdjęciami i filmem reklamowym Rainbow skusiłam się na pobyt w hotelu Infinity. Z założenia hotel sprzedawany jest jako obiekt 5gwiazdkowy. Niestety nie spełnia tych wymagań. Widok i lokalizację na rzeczywistoście wspaniałą ale na tym koniec. Hotel wymaga remontu w każdym jednym miejscu. Pomost jest popękany, co rano pan konserwator próbuje dokręcać deski....robi to tak nieudolnie że wystają śruby o które łatwo się zranić. Strefa aquaparku jest cała wybetonowana i była pokryta jakaś farbą która obecnie się łuszczy i przykleja do mokrych stóp oraz ląduje w wodzie. Nie rozlożono żadnych mat które umozliwiliby chodzebie do schodów na zjezdzalnie bez poslizgniecia i poparzenia stóp. Schody na zjezdzalnie ciągle brudne. Nie działają 2 duże zjezdzalnie. Niektóre włączane są od przypadku do przypadku, przez cały pobyt fala w basenie włączona była jeden raz. Co zadziwiające na aquapark mogą wejść osoby z zewnątrz po kupieniu biletu. Toalety przy aquaparku w fatalnym stanie, śmierdzące, nie sprzątane na bieżąco. W całym obiekcie poza lobby barem napoje w plastikach lub papierowych kubeczkach (kawa). Ten plastik się wala, sprzątane jest pobieżnie, ścierki do wycierania blatów stołów jeśli sie doczekasz, również tak brudne, że człowiek się zastanawia czy podłogę nimi wycierano. W pokoju również sprzątanie ograniczone do wymiany ręcznikow. Pościel cały tydzień nie zmieniona. Filiżanki po kawie które kiedyś zabraliśmy do pokoju nie wyniesione do końca pobytu. Kilkakrotnie w hotelu brakowało prądu. Dzień przed wyjazdem, ze względu na późny transfer, przedłużylismy za dopłatą pobyt do godz. 16 i nikt tego nikomu nie przekazał, o 11 zablokowano nam karty do pokoju. Musielismi wszystko odkręcać a dodam że nikt żadnego rachunku za uiszczoną dopłatę nam nie chciał wydać. Na basenie wojna o lezaki. Zajmowanie już w nocy... Nieco lepiej na pomoście. Słowem podsumowania to z pewnością nie jest obiekt gwiazdkowy, dałabym może 3. I z pewnością nie powinien być sprzedawany za kwoty rzędu 15-17 tys za 4 osobowa rodzinę na tydzień

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    wakacje lipiec 2024

    EDYTA 24.07.2024 | Termin pobytu: lipiec 2024

    Hotel,pokoje tak jak w ofercie, basen infinity cudowny widok na morze,dobre drinki w barze na górnym tarasie i to tyle dobrego ja niestety nie podzielę się pozytywną opinią z pobytu, na dzień dobry dostaliśmy pokoje z zepsutą klimatyzacją i trzeba się było szarpać o pokoje o takim standardzie za jaki zapłaciliśmy, hotel ma bardzo duży problem ze sprzątaniem, panie jak już się pojawią sprzątają byle jak a o uzupełnieniu wody,papieru toaletowego nie ma mowy,na restauracji głównej chętnie by się zjadło z widokiem na morze ale przezroczyste pleksi są wymazane nie wiem czy to odchody ptaków czy jedzenie 🫢chodzi o to że przez 11 dni naszego pobytu nikt tego nie starł ,krzesła brudne a talerze bardzo często niedomyte. Plaża hotelowa brzydka niedaleko hotelu jest piękna Plaża miejska. Restauracje a la carte super,byliśmy we włoskiej i azjatyckiej jedzonko dobre a obsługa na bardzo wysokim poziomie. Podsumowując miejsce samo w sobie piękne jest sporo na +,niestety z czystością jest tam wieeelki problem

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Nie polecam

    Julia 11.07.2022

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    11

    Nie polecam !!’

    Aleksandra 14.08.2022

    Właśnie wróciliśmy z pobytu w tym hotelu , był to nasz piąty pobyt w Turcji . Bywaliśmy w różnych hotelach ale takiego rozczarowania dotąd nie doznaliśmy . Hotel ładny ale tylko na zdjęciach , bo w rzeczywistości strasznie zaniedbany , wszędzie brudno ( korytarze, windy , pokoje niechlujnie sprzątane ) brudne talerze , Animacje bardzo słabe ( aquaaerobic totalna porażka ) Personel generalnie ma gości gdzieś - o wszystko trzeba było się prosić ( o ręczniki czyste bo notorycznie zapominali o tym , papier itp ) Jedzenie tez takie sobie , jedno i to samo , kolacje jedynie były dość różnorodne , owoców mało i dużo zepsutych ;( Smacznie w a’la carte . Jedynym plusem okolica i piękne widoki - lecz niestety to absolutnie nie jest priorytetem i z całym szacunkiem Infinity to żadne 5 gwiazdek !!! A proszę mi wierzyć bo wiem co mówię ! Pomijam zupełnie incydent z wypadającymi szybami z kabin prysznicowych przez które trzeba było zaliczyć szpital - ale to tak na marginesie :) Ogólnie / nie wart swojej ceny !

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    6

    tak sobie

    Maciej 27.07.2022

    w hotelu było 2 razy więcej gości niż jego możliwości

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Rozczarowana

    Agnieszka 05.06.2024

    To był mój 3 pobyt w Turcji w hotelu kategorii 5* ultra all inclusive, ale pierwszy w tym regionie. Widok z pokoju przepiekny i to był jedyny duży plus tego hotelu. Uważam, że warto napisać o tym, że podróż z /na lotnisko trwa 2,5 g, dla tych którzy nie lubią długich dojazdów. Autobus nie podjeżdża pod wejście główne , ok 100 m trzeba ciągnąć walizki pod górkę po nierównej kostce, bo jakoś personel nie garnie się do pomocy. Czasy świetności hotel ma już za sobą, widać duże zużycie , niedosprzatane pokoje i niedomyte talerze/ stoły w restauracji. Jedzenie ogólnie dobre, ale osoby będące na diecie bezglutenowej i bezlaktozowej powinny omijać ten hotel z daleka. W Turcji jest pyszna kawa, ale niesty w tym hotelu nie było opcji jej skosztować, tylko zielony Jacobs 🥴 Aqua park - przez cały pobyt ani raz nie było sztucznej fali,ponadto codziennie co najmniej jedna zjeżdzalnia była nieczynna. Dużo osób skarżyło się na kontuzje po skorzystaniu z tych atrakcji wodnych. Nocne, niestety podczas naszego pobytu codzienne, bardzo głośne imprezy na tarasie głównym trwały do 4 rano, a ochrona nie reagowała. Moje ogólne wrażenie, cieszę się że to było tylko 7 dni, bo za nic bym tam nie wróciła. Niesty nie mogę zaliczyć tego wyjazdu do udanych Jeśli chodzi o opiekę ze strony biura podróży to rezydencji sympatyczni 🙂

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Opinia o hotelu

    Jolanta Jadwiga, Gdańsk 01.11.2023 | Termin pobytu: październik 2023

    Nie polecam. Zacznę od jedynej zalety ...widoku z pokoju hotelowego. Reszta to jakaś pomyłka , plaża to kpina zejście z pomostu do morza grozi utratą zdrowia. Hotel podobno....przystosowany dla osób z niepełnosprawnością.Jedzenie monotonne i zimne. Obsługa w recepcji... Nic nie wiedzą trzeba kilkukrotnie ponawiać prośby np. o drugą kartę do pokoju.Dużo polskich turystów niestety ani jednej stacji tv w języku polskim. Brud w jadalni obsługa... ignorancja . Przykro nam, że Pani w biurze podróży nie uprzedziła... W Turcji pięć gwiazdek to... tylko trzy.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    7

    Zawiedziona

    Uwaga 25.07.2022

    Ogólne położenie hotelu bardzo ładne , piękne widoki , hotel rozległy z atrakcjami dla dzieci . Interesujące pokazy wieczorne . Jedzenie - ciągle to samo , po 5 dniach marzysz o tym żeby wrócić do kraju i zjeść coś co nie będzie wszechobecną breją , która w każdej postaci smakuje tak samo . Czystością nie grzeszy , brak podstaw w toalecie takich jak mydło , papier toaletowy , co dzień telefon na recepcję żeby uzupełnić papier . O wyspaniu się nie ma mowy , przez 7 dni wraz z dziećmi chodziliśmy jak zombie ponieważ do hotelu przylega inny hotel i kiedy tylko nasz obiekt skończył występy około godz 23 - to od razu ten obok tuż pod naszym balkonem zaczynał swoją przeraźliwą jęczącą muzykę do uwaga samego rana ! Wakacje wakacjami aczkolwiek wypadało by trochę odpocząć i przespać noc . Nie polecam , nigdy w takim kiepskim „pięcio gwiazdkowym hotelu „ nie byłam . Katastrofa

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem