Opinie o Infinity by Yelken Aquapark & Resorts

Kategoria lokalna: 5

5.2/6
(362 opinie)
Atrakcje dla dzieci
5.4
Obsługa hotelowa
5.3
Plaża
4.6
Pokój
5.3
Położenie i okolica
5.6
Rezydent
5.3
Sport i rozrywka
5.1
Wyżywienie
5.1
Zweryfikowane treści - Opinie pochodzą od Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
pani z lornetka
Dowiedz się, co sądzą inni
Nowość AI

Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    w skali 6 dostaje mocne 4

    Marcin, Welnica 18.08.2024 | Termin pobytu: sierpień 2024 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    ogólnie wycieczka udana,hotel i okolice w porządku. Obsługa pomocna .Nocne jedzenie ok,dobre alkohole,fajni animatorzy.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Opinia

    Paulina, Warszawa 10.07.2022 | Tagi: 26-35 lat, z rodziną

    Byłam razem z rodziną od 1.07 do 7.07 (pięć osób - dwoje dzieci i 3 osoby dorosłe). Transfer z lotniska przyjemny, bardzo szybko się jechało. Jechaliśmy w nocy, nie wiem jak by to wyglądało za dnia. Hotel bardzo ładny, pokoje sprzątane codziennie (Panie nie przykładają się za bardzo, ale pościel zmieniona, ręczniki wymienione, podłoga pozamiatana i umyta). W pokoju jest barek - Cola, Fanta, Woda itd. Niestety jest to jednorazowe i później nie jest uzupełniane. Obsługa raczej miła, niestety po za recepcją mało kto mówi po angielsku. Hotel w ogóle nastawiony na turystów z Turcji/Bułgarii. - jako pierwsi są obsługiwani w barach, animatorzy głównie nimi się zajmują itp. Animacje przeciętne. Zazwyczaj wieczorem są jakieś występy oraz imprezy w hotelu. Jeżeli chodzi o jedzenie, to mnie na przykład nie smakowało. Niskiej jakości wędliny, sery oraz tragiczne ciasta/słodkości. Bardzo dobre mięsa na ciepło. Na śniadaniach cały czas to samo (przez 3-4 dni można znaleźć coś dla siebie, ale później człowiek chodzi z talerzem i nie wie co ma zjeść). Ogromna kolejka do naleśników - jakiś absurd. Obiady i kolacje dużo lepsze, zawsze można coś zjeść - oprócz obrzydliwych ciast. Kolacja ala Carte - wybraliśmy turecką. Było to samo co na obiedzie i kolacji. LEpiej wziąć inną opcję. Dużo barów, w których można zamówić alkohole. Drinki średnie, ale na allinclusive nie ma co się za dużo spodziewać. Snack Bar przy basenie w porządku. Jak na takie przekąsi w ciągu dnia bardzo dobre. Co do basenów - jest jeden duży basen oraz aquapark. Basen jest na tyle duży, że spokojnie mieści wszystkich gości. Leżaki trzeba z rana zarezerwować, bo później może ich zabraknąć. Aquapark bardzo fajny, ale jest jeden wielki minus - godziny otwarcia. Nigdzie nie jest to napisane. Aquapark jest otwarty od 10-12 oraz od 14-16. Więc bardzo krótko. Trochę to nieprzemyślane. Może nie ma ludzi do pracy, albo hotel nie chce zatrudnić dodatkowych ratowników. Hotel ma swoją plażę, która jest wąska i trochę zaniedbana. Jednak to akurat nie było problemem, bo i tak głownie na basenie leżeliśmy. Jest też drugie zejście bezpośrednio z pomostu - dużo lepsze. Niedaleko hotelu znajduje się ładna plaża Ladies Beach. Jest tam dużo barów oraz restauracji. W sumie nie skorzystaliśmy z tej plaży, bo tak jak wcześniej pisałam głównie dzieciaki chciały na basenie siedzieć. Obok też jest sklep, gdzie można sobie wszystko kupić. Jadąc tam, najbardziej opłaca się wziąć ze sobą dolary i na miejscu wymienić na Liry. Najlepszy przelicznik wtedy jest. Najlepiej zachować sobie z 100 lir na lotnisko. Jest tam automat gdzie woda kosztuje 15 lira, a w barze woda kosztuje 2 EURO. Jeżeli chodzi o atrakcje, byliśmy w delfinarium oraz na nurkowaniu. Bardzo fajne przeżycia. Ogólnie rzecz biorąc, nasze wakacje się udały. Mamy bardzo fajne wspomnienia oraz przeżycia. Hotel oprócz jedzenia spełnił nasze oczekiwania. Niestety Rainbow nie stanęło na wysokości zadania. W ostatnim dniu mieliśmy autokar o 23 a zostaliśmy wymeldowani z pokoju o 12. Więc nasz ostatni dzień wyglądał tak, że prawie 12h tułaliśmy się z dziećmi (mąż dostał gorączki) po barach i recepcji hotelowej. Rainbow zabrało nam jedną dobę. Gdyby nie to, to urlop byłby znakomity i dalbyśmy pewnie z 5,5*.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Dobra lokalizacja, słaba obsługa

    Podróżoholiczka 02.10.2022 | Tagi: 26-35 lat, w parze

    Hotel jest pięknie położony, w pierwszej linii brzegowej. Posiada małą prywatną plażę i długi pomost z dużą liczbą leżaków. Gorzej z leżakami nad basenem. Byliśmy w drugiej połowie września i zajęcie leżaka przy basenie graniczyło z cudem. Obsługa niesympatyczna. Sprzątanie pokoi polega tylko na ścieleniu łóżka i zabieraniu brudnych ręczników. Dwa razy sprzątaczki nie zostawiły nam czystych w zamian i musieliśmy chodzić i się prosić o ręczniki, obsługa udaje że nie rozumie po angielsku. Na powitanie pokoje były brudne. Natomiast poza pokojami obsługa dba o czystość. Wszystkie toalety wspólne były zawsze czyste, nic nie brakowało. Jedzenie pyszne w każdym barze oraz w głównej stołówce. Duży wybór, również alkoholu. Animacje na plus. Hotel jest świetną bazą wypadową, można bezpiecznie jechać dolmuszem do portu. Aquapark bardzo fajny, ratownicy uważnie pilnują bezpieczeństwa. Brakowało mi dobrej kawy. Niestety kawa była dostępna tylko na tarasie kawowym, w którym zarówno obsługa jak i kawa były poniżej krytyki...

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Wakacje we dwoje

    Monika, Kraków 28.07.2025 | Termin pobytu: lipiec 2025 | Tagi: 46-55 lat, w parze

    Hotel poza dobrą lokalizacje i czystym morzem nie posiada żadnych plusów. Internet prawie nieosiągalny , bardzo słaby zasięg. Ogólnie panujący brud począwszy od restauracji, pomostów przy plaży terenie wokół basenu a kończywszy na toaletach 😫. Toalety na plaży to koszmar wogóle nie sprzątane w ciągu dnia. Forma Ultra inclusive tylko w ofercie, w ciągu dnia poza głównymi posiłkami tylko udzielana pizza, frytki, kebab i hamburger. Kafeteria w godzinach od 18 - kto idzie na kawę schodząc z plaży przed kolacją!!! Porażka!! Hotel zasługuje co najwyżej na 3+ . Ja nikomu nie polecam. Był to mój 9 wyjazd do Turcji i chyba najgorszy jeśli chodzi o hotoel w stosunku do ceny.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Opinia średnia

    MICHAL, Legnica 04.07.2024 | Termin pobytu: czerwiec 2024 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Piękne widoki, zrównoważone atrakcje, słaby serwis lub w cale, brudne talerze, słaby wybór jedzenia, często zimne i nie zróżnicowane.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Jedzenie i czystosc w restauracjach to jakiś dramat

    IGA, MYSLOWICE 17.06.2024 | Termin pobytu: czerwiec 2024 | Tagi: 36-45 lat, ze znajomymi

    Hotel powinien miec najwyżej 3.5 gwiazdki. Czystosc talezy i sztucy nie istniała 10 tależy i wszystkie brudne z keczupu tłuste masakra teraz żałuje ze nie chodziłam z telefonem bo byliśmy w szoku. Nie jestem wybredna ale obiady i kolacje to co dziennie to samo wogole nie doprawione i pikantne tak ze nie dalo sie zjeś. Tato mój dostał porcje kurczaka z którego wypłynela krew ziemniaki i gofry surowe. To był dla nas szok. Dzieciaczki się pochorowały a połowa naszej grupy skonczyła z boegunka i gorączką. Na plus aqua park baseny i importowane wodki oraz fakt ze mozna bylo siedzieć całą noc i nikomu to nie przeszkadzało. Miejsce hotelu widoki to cos pięknego.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    19

    Ocena pobytu 5-12.05.2022

    Grażyna, PRZYSZOWICE 16.05.2022 | Tagi: powyżej 65 lat, w parze

    Hotel położony cudownie,bliskość morza i piękny widok z okna.Pokoj sprzątany codziennie.Mlody personel chętny do pracy i uśmiechnięty.Tyle in plus..Natomiast barek w dniu przyjazdu zawierał 2 butelki wody,1 puszkę Coli i 1 puszkę Fanty.Po wypiciu Coli i Fanty w pierwszym dniu już do końca nie był uzupełniany.Brak kawy w pokoju- musiałam sama ja kupis w lokalnym sklepie,żeby napić się z mężem na balkonie wczesnym rankiem.To nie był ultra All inclusive.Byl to mój dziesiąty pobyt w Turcji,ale takiej sytuacji doświadczyłam po raz pierwszy.Ogolna ocenę zepsuło fatalne,monotonne i zawsze zimne jedzenie.Za czuły pobyt zmieniały się tylko zupy,reszta była wciąż ta sama.Zwrocilismy uwagę rezydentem na zawsze zimne posiłki,ale nic się nie zmieniło.Gdyby nie pyszne obiady na wycieczkach,bylibyśmy jeszcze bardziej niezadowoleni. Napewno wrócimy jeszcze do Turcji,jednak nie do Infinity by Yelken.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    INFINITY By YELKEN

    ANNA, Bydgoszcz 12.10.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Hotel pięknie położony z przepięknymi widokami. Standard hotelu jednak średni, 3 lata temu byliśmy w Larze i poziom INFINITY bardzo odbiega od 5 gwiazdek w tamtym regionie. Pokój mieliśmy super ( 2 pokoje, dwie łazienki widok na morze przepiękny) Obsługa bardzo miła aczkolwiek jak poprosiłam w środę o uzupełnienie barku w pokoju to nie doczekałam się do niedzieli … Śniadania i lunch dosyć słabe w porównaniu z poprzednim hotelem i rzeczywiście zimne … ( a nie jesteśmy z tych co muszą mieć niewiadomo co ), obiadokolacja trochę nadrabiała. Aquapark bardzo fajny ale można się zdziwić gdy jednego dnia zjeżdżasz i świetnie się bawisz a drugiego przybiega obsługa ze zjeżdżalnia max do 80 kg. Przekąski przy basenie słabe, lody dopiero od 13. Obsluga w barze bardzo miła, pokój ogarniany , ręczniki czyste zawsze położone ale w ostatnie dni znajomym brakowało już papieru toaletowego bo tego nikt nie uzupełnia. Plaża była po sztormie więc nie dziwił na syf tego co wyrzuciło morze, aczkolwiek mógłby ktoś ten kawałek plaży uprzątnąć. Leżaki Przy basenie wiecznie zajęte, ludzie zostawiają ręczniki i potrafią nie przyjść przez cały dzień co jest mega irytujące. Według mnie standard to 5 gwiazdek, ale greckich a nie tureckich. Długi transfer do hotelu (2,5h od lotniska ). Był to raczej nasz ostatni raz w tej części Turcji. Uważam że z drugiej standard standard jest o wiele lepszy. Drugi raz bym nie wróciła do tego hotelu

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Nieadekwatny standard do wysokiej ceny – duże rozczarowanie

    Sara 20.07.2025 | Termin pobytu: lipiec 2025 | Tagi: 26-35 lat, z rodziną

    Spędziliśmy wakacje w tym hotelu z nadzieją na relaks i wygodę, jednak niestety rzeczywistość okazała się daleka od oczekiwań, szczególnie biorąc pod uwagę, że jest to jeden z droższych hoteli w Kusadasi. Zacznę od największego minusa – transfer z lotniska był koszmarnie długi, co z dziećmi stanowiło prawdziwą mękę. Po dotarciu na miejsce, niestety nie zrobiło się dużo lepiej. Czystość pozostawiała wiele do życzenia – sprzątanie w pokojach bardzo pobieżne, a znaleziony pod łóżkiem but po poprzednich gościach mówi sam za siebie. Choć obsługa była widoczna i krzątała się po hotelu, efekt końcowy w żadnym razie nie odpowiadał standardowi pięciogwiazdkowego obiektu. Same pokoje były zaskakująco wąskie – przy dwóch małych dzieciach, dostawce, łóżeczku i wózku dziecięcym ledwo mogliśmy się poruszać. Momentami dosłownie poruszaliśmy się bokiem, co mocno utrudniało codzienne funkcjonowanie. Snack bary w ciągu dnia były bardzo słabe – tylko przeciętne fast foody, żadnego urozmaicenia. Animacje zarówno dla dzieci, jak i przy basenie bardzo słabe i mało angażujące. Sam hotel lata świetności ma już za sobą – widać zużycie, brak inwestycji i ogólną “zmęczoną” infrastrukturę. Na plus można zaliczyć ładny widok z hotelu, dobrą lokalizację – blisko centrum Kusadasi, sklepy oraz popularna Ladies Beach dosłownie kilka kroków od hotelu. Główna restauracja oferowała w miarę smaczne posiłki, choć nic wybitnego. Dużym problemem była sytuacja z leżakami przy basenie – rezerwowanie ich przez gości wieczorem poprzedniego dnia (rzucanie ręczników, doniczek, itp.) było powszechne i całkowicie tolerowane przez obsługę, co uważam za niedopuszczalne. Przez cały 6-dniowy pobyt tylko raz udało nam się znaleźć leżak przy basenie, co przy dzieciach kąpiących się w wodzie było bardzo frustrujące. Dodatkowym minusem były aż trzy awarie prądu, przez które przez ok. 30 minut nie działała klimatyzacja – co przy 40-stopniowym upale było naprawdę uciążliwe. Podsumowując: gdyby ta wycieczka kosztowała kilka tysięcy mniej, być może przymknęłabym oko na wiele niedociągnięć. Jednak za tę cenę oczekiwaliśmy zupełnie innego standardu – niestety, hotel absolutnie nie jest wart swojej ceny.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    NIE!

    J. 04.09.2025 | Termin pobytu: sierpień 2025 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Nie, nie i jeszcze raz nie. Gdyby Was ktokolwiek namawiał na ten hotel, bądź skusiły Was zdjęcia - NIE! Cena nieadekwatna do standardu hotelu. Byłam kilkakrotnie w Turcji, ale pierwszy raz jestem tak zniesmaczona pobytem. Wszystkie negatywne opinie o tym hotelu w necie są prawdziwe. Park wodny - stary, cześć zjeżdżalni nieczynna, pozostała część z powierzchnia ślizgu nierówną, uszkodzoną. Na tarasach deski uszkodzone. Mieliśmy 2 pokoje, w obu obtłuczone płytki na schodach, brudne ściany, podarte obicia łóżek, pleśń w łazience. Obsługa się stara, pokoje są codzienne sprzątane, ręczniki wymieniane, ale złego wrażenia to nie zaciera. Jedzenie bardzo dobre. I tu będę chwalić główną restaurację-różnorodnie, bogato, smacznie. Różnie jednak sama sala restauracyjna wyglądała-woda nie na każdym stoliku, nakrycia też nie były uzupełniane na bieżąco. W barach przy basenie i na tarasie jedzenie miernej jakości. Reasumując: nie za taką cenę!

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem