Opinie o Jasmin Beach

5.1/6 (137 opinii)

Kategoria lokalna 4

5.1/6
137 opinii
Atrakcje dla dzieci
4.3
Obsługa hotelowa
5.5
Plaża
4.2
Pokój
4.9
Położenie i okolica
5.4
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
4.5
Wyżywienie
5.5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 3.0/6

    Czy tak wyglada cala Turcja?

    Hotel OK, ale mogło być lepiej od początku, pierwotnie otrzymaliśmy pokój gdzieś na tyłach o kiepskim wyposażeniu łóżko dla dziecka to była jakaś sklejka na rozkładanym fotelu, po krótkiej rozmowie z recepcjonista i załączniku żeby się dało co się miało już nie dać zamienić, mieliśmy zakwaterowanie jak powinno być od początku. Jedzenie OK, było i robili co mogli z takim tłumem szacunek dawali rade, dla wszystkich starczyło :P do miseczka można dojść lub dojechać za parę Lir, Turcy sprzedawcy mili, ale bardzo natarczywi. Plaza przy hotelu taka sobie nie ma co się rozpisywać. Podsumowując, jeden dzień spędziliśmy na wycieczce na Kos - Grecja i ludzie nie nachalni, spokojniej, kulturalniej, czysciej, woda i plaze zachecaja do wypoczynku, wiec nastepnym razem zakwaterowanie w Grecji, a do turcji na wycieczke i zakupy dla rozrywki.

    Daniel, Stargard - 01.08.2019

    8/9 uznało opinię za pomocną

  • 3.0/6

    Jeden słaby punkt...

    Pobyt byłby wspaniały... gdyby nie bardzo niski standard naszego pokoju. Oczywiście nie spędzaliśmy w nim zbyt dużo czasu, jednak miał duży wpływ na nasze samopoczucie podczas wakacji. Za namowa pani z biura podróży dopłaciłam do pokoju Club. Pani poleciła mi taką dopłatę, gdyż pokoje w standardzie Club miały być po remoncie i w lepszym standardzie. na miejscu okazało się, że pokój owszem remont mógł przejść niedawno, lecz chyba zrobiono to najniższym kosztem. Meble niby "nowoczesne", jednak już mocno zniszczone, łóżko skrzypiące i nierówne. W szafie na ubrania połowa ściany pokryta byłą grzybem. Włączona klimatyzacja emitowała hałas porównywalny z kosiarką. Łazienka na zdjęcia wyglądała ładnie, jednak w rzeczywistości pełna była niedociągnięć. Deska sedesowa odpadająca od miski, pod prysznicem pozostałości po kosmetykach poprzednich gości. Wszędobylskie robactwo. Praca ekipy sprzątającej ograniczała się chyba jedynie do codziennej wymiany ręczników. A napiwki na początku oczywiście zostawialiśmy. Ciekawostka - pomimo tego, że nasz pokój był na parterze, a drzwi balkonowe wychodziły na mało uczęszczaną ścieżkę - Pani sprzątająca zostawiała te drzwi otwarte na całą szerokość. Korzystaliśmy z wycieczek fakultatywnych, tak więc nasz pokój był dostępny dla innych przez cały dzień. Naturalnie skarga u kierownika nie pomogła. Ach...dodać jeszcze należy, że sejf w naszym pokoju nie działał. Ekipa animatorów dosyć słaba, mało aktywni, raczej niewidoczni. A teraz o pozytywach. Jedzenie bardzo smaczne, wybór duży. Obsługa kelnerska na najwyższym poziomie. Hotel położony w spokojnym miejscu, choć dość blisko centrum Bodrum. Ośrodek zadbany, domki usytuowane w pięknym ogrodzie. Plaża bardzo blisko, wystarczyło przejść przez ulicę.

    Magdalena - 25.06.2015

    8/9 uznało opinię za pomocną

  • 2.0/6

    Nie polecam !

    Przede wszystkim to nie hotel, tylko ośrodek oferujący apartamenty o zróżnicowanym standardzie od ** do max.***poza tym obejście ogrody są bardzo przyjemne, dużo zieleni i kwiatów. Obiekt nie zasługuje na ****

    Marek, --- - 30.06.2019

    16/20 uznało opinię za pomocną

  • 1.5/6

    POMYLKA

    zglosilam reklamacje pobytu w tym hotelu ,niestety narazie brak jest odzewu.pokoje brudne ,łazienki z drzwiamu nadgnitymi ,zero prawidłwej wentylacji.Potworny smród z kanalizacji ,mozna zwymiotowac.Rezydent porazka ,myli wszystko ,zupełnie niezorganizowana Pani Barbara ,do tego komary i smrod kotów zdecydowanie nie moge polecic hotelu.Jedzenia niby pod dostatkiem ,ale zaewsze to samo ,o owocach morza mozna tylko pomarzyć.Jedyny pozytyw to obsluga stara sie jak moze.

    EWA, Gdynia - 27.06.2022

    11/11 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem