Kategoria lokalna 3
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
6.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Na spotkaniu z rezydentem dowiedzieliśmy się, że właściciel hotelu Kriss, chce aby każdy gość czuł się tutaj jak w domu. Nic dodać, nic ująć! Dzięki obsłudze czuliśmy się jak w domu.. a nawet lepiej. Każdy pracownik był uśmiechnięty, uczynny i dbał o gości, aby nikomu nic nie brakowało. Szczególnie mili byli barmani, którzy z własnej inicjatywy ochoczo przynosili pyszne drinki (mimo że nie otrzymali jeszcze napiwku). Oczywiście hotel nie jest luksusowy, pokoje lata świetności mają za sobą, leżaki powinny zostać wymienione, ale atmosfera panująca w tym miejscu sprawia, że człowiek zapomina o tych drobnych mankamentach. Na koniec pobytu,menadżer hotelu pozwolił nam pozostać w pokojach tak długo jak będziemy chcieli. Dzięki temu mogliśmy ze spokojem spakować się i odświeżyć przed podróżą. To był bardzo miły gest.
6.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Ludzie i atmosfera, którą tworzą każdego dnia to największy atut hotelu Kriss. Cała ekipa dokłada wszelkich starań, żeby goście czuli się tu dobrze. Jest miło, spokojnie i kameralnie. Idealne warunki do wypoczynku. Niewielka odległość od plaży sprawia, ze można się tam wybrać o każdej porze. Cieszę się, ze trafiliśmy do takiego wyjątkowego miejsca.
6.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Bardzo kameralny hotel. Cichy i spokojny. Żadnej walki o leżaki przy basenie. Blisko do morza, jeśli znudzi się leżakowanie na miejscu. Obsługa miła , bezproblemowa komunikacja, witają w języku polskim i w ogóle starają się mówić po polsku. Polecam
6.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pobyt 26.05-02.06.2019. Przez dwa dni byliśmy jedynymi gośćmi.Traktowanie przez personel godne najwyższej pochwały. Poziom komunikacji w języku angielskim różny: w recepcji bezproblemowo, w pool bar trochę gorzej a najsłabiej u kelnerów w restauracji - oni próbują nawiązać kontakt po rosyjsku co akurat dla mnie nie było problemem. Basen cały czas doglądany przez pana basenowego ( jednocześnie ogrodnika ).