Opinie klientów o Kriss Hotel

4.8 /6
95 
opinii
Atrakcje dla dzieci
2.5
Obsługa hotelowa
5.5
Plaża
4.0
Pokój
4.3
Położenie i okolica
4.8
Rezydent
4.5
Sport i rozrywka
3.1
Wyżywienie
4.4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

0.5/6

Jerzy, Kraków; ofertę wykupiłem w krakowskiej BONARCE w systemie przedsprzedażowym 23.10.2023
Termin pobytu: wrzesień 2023

opinia o hotelu i ogólnie o pracy rezydenta.

W przypadku całego Bodrum są przynajmniej 2-a duże problemy całkowicie pominięte(gdyby były ujęte w opisie mogłoby to w bardzo ujemny(negatywny)sposób wpłynąć na wyniki sprzedaży; te problemy to: zapachowy(z powodu problemów wodno-kanalizacyjnych z toaletowych sedesów nieprzyjemny smród, mówiąc kolokwialnie "capi")oraz komarowy(roje komarów dokuczają od godz.wieczornych do 3-4 nad ranem, co noc); przy problemie wodno-kanalizacyjnym należy jeszcze wymienić problem ciepłej wody(nie ma jej nigdy rano i wieczorem, jest nawet b.gorąca w godzinach południowych(11-17); byliśmy we trójkę w "Kriss" w pok.nr 3 w okresie: 28.09 -12.10.2023 r. Dodam jeszcze, że wybierając Turcję nie kierować się ilością "gwiazdek" hotelowych(po naszym 2-u tygodn. pobycie doszliśmy do wniosku, że 3-y gwiazdki tureckie, to tyle co 2-ie greckie.Do pewnego stopnia rekompensatą za raczej niemiłe "rewelacje" w/w w hotelu była bardzo profesjonalna i serdeczna praca wszystkich pracowników hotelu(język angielski znają słabo, przy czym lepiej mówi barman, dlatego też co najmniej dziwnym jest fakt, że rezydentem jest osoba(p.Patrycja), nie mówiąca(ani "be" ani "me")w języku w kraju, w którym jest rezydentem. Czyżby to początek "zmian" w Rainbow i przestali stawiać na profesjonalizm i kompetencyjność. Tą garść zgyżliwości oraz uwag nt.profesjonalizmu choćby w zakresie dotrzymywania umów pisze były pilot wycieczek(dla mnie była to 3-cia Turcja, dla mojej małużonki Lucyny i pasierba pierwsza; poprzednie moje pobyty w Turcji to okolice Ayvalik(Plaża Czosnkowa, czyli Sarim Sakli- lipiec 1996)oraz Palm Beach Hotel w Alanii(1999). Interesuje mnie np.dlaczego p.rezydentka oferując m.in."fakultet" na Kos nie dodaje, że Kos to już Grecja, czyli między czerwcem a wrześniem odprawiając się na Kos oczekuje się w ca.godzinnej kolejce oczekując odprawy granicznej stojąc w olbrzymim upale. Wszystkich Państwa wybierających ofertę w Bodrum, czy w hotelu "Kriss", czy w innym.....UCZULAM, dla swojego własnego dobra.....zwróćcie na w/w kwestie uwagę lub wybierzcie inne miejsce. Jerzy K. z Rodziną.

0.5/6

Agnieszka, Wielkopolska 01.10.2019

MASAKRA

Hotel à la Villas. Koty dosłownie wszędzie. Nie polecam osobom z alergią. Moja córka jest alergikiem więc cały pobyt musiałam ją smarować sterydami. Koty w restauracji podczas posiłków, dokarmiane przez pracowników (sztućcami), chodzą po stołach, ocierają się o klientów. Plac zabaw dla małych dzieci to ich kuweta. Leżą na leżakach przy basenie, na ręcznikach klientów, piją wodę z basenu. W lobby wylegują się na kanapach. Drink bar- straszny smród i brud przy stolikach. Pokoje brudne, armatura sanitarna zardzewiała. A jedzenie - tragedia. Opcja All inclusive 2 dania "mięsne: ( części skrzydełek kurczaka w warzywach- w odwrotnej proporcji , oraz jakieś panierowane tureckie klopsy - niejadalne, )żywiłam się w restauracjach na mieście, ponieważ cokolwiek zjadłam w tej hotelowej lądowałam w WC. Śniadania: duży wybór dżemów, jajko na „ bardzo twardo”(sine), jajecznica z kiełbasą lub bez, Z zewnątrz- budynki i zieleń bardzo ładna, dokładnie taka jak na zdjęciach w biurze turystycznym. To nie był mój pierwszy pobyt w Turcji w hotelu *** niestety NAJGORSZY .

0.5/6

Barbara, Suchedniów 21.10.2021

Wycieczka Tiana Resort Beach Hotel

Największe zastrzeżenie co do hotelu, zmiana hotelu w dniu przyjazdu. Brak informacji na ten temat. Dane drugiego uczestnika nie zostały zmienione, mimo, że zgłaszałam to na miesiąc przed imprezą i za co była dodatkowa opłata. Ogólnie hotel bardzo słaby, niski standard jak na 3 gwiazdki. Jesteśmy niezadowolone z jakości hotelu i położenia. Nie polecam hotelu Tiana Resort Beach.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem