Kategoria lokalna 3
4.5/6
Hotel sprawia miłe wrażenie. Jest trochę drzew i trawa, nie tylko sam beton. Basen akuratny do ochłody. Pokoje małe ale to przecież tylko 3*. Łazienka na pewno nie dostosowana dla osób puszystych (zbyt mało miejsca na muszlę klozetową między ścianą a kabiną). Woda w kabinie nie do końca dobrze spływała podczas kąpieli. Śniadania monotonne, o godz. 9 brakowało już białego sera, czasem wędliny. Obiady i kolacje niezłe. Plusem jest dobra kawa (nie rozwodniona). Obsługa hotelowa miła i pomocna choć często próbowano zbyt szybko zabrać talerze kiedy posiłek nie był jeszcze skończony. Położenie hotelu w spokojnej części Ortakentu, do promenady z restauracjami kilkaset metrów i tyleż do plaży. Plaża kamienisto-żwirowa raczej wąska rozciągająca się wzdłuż promenady. Hotelu nie polecałabym rodzinom z małymi dziećmi (brak atrakcji dla dzieci) natomiast poleciłabym osobom dorosłym szukającym spokoju i dobrej bazy wypadowej na samodzielne wycieczki.
JADWIGA, INOWLODZ - 20.06.2024 | Termin pobytu: czerwiec 2024
3/3 uznało opinię za pomocną
4.5/6
Hotel kameralny, z miła i bardzo uprzejmą obsługa w szczególności barman przy basenie. Miejsce idealne do nabrania sił i powrót do rzeczywistości z naładowanymi bateriami. Bardzo spokojna okolica, do morza spacerkiem zaledwie kilka minut.
Krzysztof, - 29.06.2022
11/17 uznało opinię za pomocną
4.5/6
Hotel Kriss - Bardzo przyjemne ładne zielone miejsce. Rzuca się w oczy przyjemny ogród otaczający budynki z pokojami. Czysto, pokoje sprzątane codziennie. Kontakt z personelem na najwyższym poziomie - jeśli nie po angielsku to i nieraz po polsku można się skomunikować. Basen zadbany i z miejscem na leżakowanie (nie tak jak w niektórych hotelach na "ścisk"). Hotel Oceniam na ***+ (europejskie) tak jak było w opisie. Minus plaża oddalona nie 200 a 500m. Jedzenie smaczne acz momentami monotonne.
gur4l, Wrocław - 25.09.2014
11/15 uznało opinię za pomocną
4.5/6
Lokalizacja bardzo dobra z dobrym skomunikowaniem do centrum i bardzo małej odległości od plaży :) W hotelu basen jako atrakcja utrzymany w dobrym stanie , każdego dnia sprawdzane parametry wody. Może warto było by wydłużyć czas dostępności do np 22, o 19 to trochę za wcześnie zwłaszcza jak wracało się z wycieczki. Wyżywienie bardziej pod europejskiego turystę, a chciało by się poczuć smak lokalny (więcej przypraw). Jeżeli chodzi o obsługę to na wyróżnienie zasługuje przemiły starszy pan serwujący drinki i manager, który za każdym razem witał nas uśmiechem i można było liczyć na rady/wskazówki. Niestety nie wszystko było na takim poziomie :( Problem z porozumieniem się w języku angielskim z człowiekiem, który był w recepcji w godzinach porannych ( nie potrafił nawet określić kiedy będzie wiadomo , o której się zameldujemy), determinowało to nasze plany na ten pierwszy dzień. Pokoje... hmm tu nie spodziewaliśmy się wielkich luksusów ale nieszczelna kabina prysznicowa z powypaczanymi drzwiami nie zachęcała. Klimatyzacja działała mimo że swoje lata świetności już ma dawno za sobą, a w jednym z pokoju przez cały pobyt ciekła z niej woda. Wypadało by żeby klimatyzację były czyszczone przynajmniej raz w sezonie, ta zdecydowanie dawno temu miała jaki kolwiek serwis... Bez napiwków część obsługi nawet tależy nie raczyła zabrać ze stołu :( Napiwki to rodzaj uznania wykonanej usługi ale tu beż napiwku i to codziennie nie było co liczyć na ogarnięcie stolika. Sytuacje ratowała dziewczyna, która pomagała na sali :) bardzo pomocna i uśmiechnięta. A całość obsługi by leżała gdyby nie Pan z baru i manager. Szansa że ponownie wybiorę ten hotel raczej mała :( wyjazd mimo to bardzo udany...
Grzegorz, Gdańsk - 17.08.2023 | Termin pobytu: sierpień 2023
2/3 uznało opinię za pomocną