Kategoria lokalna: 5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel wymaga odświeżenia, w mojej opinii zasługuje na 3*, standard pokoi zadowalający, jedzenie smaczne, można zawsze wybrać coś dla siebie w zależności od upodobań. Korzystaliśmy z wycieczki do Efezu organizowanej przez Rainbow, bardzo udana. Na specjalne wyróżnienie zasługuje Pan Jonasz, nasz przewodnik, przesympatyczny młody człowiek, wspaniale przygotowany i ciekawie przekazujący różne informacje historyczne, wielkie wyrazy uznania
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Termin pobytu: 01-08.08.2021 r. Na wstępie chciałem pochwalić lokalnych rezydentów biura Rainbow – byli zawsze dostępni, pomocni ale nie nachalni. Hotel Mandarin Resort położony jest w pięknym ogrodzie. Na jego kompleks składa się główny budynek, z restauracją (z częścią otwartą na dziedzińcu oraz klimatyzowaną dwupoziomową częścią zamkniętą), bar, spa, sklepik i oczywiście pokoje oraz z mniejsze budynki zlokalizowane w ogrodzie w sąsiedztwie dwóch basenów. Baseny zlokalizowane są na różnej wysokości (poziomach) a pomiędzy nimi znajduje się pool bar oraz snack bar. W godzinach wieczornych czynny jest hotelowy bar „Leon” do którego wejście jest bezpośrednio z ulicy- minus to brak włączonej klimatyzacji w środku, więc większość gości przesiadywała przy stolikach na zewnątrz. Z samego hotelu blisko jest zarówno do centrum miasta z mariną jak i do samej miejskiej plaży – ok 500/600 m. Pierwszy z basenów przeznaczony jest do spokojnego odpoczynku wśród rosnących obok palm i bananowców- nie ma tam zjeżdżalni ani nie jest puszczana muzyka. Drugi z basenów przewidziany jest do aktywnego wypoczynku – są tam zjeżdżalnie oraz bramki do piłki wodnej. Czas umila raczej głośna muzyka. Woda była czysta, ciepła i na bieżąco kontrolowana przez lokalne służby (byliśmy świadkami pobierania próbek). Nigdy nie było problemu z dostępnością leżaków przy basenach - niezależnie od pory dnia. Niestety hotel nie oferuje żadnych animacji. Teren wokół hotelu, w samym budynku głównym jak i przy basenach na bieżąco sprzątany i czysty. Personel uprzejmy dla gości. Jedzenie: przed wyjazdem czytałem na ten temat różne i czasem skrajne opinie. Ja na ten temat nie mogę powiedzieć złego słowa, poza tym, że po kilku dniach śniadania mogą wydawać się monotonne ale nie skromne czy niesmaczne. Natomiast pozostałe posiłki były bardzo urozmaicone- dania rzadko się powtarzały. Serwowane były potrawy (głównie kuchni tureckiej) zarówno pikantne jak i łagodne. W ogrodzie restauracji kucharze na oczach gości na bieżąco przygotowywali i serwowali potrawy. Napoje zarówno alkoholowe i bezalkoholowe w restauracji jak i barach serwowane były w jednorazowych kubeczkach o pojemności 0,2 l – ale to wymogi covidowe. Po południu w snack barze serwowane były przekąski (hamburgery, kanapki, frytki i nuggetsy). Żeby nie było tak „słodko” to teraz minusy na które my trafiliśmy. Początkowo zostaliśmy zakwaterowani w budynku hotelowym w głębi ogrodu i otrzymaliśmy pokój studio na parterze. Zaraz po wejściu do środka już od przedpokoju poczuliśmy nie przyjemny zapach . Godzina wietrzenia pokoju i włączonej na pełną moc klimatyzacji nic nie dawało – zapach powracał. Interweniowaliśmy w recepcji i zażądaliśmy zamiany pokoju – Po interwencji Rezydentki „R” jeszcze tego samego dnia otrzymaliśmy inny pokój studio na piętrze innego budynku. Tu było już znacznie lepiej: pokój w miarę posprzątany, bez dziwnych zapachów, z dwoma balkonami i oddzielnymi klimatyzacjami… ale: - lodówka prawie w ogóle nie chłodziła. Po interwencji pracownik stwierdził że za bardzo w zabudowie się nagrzewa i wyjął ją jedynie z szafki i postawił pod stołem – nic to nie dało a nowej nie otrzymaliśmy; - stelaż jednego łóżka był uszkodzony – rama wygięta, trzymająca się na kątownikach i gwoździach (zdj. W zał.); - w łazience przytkany odpływ pod prysznicem (zastaliśmy na podłodze kępki włosów), skutkujący tym, że woda wylewała się z kabiny na posadzkę łazienki, a następnie przelewała się pod drzwiami do pokoju. Fugi zagrzybiałe i brudne (zdj. W zał). - po zamówieniu sprzątania (lampka przy drzwiach), odbywało się ono szybko ale „po łebkach” – ograniczało się jedynie do zamiecenia (bez umycia) podłogi w częściach głównych (ale już nie pod łóżkami) i wymianie ręczników. - po niektórych sprzętach widać, że lata świetności już minęły np. wyszczerbione meble czy pęknięte klamki w drzwiach (zdj. W zał.). Podsumowanie: W momencie oddania do użytku hotel otrzymał 5 gwiazdek. Jednak na dzień dzisiejszy na tak wysoką ocenę już niestety nie zasługuje- osobiście odjąłbym co najmniej 1 gwiazdkę. Pochwalić należy jego położenie w środku ogrodu, baseny i jedzenie. Konieczna jest poprawa jakości sprzątania, wykonanie niezbędnych napraw niesprawnych urządzeń i wymiana niektórych sprzętów składających się na wyposażenie pokoi.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Na urlopie w Turcji byliśmy już szósty raz. Po raz drugi na wybrzeżu Morza Egejskiego. Wybieramy hotele 5 lub 4 gwiazdkowe. Hotel Mandarin w którym byliśmy ostatnio to hotel 5 gwiazdek.W porównaniu do innych hoteli w których byliśmy to hotel nie zasługujący na 5 gwiazdek. Pokoje a szczególnie łazienki wymagają remontu. Z czystością też nie najlepiej. Odpoczynek nad basenem bo nad morzem jest niewielki skrawek wolnej przestrzeni tuż przy promenadzie. Przy basenie nie brakowało leżaków i parasoli. Przywieziono nawet i położono na leżakach materace Wyżywienie zjadliwe ale szczególnie śniadania mało urozmaicone. Krzesła przy stołach na powietrzu zabrudzone przez ptaki. Nie widzieliśmy, żeby obsługa oczyszczała te krzesła . Położenie hotelu dobre. Blisko ok 15 minut do promenady i centrum miasta Bodrum.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wybraliśmy się na tydzień w konfiguracji 2+1 (niemowlę), licząc na krótki transfer z lotniska, spokój i możliwość urozmaicenia wypoczynku wycieczkami fakultatywnymi. Nie zawiedliśmy się. Ogółem wrażenia pozytywne, choć bez efektu łał. Mimo wszystko spodziewaliśmy się czegoś więcej po hotelu 5-gwiazdkowym. Wypoczynek kupiony w momencie niskiej ceny wart uwagi właśnie jako budżetowy wypad w ciepłe rejony z możliwością słodkiego nicnierobienia. Nie żal też opuszczać hotelu dla wycieczek fakultatywnych (zdecydowanie polecamy rejs all inclusive!). Podsumowując - apetyt rośnie w miarę jedzenia, zatem kolejny raz raczej się tu nie wybierzemy.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel Mandarin Resort nie zasługuje na 5* jeśli były by 4 to ok .Wyżywienie bardzo dobre każdy znajdzie coś smacznego poza śniadaniem 😉Czasami brak ręcznika w pokoju byłam 2 tygodnie było w miarę ok. Dużo osób narzekało na fatalne pokoje ja miałam ok . Czy polecam tak jeśli przyjmiemy ze to hotel 3.5 do 4 gwiazdek . Oczywiście plaża nie za fajna nie korzystałam wolałam basen w hotelu . Hotel praktycznie w centrum i o to mi chodziło w wyborze hotelu .
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel zasługuje na **** za dobrą lokalizację i miły personel. Pokoje czyste i wyposażone w dobrym standardzie. Jedzenie smaczne i urozmaicone . Okolica i centrum miasta sprzyja zwiedzaniu i spacerom.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Ten hotel wybrałam na swój drugi tydzień w Turcji po objazdówce i po lekkim przemyśleniu daje hotelowi 4/6 tylko z powodu pierwszej nocy. Od początku. Hotel położony na jednej z wjazdowych ulic do miasta, położony z 10 min spacerkiem od linii brzegowej miasta. Hotel bardzo duży, w głównym budynku 2 piętra z widokiem na basen lub okoliczne domki lub domki położone na terenie gdzie jest po 8 pokoi na domek. Teren oraz baseny bardzo zadbane a na basenie z zjeżdżalniami nawet ratownik. Do samego jedzenia czy pobytu od drugiej nocy do samego wyjazdu nie mam żadnych zastrzeżeń ale to później. W trakcie pierwszego dnia wylądowałam w domku koło basenu ze zjeżdżalniami i oj gdybym tylko wiedziała, jak może być źle. Pokój na pierwszy rzut oka wydawał się w dobrym stanie ale zmęczenie po objazdówce przesłoniło trzeźwe myślenie. Pokój 434 - Zaczęło się niewinnie od niedziałającego Wi-Fi i mimo instrukcji na koszulce od karty nie udało mi się go uruchomić (no ale może jeszcze nie zarejestrowali mojego numeru dowodu) a następnie od niedziałającego sejfu. Cały fakt został zgłoszony na recepcje - sejf wymieniony, hasło na ten tydzień było inne więc też wpisali. (Tutaj uwaga na następny dzień okazało się, że część uczestników nadal nie otrzymała hasła i recepcja tylko pokazała ¯\_(ツ)_/¯, więc temat został rozwiązany dzięki mnie na spotkaniu z rezydentem bo udało mi się podejrzeć hasło jak wprowadzali w recepcji :) ) Dalej to już tylko lecimy w przepaść hotelowego pokoju 434. Jako, że czerwiec w Turcji mieliśmy wyjątkowo ciepły - 40°C wypadało by włączyć klimatyzację - błąd. Woda z klimatyzatora padała bezpośrednio na zagłówek łóżka oraz pościel więc po 20 minutach wszystko na łóżku było już mokre. Wejście do łazienki stanowiło wyczyn i trzeba było się przebić przez zapach wybitego szamba (który pojawił się dopiero na wieczór) a przy wzięciu prysznica okazało się, że mam większe ciśnienie wody w pękniętym wężu prysznicowym niż w słuchawce. Czarę goryczy przelały szafkowe drzwi za którymi była lodówka - kiedyś była bo drzwi zostały mi w ręce bo zawiasy trzymały się na wciśniętą wykałaczkę oraz śrubę w wyrobionej płycie wiórowej. Na spotkaniu z rezydentem zostało to wszystko zgłoszone (parę osób także miało zastrzeżenia ale nie były to tak poważne jak moje). Pokój został mi zamieniony na 105 w głównym budynku hotelu, i gdybym go dostała od pierwszego dnia pisałabym tylko jak cudnie i pięknie jest. Pokój nowy, czysty, duży z bardzo dużą łazienką i w spokojnej okolicy - z widokiem na ogrodzenie hotelu ale za to bez hałasu od basenów oraz z cieniem od drzew i z dużym tarasem. W pokoju ogromna szafa i po złączeniu pojedynczych łóżek możliwość wyspania się w każdej pozycji. Ze względu na bliskość lobby Internet śmigał aż miło. Łazienka z całym zapleczem dobrostanu - ręcznikami, zestawem miniatur, deszczownicą (postaram się opisać zdjęcia z pokoi ale nie trudno będzie znaleźć różnice i który pokój jest który) Warto zaznaczyć, że hotel posiada przełączniki zamiast standardowych przywieszek by nie przeszkadzać lub czy chcecie sprzątanie oraz pod drzwiami jest zostawiana butelkowana woda. Baseny + restauracje/bary przy basenie - Na terenie basenu są dwa baseny - "fun" czyli z muzyką oraz z dwoma zjeżdżalniami oraz "chill out" z brodzikiem dla dzieci. Oba baseny oraz tereny wokół zadbane. Ręczniki basenowe dostępne w strefie SPA. Między basenami dostępny jest bar, który serwuje drinki - gin, wódka, whisky, wino oraz rakia oraz cały dobrostan bezalkoholowy - wody, napoje gazowane, herbaty, kawy oraz po 17 słodka przekąska. W godzinach 14-16 z drugiej strony restauracja gdzie były serwowane hamburgery, nuggetsy, frytki i Lahmacun (pizza turecka). Jedyny minus tej strefy to, że wszystko było w jednorazowych naczyniach. Restauracja - jeżeli nie lubicie mieć małego wyboru trafiliście do raaaaaaaaju. Gigantyczna restauracja z podziałem na strefy i codziennie coś nowego i innego. Pewnie z +10kg przytyłam bo wszystko jest tam dobre i wszystkiego chce się spróbować. Mega duży wybór ciepłych dań, słodyczy - i co dla mnie było plusem osobno przygotowanej zieleniny na sałatki oraz mega wybór oliwek. Żeby dolać do pieca na dworze była otwarta kuchnia gdzie na śniadanie można było wybrać składniki na omlety lub w czasie późniejszych posiłków dań z grilla/pieca lub nawet kebab. W restauracji dostępne napoje bez/alkoholowe oraz herbata po turecku/ kawa/ soki. Są pewne pułapki - karczochy w occie - ale każda kuchnia ma swoje "perełki" i nie każdemu da się przypasować. Przy wyjściu z restauracji także dostępny kolejny bar z całym zapleczem napoi. Na prawdę, gdyby nie ta pierwsza noc dałabym hotelowi 6/6 jednak są pewne rzeczy których nie da się przeskoczyć i na które również inni powinni uważać. Jak dla mnie jest to hotel skierowany do starszych dzieci i młodych ludzi chcących konkretnie wypocząć i poznać turecką kuchnie (serio po niektóre dania z tej hotelowej kuchni wróciłabym drugi raz). Dodatkowo ja jako singielka w tym hotelu jaki w samym Bodrum czułam się mega bezpiecznie i nie miałam jakichkolwiek problemów czy nieprzyjemnych sytuacji.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Ogólnie wyjazd oceniam na 4. Lot, transfer bez problemow, natomiast hotel to słabe 3 gwiazdki, do 5 dużo mu brakuje. Według mnie powinien być wycofany z oferty, wstyd proponować ludziom takie warunki. Dobrze, że tylko tam spaliśmy, a większość czasu poza hotelem na wycieczkach. Wycieczki fakultatywne proponowane przez Rainbow dużo droższe od tych w miejscowym biurze podróży, z którego korzystaliśmy a plan wycieczek identyczny. Kolejne wyjazdy z Rainbow tak ale nie ten hotel.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Jedzenie w hotelu bardzo smaczne, codziennie coś innego, duży wybór potraw i przystawek. Obsługa bardzo się stara. Pokoje ogólnie schludne, klimatyzacja ok. Wi-Fi działało bez zarzutów w całym hotelu. Hotel 5*, ale dałabym tylko 4* Kiepska plaża.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel przeciętny,raczej trzy gwiazdki,jedzenia dużo,je.dnak smak pozostawia wiele do zyczenia.Podczas pobytu ani razu nie było w żadnej postaci owoców morza,ryby wprawdzie były codziennie,ale bez smaku. Połozenie hotelu rewelacja,blisko mariny,zamku,kafejek,restauracji.Plaża niewielka,żwirowa,w odleglości krótkiego spaceru. Leżaki wokół basenów ustawione gęsto jeden przy drugim ,przy niepełnym obłozeniu hotelu nie było najgorzej. Polacy dostają pokoje z nieciekawym widokiem na płot lub ulicę.My mieliśmy wyjątkowego pecha,co do pokoju.Przylecieliśmy póznym wieczorem,otrzymaliśmy kolację a po kolacji pokoje.Dostaliśmy pokój 202,tuż przy recepcji.Pokój nie był najgorszy jednak łazienka była wyjątkowo obrzydliwa.Nie było kabiny ani wanny jedynie zardzewiały zydelek pod prysznicem,co wyglądało na łazienke dla osoby niepełnosprawnej.Podczas brania prysznica wosa wylewała się na całą łazienkę i przedpokój.Po interwencji w recepcji,że nie zamawialiśmy pokoju dla osoby niepełnsprawnej z wielkim niezdowoleniem recepcjonista wymienił nam pokój. Ogólnie hotel nie zasługuje na 5 gwiazdek,mimo,że jest to Turcja.Cena nie jest wygórowana ,ale lepiej by było zaniżyć kategorię i nie narażąć się na negatywne opinie.