5.5/6 (451 opinii)
Kategoria lokalna 5
3.5/6
hotel czysty jak pokoje i przestrzeń wspólna, duża ilość barów, restauracji i basenów, muzyka głośna puszczana tylko w przestrzeni activity słabo roznosi na inne przestrzeń więc można odpocząć ogród duży i ładnie utrzymany baseny dla dzieci bardzo fajne trzeba uważać na powierzchnie żeby się nie poślizgnąć warto założyć obuwie do basenów, leżaki raczej dostępne na bieżąco choć trzeba poszukać raz przez siedem dni musieliśmy szukać leżaka w innej przestrzeni niż zaplanowaliśmy plaża fajne przy hotelu ratownik przy plaży sprzątane na bieżąco leżaki dostępne na bieżąco animacje wieczorem fajne można polecić choć głośno obsługa miła z sporadycznie jakiś gbór że musi pracować ale bardziej na plus pozostałe osoby restauracja na stanowczy minus na 3 osoby 3 miały sracz... potrawy ciepłe ale słabo przyprawione suche bez połysku, na śniadanie to samo na kolację zmiana każdego dnia zmienia się ale jak wcześniej smak bardzo słaby bary wyposażone w alkohe jak miejscowe i zagraniczne pokój mały ale znośny sprzątany i uzupełniony w napoje w lodówce codziennie winda hotelowa słaba nie raz trzeba dłużej poczekać na swoją kolej hotel umieszczony na uboczu żeby zrobić jakieś zakupy trzeba korzystać z sklepu hotelowego albo jechać busikiem do miasta jakieś 2 euro za osobę hotel fajny obsługa fajna ale że względu na kuchnię raczej drugi raz nie wybierzemy go drugi raz
3.5/6
Jeden z hoteli, do którego na pewno bym nie wrócił. Na plus czystość reszta wszystko na przeciętnym poziomie.
3.5/6
Kolejny raz biuro podróży robi w balona klientów oferując możliwość wyboru miejsc w samolocie (co było istotnym kryterium przy wyborze pobytu), a po 2 miesiącach zmienia umowę i anuluje nasze rezerwacje w samolocie. Pani która zajmuje się sprzedażą w firmowym biurze bardzo stanowczo straszy twierdząc że nie możemy odstąpić od umowy bez co najmniej 70% straty finansowej. Co do przebiegu pobytu i hotelu, to byliśmy siedmiokrotnie w Turcji w hotelach 5 i 4,5 gwiazdkowych i niestety ten hotel oceniam najsłabiej, co nie znaczy że jakoś dramatycznie. Bardzo długi transfer, z a w szczególności do hotelu, prawie 4 godziny, mimo informacji rezydenta że będzie 2,5 h, Na basenie o godzinie 8:00 wszystkie leżaki zarezerwowane a tylko 1 osoba na tych leżakach. Na niektórych zarezerwowanych nikogo nie ma cały dzień, na plaży podobna historia tylko od około 9:30
3.5/6
Hotel bardzo duzy, dobrze rozwiązany komunikacyjnie, łatwy do poruszania się z wózkiem. Dobre jedzenie jednak po 12 dniach pobytu stwierdzam ze mało urozmaicone i mało owoców morza. W hotelu jednak nie przywiązują uwagi do higieny i czystosci-dozowniki z płynem antybakteryjnym puste, talerze niedomyte, na szklankach pozostałości po szminkach i odbite usta. W pokoju grzyb pod prysznicem, podłoga myta woda z całego piętra chyba bo po posprzątaniu pokoju wylało się nam coś na podloge i chcąc wytrzeć ja chusteczka była czarna, pod prysznicem przez całe 12 dni nie uzupełnili płynu do kąpieli, barek uzupełniany w połowie. Nie wspomnę o tym ze cała rodzina i reszta znajomych z dolegliwościami żołądkowymi, 10 miesięczna córka wyładowała nawet w szpitalu. Wszystko zgłoszone i w ramach rekompensaty dostaliśmy wino i owoce… ale podłoga ciagle brudna i grzyb pod prysznicem…Nie wiem czy inflacja tak pogrąża ten hotel czy to po prostu seria niedopatrzeń ale na pewno nie zasługuje on na 5 tureckich gwiazdek. Mam porównanie z innymi hotelami w Turcji i to nie jest ta jakość której oczekiwałam.