Opinie klientów o Salmakis Resort & Spa

5.4 /6
27 
opinii
Atrakcje dla dzieci
2.8
Obsługa hotelowa
5.5
Plaża
5.1
Pokój
5.1
Położenie i okolica
5.7
Rezydent
5.2
Sport i rozrywka
4.0
Wyżywienie
5.2
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

3.5/6

IWONA, POZNAŃ 29.09.2023
Termin pobytu: wrzesień 2023

Turcja all inclusive?

Hotel nie zasługuje na 5 gwiazdek...mimo że pierwsze wrażenie robi nie najgorsze.Otoczenie, basen i jadalnia na plus.Jedzenie ok chociaż dość monotonne.Mało ryb, kebab był tylko raz, sporo owoców i słodkości.Obsługa bardzo się stara dogodzić gościom.Pokoik niewielki, czystość ok ale meble i wyposażenie sprzed wielu lat- jak na hotel 5*spodziewaliśmy się przynajmniej pokoju z tarasem lub balkonem.Poprosilismy o dodatkową kołdrę bo w pokoju było łóżko x 1 kołdrą- dostaliśmy coś w rodzaju grubszych ręczników z dziurami.Inne minusy- organizacja wycieczki fakultatywnej do Dalyan to totalna porażka.Nie uprzedzono nas ,że nie ma możliwości płacenia kartą u rezydenta, wypłata gotówki z bankomatu naraziła nas na dodatkowe koszty.3 godzinna podróż do miejsca docelowego w ciasnym minibusie na tylnich wąskich siedzeniach przy 38⁰ upale to jakieś nieporozumienie przy kosztach wycieczki za osobę 100€.Nigdy nie jechalismy na wycieczkę w tak fatalnych warunkach- zwykle był to duży klimatyzowany autokar.Wróciliśmy wykończeni i nawet wrażenia z całego dnia tego nie zrekompensowały.Dodam że jako lunchbox dostaliśmy z hotelu na cały dzień 1 maleńką bułkę i kilka dżemów w pudełeczkach plus jabłko.Butelka wody miała wystarczyć nam na cały dzień.Lunch był w cenie, ale za napoje musieliśmy dopłacić sami.Tak więc cena mocno wygórowana, a Rainbow chyba oszczędza kosztem klientów.Ogólnie tylko otoczenie i widok na Bodrum zasługuje na kategorię tego hotelu, reszta mocno naciągana niestety...

3.0/6

joanna, Rumia 08.05.2022

rodzinne (2+2) wakacje w majówkę

W hotelu byliśmy 8 dni w okresie majówki 2022, ogólnie hotel oceniamy jako dobry, ale już tam nie wrócimy dlaczego:1. nigdzie nie było napisane, aby dostać się do centrum należy pokonać przeogromną i stromą górę zarówno w stronę Gumbet jak i Bodrum (30 min pieszo).2 do centrum Bodrum można dostać się łodzią jednak jej koszt dla jednej osoby to 40 lir, a taxi 50lir od przejazdu 3. Sam hotel już swoje lata świetności ma dawno za sobą, w hotelu przeogromna ilość schodów - których również nigdzie nie ma w opisie hotelu 4. jedzenie bardzo słabe i monotonne na + lody na patyku oraz kelnerzy, bardzo mili i uczynni w trakcie posiłków, 5. przy recepcji jest bar czynny 24h, w którym dostępne są również wyroby cukiernicze - przepyszny sernik 6.w trakcie tygodniowych wakacji 2 razy były wieczorne atrakcje - 1 raz tancerki tureckie (tak puszystej Pani wywijającej brzuchem nie widziała, niesmak pozostanie na długie lata) 2 raz koncert z muzyką turecką 6. w hotelu dużo naszych jak i anglików 7. codziennie leżaki składane i płytki czyszczone, piasek przy plaży zagramiany - bardzo czysto 8. basen- jest ok, gdyby nie to że obowiązkiem jest posiadanie zakupionego czepka (20 lir- brak w opisie hotelu), na + możliwość korzystania bezpłatnie z sauny suchej, mokrej i łaźni tureckiej 9. opisie nic nie ma nt pobliskich wiatraków, a raczej ruiny jaka po nich pozostała, a szkoda bo to dodatkowa atrakcja, po pokonaniu kolejnej góry można podziwiać przepiękne widoki - atrakcja na +, 10w pokojach bardzo ciemno 1 lampka, brak oświetlenia na suficie, 11 na poczatku dostaliśmy pokój przy kazalizacji (śmierdząco i cuchnąco), pokój bez okien z wejściem przez balkon - po dopłacie 2000 lirów dostaliśmy pokój z widokiem na morze

3.0/6

Filip, Otorowo 08.07.2021

OGÓLNY KOMENTARZ DOTYCZĄCY POBYTU

Lokalizacja hotelu na 5***** , piękne widoki , na zatokę i jachty, miła obsługa w pool-bar i w restauracji . Polecam kelnerów: ALI i ERSIN a w pool-bar miła Pani ESIN. I tyle w temacie pozytywów. Co do uwag to hotel posiada starą nie działającą klimatyzację , znajomi trafili na pokój gdzie działała ( 3 poziom nawiewu) a inni znajomi mieli nawet nową z programatorem - u nas pokój 834 działał tylko 3 poziom co sprawiło że po 3 dniach moja żona i syn byli przeziębieni. A ja w dniu wylotu... Nie zmieniają filtrów i nie oczyszczają klimatyzacji -dla mnie na te warunki skandal! Obsługa słabo mówi po angielsku co utrudniało komunikację m.in. przy podawaniu posiłków bo mamy covid-19. Jedzenie - bardzo słaby wybór mały asortyment no i ciągle to samo serwowane zarówno na śniadania , obiady i kolacje - koszmar jak można przez 11 dni to samo konsumować!?? Nie urozmaicali memu, raz tylko podali na kolację z owoców morza np. krewetki. Nie było ani jednego dnia jakiejś kuchni , nuda... Oceniam na 3 menu i wybór - to był najgorszy z moich pobytów w Rainbow. Co do plaży- brudna, nikt tam nie sprząta ? Jeden prysznic na obmycie się z wody morskiej ? naprawdę ? na całą plażę, no ok - mały kranik przy schodach na obmycie nóg z żwiru - tak - bo i na miękki piasek nie ma co liczyć no chyba że obok w OZAK OTEL (chyba), Basen kameralny, mały - przez cały pobyt te same parametry temp. wody, powietrza i chyba pH wody - oczywiście atrapa dla gości ... ewidentny brak animacji wieczorem przy pool-bar puszczano muzykę która zagłuszana była z dwóch stron przez sąsiednie hotel- koszmar czegoś takiego jeszcze nie miałem podczas pobytu, brak programu dla gości na wieczór - kompletna nuda jadąc z dziećmi nie ma co robić w hotelu, jadąc bez dzieci to samo
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem