Kategoria lokalna: 5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
5.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel rewelacyjny, przytulny, cichy, czysty, obsługa na bardzo wysokim poziomie. Wyżywienie świeże, zróżnicowane. Bary bardzo dobrze zaopatrzone, serwujące zróżnicowane alkohole, nie tylko regionalne ale również importowane. Plaża czysta, leżaki wygodne, dostępne bez opłat. Ładne i zadbane baseny, wokół bardzo zielono, a dla relaksu rozwieszone hamaki.
5.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Bardzo dobry hotel, Bardzo sprawna obsługa, dobre wyżywienie, liczne bary - korzystaliśmy z 4, ale normalnie jest chyba 6. Normalnie, to znaczy w czasie niecovidowym. W pierwszy wieczór po przyjeździe fantastyczny występ starych rockendrolowców grających szlagiery muzyki rozrywkowej. Niestety w pozostałe dni muzyka z płyt i zabawy dla dzieci. Goście w większości to Rosjanie. Bardzo dużo małych dzieci - dla nas nie był to minus, bo dzieci zdyscyplinowane (nie widzieliśmy ani jednego "wijącego się węża") i jest osobny basen dla dorosłych. Procedury sanitarne ściśle przestrzegane, ale nieuciążliwe.
5.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pobyt w pierwszych dniach maja 2024, początek sezonu, hotel obłożony w ok.50 procentach, luz na plaży i przy basenach. Wyżywienie dobre, aczkolwiek śniadania bardzo monotonne, mało świeżych owoców, ale to początek sezonu. Obsługa hotelowa ok. Mankamentem niewątpliwie są roboty budowlane wokół hotelu i hałas z tym związany oraz brak jakiegokolwiek sklepu (oprócz hotelowego) w promieniu 5 km od hotelu. Dolmusz do Bodrum 1 euro, taksówka 12 euro.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Miłem możliwość pobytu 10 dniowego. Przylot, odprawa i transport do hotelu - b/u. Pobyt w hotelu przez cały czas BRAK UWAG. Sprzątanie tak samo. Jedzenie - tutaj hotel stanął na wysokości zadania 6.0!! Brawo. Jedyne czego można się doczepić to jak nie było ładnej pogody, to kiepsko było z miejscami w lobby i na piętrach do posiedzenia. Wycieczki - tutaj biuro się nie pokazało LEPIEJ SAMEMU ZORGANIZOWAC SOBIE WYCIECZKĘ. Organizacja wycieczki z ramienia biura to żart. Wyjazd do portu na statek i wypłynięcie na wyspę do Grecji tak to wygląda: Podjeżdża busik i wychodzi człowiek - kierowca z kartką, transport do portu i tutaj "czeski film" nie ma nikogo z żadnych biur z rezydentów a tutaj miały być dwa statki dla osób płynących statkiem i katamaranem / trimaranem. Dojazd na wyspę i tam okazuje się, że też nie ma rezydenta tylko 1 przewodnik a dwa autokary ludzi. Powrót -opóźniony bo nie było widomo, czy wszyscy wrócili (dwie godziny). Złożona reklamacja do Pani Rezydent - całkowicie olana z jej trony. Druga wycieczka do pamukale - Podjazd dużego autobusu - 12 osób. Pani przewodnik czytająca z przewodnika i mówiąca z błędami. Jedzenie w drodze powrotnej TRAGEDIA no i brak wody w autobusie. OGÓLNIE NIE POLECAM NIKOMU KORZYSTANIA Z USŁUG NASZYCH PILOTÓW / REZYDETÓW - spotkania a były 3 dotyczyły w większości zachwalania wycieczek i pobrania pieniedzy.