Opinie o Sealight Resort Hotel (ex. Otium Sealight Beach Resort)

5.3/6 (396 opinii)

Kategoria lokalna 5

5.3/6
396 opinii
Atrakcje dla dzieci
5.4
Obsługa hotelowa
5.5
Plaża
4.9
Pokój
5.0
Położenie i okolica
5.4
Rezydent
5.2
Sport i rozrywka
5.3
Wyżywienie
5.4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 4.0/6

    Może być

    Ogólnie hotel nie jest zły, ale to na pewno nie 5 gwiazdek. Bywałam w 3 gwiazdkowych i pokoje były o wiele lepsze. O pani sprzątającej to lepiej nic nie powiem bo same bluźnierstwa się nasuwają. Jeśli chodzi o jedzenie to najlepsze jakie kiedykolwiek jadłam na wakacjach ocena 10 na 10 poprostu cudowne.

    Patrycja, Toruń - 25.06.2022

    3/3 uznało opinię za pomocną

  • 4.0/6

    Pobyt w Sealight Resort KUSADASI

    ogólnie fajnie, niemniej diabeł tkwi w szczegółach. Nie zostaliśmy uprzedzeni, że pokoje są bardzo małe, a podróżowaliśmy z dwójką dzieci. Jedno miało spać na dostawce, drugie w łóżku turystycznym. Dostawka się nie zmieściła! Od biura podróży wymagałabym, żeby choć zaproponowano nam inny pokój (apartament, w innej cenie, to jasne) lub inny hotel, gdzie pokoje są większe! Poza tym towarzysząca atrakcjom muzyka była o wiele za głośna. Nie wydaje się się, żeby hotel był wart aż tylu gwiazdek. Plac zabaw dla dzieci był zamknięty. Leżaki przy basenie ogromnie niebezpieczne, szczególnie dla dzieci, jeśli usiadły w złym miejscu. Przy hotelu zawsze wiał silny wiatr, który czasami przewracał parasole, co również było niebezpieczne. Poza tym jedzenie poprawne, każdy mógł znaleźć coś dla siebie. Na plus basen i dojście do morza, albo po schodach otoczonych pergolą, albo busikiem, który jeździł dosłownie co chwilę. Nie rozumiem też, skąd tak wysoka cena dodatkowych wycieczek oferowanych przez Rainbow, takie same wycieczki można było znaleźć w lokalnych biurach o wiele taniej. No i zupełnie niezrozumiałe jest dla mnie, dlaczego samolot lądował w Bodrum, co wymagało dodatkowo ponad dwóch godzin drogi w autokarze, zamiast w Izmirze, który jest o wiele bliżej...

    Dominika - 20.09.2021

    4/4 uznało opinię za pomocną

  • 4.0/6

    Wspaniałe wakacje, organizacja średnia

    Wspaniały hotel, piękne widoki. Bardzo różnorodne menu. obsługa miła, uśmiechnięta i uczynna. gdy usłyszeli nasz akcent to mówili po polsku 🙂 polecam wizytę w restauracji a la carte o zamówienie prawdziwego tureckiego kebaba- niebo w gębie! blisko do portu i bazaru, który polecam odwiedzić- można dojechać busem spod hotelu pod sam port za 1 euro/os lub taksówką za 6 euro. Piękne widoki, blisko na Ptasią wyspę. My wykupiliśmy wycieczkę fakultatywną do delfibarium i było super- możliwość zrobienia zdjęć z delfinami za 10 lub 15 euro i pływania z nimi. Pokoje czyste, codziennie sprzątane, sejf w cenie w pokoju, codziennie uzupełniany barek. Mnóstwo pozytywów, pyszne i różnorodne dania, snack bary, gofry , lody.. świetne baseny i zjeżdżalnie dla dzieci i dorosłych. Jeśli chodzi o minusy, to bardzo zawiodłam się na Pani rezydentce Kamili i animatorce Wiktorii. Wakacje spędzałam m.in. z córką 7 letnią i liczyłam na to, że Polska animatorka będzie w stanie zaopiekować się i uatrakcyjnić pobyt córce, która mimo że uczy się angielskiego to póki co nie potrafi płynnie konwersować z dziećmi po angielsku. Bardzo zawiodłam się na Pani Wiktorii- animacje Bardzo słabej jakosci- Dzień pirata polegał na ubraniu dzieci w koszulki, puszczeniu pirackiej muzyki i okrążeniu basenu.... podczas szumnie ogłaszanego party dla dzieci również była rundka koło basenu i nabeczki z napojami które podawali rodzice.. . gdyby mnie nie było przy córce to nie wiem czy otrzymałaby coś do jedzenia i picia. Pani Wiktoria w ogóle nie opiekiwala się dziećmi, nawet nie zauważyła że córka wróciła do mnie i męża bo była w budynku zajęta swoimi sprawami. nie starała się zapoznać dzieci z Polski, nic do nich nie mówiła. Zapraszając do zabaw wspólnych w basenie zwracała się do wszystkich po angielsku, zupełnie jakby wstydziła się polskiego pochodzenia... gdy jeden dzień była nieobecna, zastąpiła ją Pani Natalia z sąsiedniego hotelu Sealight Family- wielkie słowa uznania dla niej, zachęciła córkę do zabawy, okazała zainteresowanie, podczas wieczornych występów przejęła mikrofon i przemówiła do polskich dzieci po polsku, czego ani razu nie zrobiła Pani Wiktoria, a Polaków było w hotelu bardzo wielu. Co do Pani Kamili również rozczarowanie. Podała do siebie nr tel, a gdy wykupiliśmy wycieczkę fakultatywną i kierowca spóźniał się 20 min, próbowałam się z nią skontaktować bezskutecznie, ponieważ nie odbierała telefonu i nie oddzwaniała, a my nie wiedzieliśmy czy uda się nam dojechać. Ponadto worowadzila nas w błąd mówiąc, że będzie podczas wycieczki kierownik wycieczki i powie nam jak wrócić gdyby ktoś chciał pływać z delfinami- żadnego kierownika nie było, musieliśmy liczyć sami na siebie. Wyjazd z hotelu mieliśmy przed śniadaniem i Pani Kamila w imieniu Rainbow tour umieściła dzień wcześniej informacje, że dla gości opuszczających hotel przes śniadaniem będzie udostępniony nocny bufet w restauracji od północy do godz 5.00. Sugerując się tą informacją nie upewniałam się w recepcji na temat posiłku przed wyjazdem. Rano obudziliśmy się z mężem o 4.00 i jakież było nasze zdziwienie, gdy obsługa wyprosiła nas z restauracji. zapytałam w recepcji o nocny bufet- powiedzieli że nie ma żadnego posilku. Gdy przyjechał po nas autokar okazało się, że niektórzy goście mielone przygotowany lunch na wynos, który należało zgłosić do godz 20.00 poprzedniego dnia. Wiele rodzin o tym nie wiedziało, w rezultacie byliśmy głodni. Gdy zapytałam Panią Kamilę o to, dlaczego wprowadziła nas w błąd, bo gdyby nie informacja od Rainbow to na pewno zapytałabym w recepcji o posiłek, to Pani Kamila powiedziała że biuro nie ma obowiązku informowania o lunchu bo to jest w gestii hotelu.... I ogólnie nie bardzo przejęła się sytuacją, olewając temat.... duże rozczarowanie animatorką i rezydentką, które w mojej ocenienie spełniały swej funkcji jak należy. Jeśli ktoś ma problem z porozumiewaniem się po angielsku i liczy na polskiego rezydenta i animacje, to zdecydowanie nie polecam!

    Daria, --- - 15.08.2024  | Termin pobytu: sierpień 2024

    2/2 uznało opinię za pomocną

  • 4.0/6

    Kusadasi Sealight Resort

    Jednak pięciu gwiazdek obiektowi bym nie dał. Ultra all inclusive to zwykłe all inclusive. Przemiła obsługa i czystość na każdym kroku. Jedzenie monotonne. Plaża mała. Woda w morzu przezroczysta i ciepła. Klimatyzacja na korytarzach, holu i barach nie istnieje. Wyjazd do sealight resort na wypoczynek oceniam za udany.

    WŁODZIMIERZ, Warszawa - 05.10.2021

    3/3 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem