Kategoria lokalna 5
4.0/6
Cóż... hotel ogólnie dobry ale naszym zdaniem nie zasługuje na 5*. Nasz wypoczynek w Otium nie zaczął się najlepiej- pokój, który nam przydzielono był dwuosobowy bez dostawki dla dziecka. Pomimo kilkukrotnego zgłaszania i obietnic, że dostawka zaraz będzie czekaliśmy w pokoju (zamiast korzystać z urlopu) bezskutecznie do 21.00. Dopiero po dwukrotnym telefonie rezydentki otrzymaliśmy dostawkę grubo po 22.00. Bez żadnego przepraszam... słabo. Pokój całkiem duży, w miarę nowocześnie urządzony, choć nałożone na szafki kamienne blaty nie były niczym przymocowane i mogły być niebezpieczne. Na balkonie odpadał wieszak do suszenia... także kilka mankamentów było. Windy w hotelu są bez klimatyzacji, więc gdy wsiadło kilka osób było nieprzyjemnie duszno. Dużym minusem jest także dziwna żółta wykładzina na terenie zjeżdżalni (obrzydliwa) i ten dziwny zapach (z kanalizacji czy z tej wykladziny nie doszlismy do tego...), co nie pozwalało w pełni cieszyć się atrakcjami. I chyba tym, co nam najbardziej przeszkadzało były koty w restauracji - lubimy zwierzęta i sami mamy kota ale ocierające się o nogi zwierzęta o wątpliwym stanie zdrowotnym, żebrzące o jedzenie, leżące na krzesłach i leżakach to dla nas za dużo.... (nikt z obsługi nie reagował!!!). Jedzenie - dość monotonne, słabo opisane- ogólnie bez szału ale i bez tragedii. Ale żeby nie było, że samo narzekanie, to były też i plusy. Bardzo fajne baseny, codziennie sprzątane. Duża liczba leżaków - nie trzeba było o nie walczyć o 6 rano. Dużym plusem jest mini park wodny dla dzieci z leżakami dla rodziców. Bus kursuje na plażę praktycznie co kilka minut i bardzo mili kierowcy ;) choć trzeba zaznaczyć, że do samej plaży nie dojeżdża - trzeba zejść jeszcze kilka schodków. Plaża niewielka ale piasek przyjemny, woda czysta, choć bardzo często pojawiało się w niej dużo wodorostow. Dużym plusem są też animacje zarówno dla dzieci, jak i dorosłych. Przy Hotelu postój taksówek- za 6 euro można dojechać do Port Marina. Dojazd w to samo miejsce dolmuszem (ichniejszy busik) kosztował nas 2 euro za 3 osoby. Wieksza część gości to Turcy, Polacy, Francuzi i Anglicy. Było też kilka par z Rosji. Myślę, że warto też podkreślić iż transfer z lotniska w Bodrum trwa ponad 2.5 godziny, czego do końca nie byliśmy świadomi... Ogólnie za te pieniądze spodziewaliśmy się czegoś więcej... raczej tam nie wrócimy.
Malgorzata, Dzierzoniow - 31.08.2023 | Termin pobytu: sierpień 2023
1/1 uznało opinię za pomocną
4.0/6
Jesteśmy dosyć zawidzeni tym pobytem. Przyjechaliśmy dużą rodziną w 11 osób i zajęliśmy 4 pokoje. Każdy z nas dostał pokój na innym piętrze. Po wielokrotnych reklamacjach recepcja nie chciała udzielić pomocy. Zasłaniali się tym, że jest turecki tydzień (świeto) i mają pełnoe obłożenie. Dziwne, hotel 485 pokoi codziennie ludzie wyjezdzają i rpzyjezdzaja a oni nie mogli nic zrobic mimo, że na moniotorze rezerwacyjnym były białe plamy. Jak o nie zapytałem to coś między sobą po turecku rozmawiali i na tym się skończyło. Rezydentka oczywiście też nic nie wskórała, ale dla niej to normalne, ze pokoje nie są obok siebie... Sytuacja tyczyła się również innych rodzin które miały więcej niż 1 pokój. Wszyscy byłi rozczłonkowani. Pokoje to standard na 2-3 gwiazdki. Łazienka 2m2. Otwierały się drzwi i nie było jak się ruszyć. Do prysznica nie dało się wejść przy otwartych drzwiach, jak ktoś siedział na ubikacji to nie otworzyłbyś drzwi wejściowych. Jednym słowem łacienka 1 osobowa. Telewizor w pokoju powieszony na samym krańcu i to jeszcze na płasko. Widok mimo , że w ofercie tylko na basen i na morze był na dach.... lepsze pokoje za lepszym standardem dostają turcy, rozjanie i wiadomo anglicy. Szafka do ubrań cały czas otwarta. Gdybym ją zamkną to żona nie miałaby siły jej otworzyć. Blaty przy łóżku rozpadają się. Dostawka do pokoju to obdrapane łóżko polowe. Jak otwierało się drzwi na taras to słyszał to cały hotel. Standard pokoi na 2-3 gwiazdki. Kuchnia bardzo dobra, widoki ładne. Trudny dostęp do plaży. Animacje super.
Tomek - 24.06.2024
3/3 uznało opinię za pomocną
4.0/6
Na wstępie bardzo chciałem pochwalić i pozdrowić animatorki z Rainbow - Klaudię i Dorotę. Dziewczyny robią na prawdę świetną robotę! Hotel oblężony przez Rosjan i widać w wielu aspektach, że właśnie oni są grupą najbardziej pożądaną. Obsługa dość topornie porozumiewa się po angielsku. Kilka razy zostałem zapytany, czy mówię po rosyjsku... Chyba jest to normalne dla Turcji, ale bardzo mi przeszkadzało to, że praktycznie wszędzie na zewnątrz można palić (nawet przy basenie). Pokój otrzymaliśmy przestronny i wygodny (rodzina 2+2). Telewizor został umieszczony w dość niewygodnej pozycji do oglądania z łóżka, ale w sumie to włączyliśmy go może ze 3 razy. Ilość napoi w minibarku niezależna od ilości osób (mieliśmy przyjaciół, którzy byli we dwójkę i oni tak samo, jak my mieli napoje uzupełniane do tej samej ilości [trzy puszki napoju gazowanego oraz dwie butelki wody]). Lodówki są bardzo słabe - obniżają temperaturę napoi o maksymalnie parę stopni (opinia z dwóch pokoi). W basenie przy hotelu są ostre krawędzie (krzywo umocowane płytki, popękane plastiki wlotów wody, itp). Osobiście mieliśmy kilka zadrapań do krwi z tych powodów. Ratownicy niby są, ale nie zdarzyło mi się zobaczyć interwencji. Raz kilkoro chłopców skakało z pomostu do wody i dopiero, gdy zwróciłem uwagę komuś z obsługi, to ich powstrzymał (ratownika w tym momencie nie było). Napoje gazowane tylko do obiadu i kolacji i tylko poprzez kelnera (kilka razy udało mi się pobrać napoje samemu, ale ogólnie kierują do kelnera, na którego niejednokrotnie trzeba było dość długo czekać. Napoje typu sorbet (nazywane przez obsługę Ice-slush) praktycznie niedostępne. Raz zapytałem około 12, powiedziano mi że wydają od 15. Byłem o 15:30, nikogo nie było... Innym razem około 14 powiedziano mi, że od 16, no to byłem o 15:55 i powiedziano mi, że nieczynne. Po krótkiej wymianie zdań w końcu wydano mi te napoje. Udało mi się je wziąć jeden raz! Mam wrażenie, że obsługa trzyma je dla siebie. Jedzenie jest dobre, ale bez szału. Większość potraw nieprzyprawionych. Wiele z nich w ogóle nie opisane! Brak misek i łyżek przy płatkach śniadaniowych i jogurtach... Gdy poprosić obsługę o pomoc, są bardzo uczynni. Nie mogę nie skomentować pozycji "nocnych przekąsek", które są po prostu... żartem... Każdemu radzę potraktować tę pozycję tak, jakby jej nie było, chyba, że ktoś jest wielbicielem makaronu. No i największa porażka - rezerwowanie leżaków. Ludzie kładą ręcznik na leżaku i to oznacza, że jest on "zajęty". W większości przypadków przez cały dzień nikt do niego nie podchodzi i dopiero pod koniec dnia tylko ktoś przychodzi zabrać ręcznik. Byliśmy na przełomie sierpnia i wrześnie. Nie wyobrażam sobie, jak znaleźć sobie leżak w środku sezonu. Zwłaszcza, że byliśmy ze znajomymi, w sumie 4 dorosłych i dwoje dzieci. Zdarzyła mi się przykra sytuacja z jakimś (jak mniemam) Rosjaninem, który "zażądał" od nas przesunięcia się, bo on musi mieć więcej miejsca dla siebie. Odwrócił trzy leżaki w stronę słońca, zasłonił je parasolem, po czym na jednym z nich (w cieniu) została jedna pani (jak mniemam - jego partnerka). Niestety - zdarzyło mi się korzystać z usług medycznych (zapalenie ucha). W klinice zażądano ode mnie paszportu w celu jego skopiowania. Gdy odmówiłem, zagrożono mi, że będę musiał osobiście zapłacić za usługę. Na szczęście obyło się bez tego - ale musiałem dzwonić do ubezpieczyciela. Co do Turcji to bardzo mnie ciekawi jej historia. Niestety – nie spotkałem nikogo, kto byłby w stanie opowiedzieć mi cokolwiek po angielsku. Więcej chęci i umiejętności w tym języku spotkałem w mieście – gdzie wśród handlarzy można spotkać bardzo sympatycznych ludzi.
Adam - 09.09.2019
4/4 uznało opinię za pomocną
4.0/6
Pobyt w hotelu to druga połowa sierpnia'19 Ogólne wrażenia z wakacji w tym hotelu są dobre, chociaż po pięciogwiazdkowym Sealight Resort w systemie UltraAll spodziewaliśmy się czegoś lepszego. My, Hotel oceniamy na tureckie cztery gwiazdki. Miejsce to, nie wywołuje dobrego pierwszego wrażenia. W katalogu basen przedstawiany jest jako duży, jednak w rzeczywistości wygląda to inaczej - jest on zbyt mały na tak duży obiekt. "Tu i tam" wymagałoby się remontu i większej dbałości o czystość, ale po pewnym czasie mankamenty te się zacierają i bardziej do nas przemawiały niewątpliwe zalety Hotelu, tj. rewelacyjna obsługa, dobre wyżywienie (wyłączając formułę A'la carte) i snack bary, piaszczysta plaża i częsty dowóz busikiem, bliskość do miasta oraz optymalna ilość leżaków przy basenie i plaży. Co do UltaAll do po prostu All inclusive z darmowym i uzupełnianym barkiem w pokoju (a w nim tylko Cola, Fanta, Sprite i dwie wody) i nocną kolacją (dwie pasty i zupy do wyboru - o bliżej nie określonym smaku). Z A'la carte korzystaliśmy dwa razy - turecka i chińska. W tureckiej nie dostaniemy potraw do wyboru, tylko to co akurat mają przygotowane. Ogólnie zaproponowane potrawy były dobre lecz nam kurczak z grilla trafił się SUROWY. W chińskiej już zobaczymy prawidłową A'la carte. Wszystkie potrawy średnie, w ilości minimalnej. (Nie zamawiajcie sushi - bardzo suche), wołowina wyglądała dobrze z wszystkich serwowanych potraw . Bardzo widocznym problemem jest zbyt mała ilość miejsc w lobby. Wieczorem nie można znaleźć wolnego miejsca a klimatyzacja tam nie spełnia swojego zadania. Alkohole w systemie UltraAll bardzo słabe bez importowanych trunków, niesmaczne, ciepłe jak zupa, schładzane tylko kostkami lodu. Wódki, Brandy, Tequila nie do wypicia - ciepłe jak herbata. Ogólnie drinki słabe. Za to, serwują tu pyszną kawę po turecku (warto spróbować). Wyżej, nad lobby są pyszne gofry z lodami i nutellą. Kolacje były dobre i różnorodne, można było spróbować świeżych ryb i tradycyjnych potraw, a w czasie kiedy my byliśmy można było spróbować fantastycznych fig. Ponadto, cały spędzony tam czas umilała nam przyjemna dla ucha, muzyka grana na skrzypcach i fortepianie - na "żywo" w lobby, animacje (w tym FOAM PARTY i animacje wieczorne). Generalnie, chętnie do tego hotelu wrócimy bez nastawienia na luksus tylko spokojny wypoczynek. W kwestii opieki rezydenta TO Rainbow Tour (szczególne podziękowania dla Pani Krystyny) profesjonalna i rzeczowa. Przewoźnicy LOT i ENTER zrealizowali lot zgodnie z planem.
Daniel, Opole - 26.08.2019
7/7 uznało opinię za pomocną