Opinie o Yasmin Bodrum Resort

Kategoria lokalna: 5

5.1/6
(283 opinie)
Atrakcje dla dzieci
5.0
Obsługa hotelowa
5.1
Plaża
5.1
Pokój
4.9
Położenie i okolica
5.3
Rezydent
4.9
Sport i rozrywka
5.0
Wyżywienie
5.1

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Nie polecam urlopu w hotelu Jaśmin Bodrum

    Aleksandra, Gliwice 20.10.2024 | Termin pobytu: październik 2024

    Jedzenie monotonne.Nie ma sklepów w okolicy.W Turcji wszystko drogie dla mieszkańców że względu na inflacji 100 procent.Transport miejski nie istnieje .Ceny transportu hotelowego podobne do cen transportu miejskiego.Hotel 5 gwiazdowy Yasmin powinien być 3 gwiazdkowym hotelem.Polozenie i okolica piękna.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Rozczarowanie

    Paweł , Wrocław 03.07.2023 | Termin pobytu: czerwiec 2023

    Hotel przedstawiony jako 5 gwiazdowy full wypas w rzeczywistości 2 dni szukania wolnego miejsca przy basenie czy plaży. Skoro hotel ma prawie 500 pokoi to ilość miejsc do plażowania powinna być na tyle osób przygotowana. Ludzie o godzinie 9 nie mieli gdzie się rozłożyć a nie o to na wakacjach chodzi żeby siedzieć przy barze bo nie ma nigdzie miejsca do plażowania. Zgłosiliśmy to obsłudze, pani powiedziała „IS NOT MY PROBLEM” - brak słów. Pokoje bardzo zaniedbane jak na remontowane w 2018r wyglądają na max 3*. Przez cały tydzień podłoga nie została umyta, kurz nietykany od tygodni. Łazienka polepiona z tego co było, wykończenie tragiczne, toaleta brudna, porysowana. Pokoje sprzątają młode chłopaki, którzy raczej nie traktują tej pracy poważnie. Na stołówce ciagle brakuje sztućców, trzeba się prosić. Ekspres do kawy działał normalnie może 2 dni później ciagle problemy. Podsumowując moloch, w którym liczy się tylko ilość. Jak ktoś bywał już w 5 gwiazdkach nie będzie zadowolony, bo jest wiele niedociągnięć.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Słaba oferta

    Mariusz 07.10.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024

    - Hotel swoje najleprze czasy ma już za sobą: ściany oblane i zabrudzone różnymi napojami, poobijane, to samo dostyczy sprzętów takie jak lodówki czy stołki, stoły, systrybutory itp rzeczy. Serwis basenowy i plazowy - ok tu się nie mogę soczepić. Leżaki zawsze dostępne i w dobrym stanie tak samo parasole czy ręczniki. Jedzenie poprawne (nie można się spodziewać że będzie jakieś wygórowane). Pokój czysty, mini bar uzupełniają ale łazienka - straszana, szczególnie odpływy plus jeszcze z nich śmierdziało. Dostaliśmy pokój przy kantynie baru przez co cały czas trzaskały buteliki przewożone do kantyny nawet w nocy, plus muzyka do nawet 1:00 w nocy zaraz oboko pokoju nooo i jescze wokół pokoje z 2-3 letnimi dzeićmi i szuranie krzesłami w barze nad pokojem - dobrze że mieliśmy wnajęty samochód i więcej nas nie było na miejscu.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Hotel ratują piękne widoki

    Marek, Gdańsk 04.09.2023 | Termin pobytu: sierpień 2023

    Hotel ratują ładne widoki i całkiem smaczne jedzenie.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    6

    Nie jest to hotel do którego chce się wracać

    Piotr 11.04.2023

    Hotel jest ładnie położony, stosunkowo spokojne morze oraz bardzo dobry dostęp do plaży. Dużo leżaków, we wrześniu nie było problemu z dostępnością. Nasz pokój w dobrym standardzie, z ładnym widokiem na morze. Jedzenie przeciętne, zawsze czegoś brakowało, coś się skończyło. Jedzenie w barze to już ogólnie fenomen. Pizzy o 13 jeszcze nie serwują, o 14 pizzy już nie ma, moje ulubione słowo "pizza finish". Hamburger to pies zmielony z budą. Obsługa jest zadowolona jak coś się kończy, mają mniej pracy. Standard przypomina kiepskie bary w ośrodkach wypoczynkowych, nie ma to nic wspólnego z jedzeniem ultra all inc w hotelu niby 5*. Warto skorzystać z jednej darmowej kolacji. Dobra siłownia i pasaż handlowy. Uważam, że hotel nie jest warty tych pieniędzy. Śniadanie idą tak opieszale, że zamiast stać i czekać wolałabym sobie sam ugotować - nie ma to nic wspólnego z wypoczynkiem. Hotel zbyt duży, przemysłowy, dużo naszych wschodnich sąsiadów, którzy są bardzo doceniani, zwłaszcza przez pana od animacji wieczornych. Koncerty, występy wieczorne gorąco polecam.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Wakacje z małym dzieckiem

    Klaudia 16.09.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024

    Pozytywy: -Hotel położony w bardzo ładnej zatoce, ogród na terenie hotelu zadbany. - Pokoje ładnie urządzone - Obsługa miła, dodatkowo wzięli pod uwagę wszelkie nasze prośby tj. dostawka w formie łóżeczka turystycznego - Plaża kamienisto-piaszczysta z łagodnym zejściem do morza, widoczność w morzu bardzo dobra. Można obserwować ławice ryb - Leżaki zarówno przy basenach jak i przy morzu bezpłatne - ręczniki w łazience wymieniane codziennie - napoje w pokoju uzupełniane także codziennie - możliwość skorzystanie z restauracji a'la carte (trzeba zapytać obsługi czy przysługuje, ponieważ jest to powiązane z ilością wykupionych nocy) - barmani leją europejski alkohol Negatywy( bardzo subiektywne, ponieważ część z tych rzeczy może komuś odpowiadać): - głównym minusem było wyżywienie- powtarzalność dań, ale przede wszystkim praktycznie wszystko robione na oleju - byle jaki wybór (bardzo dużo "zapychaczy" typu frytki, twarde nuggetsy), większość mięs smakowała tak samo, bardzo mało owoców do wyboru- arbuz był bardzo dobry Kącik dla dzieci tragiczny- praktycznie wszystko to były słodycze a nie śniadanie- kolorowe płatki, chrupki, drożdżówki etc - To jest minus który nie dotyczy stricte hotelu ale niestety ludzie zostawiają ręczniki w formie rezerwacji leżaków i często jest tak że przez kilka godzin nikt się nie pojawia na nich - Dla nas minus ale dla kogoś niekoniecznie: brodzik dla dzieci znajduje się tuż obok basenu w którym odbywają się zajęcia aerobik. Muzyka jest tam bardzo głośna, nie słychać własnych myśli - także jeśli ktoś lubi spokój to do dyspozycji jest jeszcze jeden basen. Natomiast brodzik dla dzieci jest tylko jeden. Baseny są dość głębokie ok 1,65m - stosunek obsługi do sprzątania pozostawia wiele do życzenia - jeśli ktoś chciałby się wydostać z hotelu, żeby coś więcej zobaczyć to niestety hotel jest położony po środku niczego, spacer do pobliskich miejscowości też nie wchodzi w grę, ponieważ są bardzo duże wzniesienia ( jest natomiast stanowisko z transportem obok głównego wejścia do hotelu i w dość dobrej cenie można załatwić taryfę. Cena do Bodrum to 15euro od osoby w obie strony) Podsumowując: nie jest to na pewno 5-gwiazdkowy hotel w rozumieniu europejskich standardów Myślę że max 3 gwiazdki. Na pewno drugi raz byśmy go nie wybrali, pomimo plusów które nas tam spotkały

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Udany urlop

    Michał i Anita z Gdyni 03.09.2023 | Termin pobytu: maj 2023

    Hotel przepięknie położony, ale lata świetności ma już za sobą. Pokoje poza budynkiem głównym standard 3 gwiazdki max ,chociaż nigdy nie byłem w takim hotelu i nie chciałbym nikogo urazić pozostała część hotelu czyli budynek główny to słabiutkie 4 gwiazdki. Obsługa bardzo ale to bardzo miła niestety starego budynku w bardzo złym stanie technicznym , małej ilości jedzenia, ryczącej pod oknami do 01.00 muzyki na żywo oraz mega słabego sprzątania pokoi nie zatuszują uśmiechy personelu, ani gratisowa wizyta w hotelowym SPA...

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    6

    I tak, i nie.

    Marta, Gdańsk 01.06.2023 | Termin pobytu: maj 2023

    Po przyjeździe do hotelu, zostaliśmy zakwaterowani do pokoju, który był niewietrzony i z brudną podłogą, po zwróceniu uwagi po jakimś czasie pojawił się serwis sprzątający. Klimatyzacja zaczęła działać w ostatnim dniu pobytu pomimo ciągłego zgłaszania usterki. Hotel dopiero był przygotowywany do sezonu i częściowo odświeżany/remontowany. Po prośbie o łóżeczko dla dziecka, dostaliśmy zniszczone, brudne, ale z czystą pościelą. Pod prysznicem ciężko było ustawić odpowiednią temperaturę wody, ponieważ leciała albo zimna, albo gorąca. Jedzenie bardzo smaczne i różnorodne, po tygodniowym pobycie nie znudziło się. Obsługa, chociaż słabo mówiąca po angielsku, przesympatyczna, otwarta i pomocna. Dodatkowe restauracje jeszcze nieotwarte, oprócz jednej - włoskiej. Niewiele animacji. Zjeżdżalnia wodna na zewnątrz farbuje ubrania na niebiesko. Zimna woda w basenach wewnątrz i na zewnątrz. Super plac i kącik zabaw dla dzieci. Przepiękny widok z hotelu i plaży na wyspę Kos. Fajne miejsce na wypoczynek dla niewymagających.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Ładne widoki

    Patrycja 28.05.2025 | Termin pobytu: maj 2025

    Ładniejsze widoki i morze niż na Riwierze. Hotel trochę brudny, plac zabaw również. Jedzenie mocno średnie i przede wszystkim pierwszy raz nam się zdarzyło zimne chyba ze świeżo wyłożone to przez chwilę było ciepłe. W najbliższej okolicy właściwie nie ma nic. Spacer tylko na terenie hotelu, poza nie ma sensu.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Marek

    Marek, Dębe Wielkie 19.05.2025 | Termin pobytu: maj 2025

    Pobyt udany. Logistyka związana z dojazdem do hotelu I na lotnisko z drobną uwagą- z byt wczesny wyjazd na lotnisko I czekanie to nie jest dobry czas. Szkoda, że w recepcji nie można wymienić pieniędzy. Brak reakcji hotelu na głośne zachowanie niektórych turystów np. o 4 rano. Byliśmy z żoną od 4 mają i obłożenie było na poziomie 30%. Żadnych problemów z leżakami czy wymianą ręczników plażowych. Ręczniki i pościel wymieniana każdego dnia. Uważam, że koszt wycieczek z Rainbow stanowczo za wysoki i nie może konkurować z miejscowymi operatorami. Jedzenie smaczne, do wyboru dla wymagających i nie tylko. Recepcja dla turystów przyjazna. Obsługa bardzo dobra- ta w barach, jak i w pokojach. Wszyscy pomocni i radośni. No i co ważne- każdy pokój ma widok na morze i piękną okolicę. Z lotniska transport trwa ponad 60 minut i to nie potwierdza filmik biura dostępny na internecie. Zbyt dużo kotów a nawet psów ni pozwalają na bezpieczeństwo.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem