Opinie klientów o Yasmin Bodrum Resort

5.1 /6
167 
opinii
Atrakcje dla dzieci
5.0
Obsługa hotelowa
5.0
Plaża
5.1
Pokój
4.6
Położenie i okolica
5.3
Rezydent
4.9
Sport i rozrywka
5.0
Wyżywienie
5.1
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

5.0/6

WERONIKA, NIEBOCKO 23.05.2024
Termin pobytu: maj 2024

Jest ok

Ogólne wrażenia po pobycie w Yasmin mam raczej dobre. Hotel jest bardzo dobry. Mieliśmy pokoje typu bungalow w 3 kondygnacji, mniej więcej w połowie rzędu. Faktycznie jest trochę stromo, ale tragedii nie ma. Można też poprosić obsługę to podwiezie pod drzwi melexem. Bungalowów w rzędzie 1 i 2 najbliżej hotelu nie polecam, może chodzenia mniej, ale za to są na przeciw kuchni i wiecznie tam był hałas od klim, wentylacji itp. Sam pokój był idealny, czysty, żadnych grzybów pod prysznicem, jak ktoś tam wcześniej pisał, dziennie sprzątany, nie ma się do czego przyczepić. Obiekt jako całość oceniam bardzo pozytywnie. Jest tak jak na zdjęciach. Problem może być w wysokim sezonie z miejscem na plaży, niby długa, ale wąska. Jedyny minus pobytu to termin w jakim tam pojechaliśmy - połowa maja. Zimna woda w morzu, zimna w basenach, nie wszystkie bary po otwierane, miesiąc później i byłoby idealnie. Ale to nie wina hotelu ;). Na koniec jedzenie. Mnie tak średnio smakowało, szału nie było. Więcej i smacznej było w Grecji rok temu, o Egipcie nawet nie wspomnę, może to przez początek sezonu, a może po prostu mamy różne kubki smakowe :). Polecam wakacje w tym hotelu.

5.0/6

MARLENA 11.07.2023
Termin pobytu: czerwiec 2023

Yasmin 2023

Hotel jest fantastycznie położony, widoki wprost zapierają dech. Jedzenie wyśmienite i w ogromnym wyborze. Codziennie wiele atrakcji, występy w amfiteatrze i na scenie znajdującej się nad morzem. Obsługa przemiła. Pani rezydentka Patrycja kompetentna i bardzo pomocna. Musieliśmy wymienić pokój w bungalowie, ponieważ był ciemny z widokiem na mur, a w łazience grzyb pod prysznicem. Po interwencji Pani Patrycji i zmianie pokoju wszystko było ok. Polecam wybierać pokoje w budynku głównym.

5.0/6

Magdalena, Warszawa 07.09.2022

Było dobrze

Hotel bardzo ładnie położony, z pięknymi widokami z okna. Pokoje w budynku głównym zadbane, choć łazienka faktycznie powoli wymaga remontu. Hotel jest położony na bardzo dużej powierzchni, co oznacza dużo chodzenia bez względu na to gdzie jest pokój- zawsze gdzieś będzie daleko. W hotelu są 4 restauracje a'la carte- bardzo ładnie położona hiszpańska i dość smaczna z dobrą obsługą oraz druga, w której byłam włoska dość mierna zarówno jeśli chodzi o jedzenie jak i obsługę. Restauracja główna duża i mojej opinii z bardzo dużym wyborem jedzenia. Problemem są osy na tarasie. Miejsce zawsze można było znaleźć w środku restauracji, natomiast czasami było mało obsługi i było dużo niesprzątniętych stolików. Obsługa restauracji głównej też raczej mało ogarniająca. Miejsca przy plaży i basenie zawsze można było znaleźć. Wieczorne występy animacyjne bardzo fajne. Dużo różnych atrakcji przez cały dzień. Dodatkowe usługi w hotelu jak masaż czy sporty wodne w bardzo wysokich cenach. Ogólnie hotel bardzo fajny. To co mi najbardziej przeszkadzało to fakt, że po wyjściu z hotelu dookoła nie ma praktycznie nic- żadnych sklepów, nie ma gdzie spacerować. Do najbliższych sklepów/portu/ apteki itp. trzeba jechać taksówką. Jeśli chodzi o samo Rainbow to niestety, ale okazało się, że samolot był w następnej dobie po oddaniu pokoju. Koszt wykupienia dodatkowej doby to 200 euro i nie ma gwarancji, że w ogóle będzie taka możliwość, więc ponad 12 godzin trzeba siedzieć w recepcji bez pokoju. Pani rezydentka Joanna bardzo arogancka, pewna siebie i nie da nic powiedzieć- koszmarny człowiek na takim stanowisku pracy. Dodatkowo mało kompetentna, bo to co mówiła często rozmijało się z prawdą.

5.0/6

Agnieszka, Opole 08.08.2022

Hotel z pięknymi widokami, ale ...

Piękne widoki to największy atut tego hotelu. Mając pokój za 6 piętrze widoki zachwycały. Transfer z lotniska trwał około 1h 40 min. Na jedzenie też nie można narzekać, choć przy dłuższym pobycie staje się monotonne. Fajna stefa basenowa, nie było na niej tłoku. Nie było także problemu ze znalezieniem wolnego leżaka na plaży czy przy basenie. Atrakcje hotelowe na średnim poziomie. Jak na hotel w którym było sporo europejczyków, poziom znajomości angielskiego był także na bardzo niskim poziomie. Czasami łatwiej było się dogadać po rosyjsku. Czystość w hotelu pozostawia dużo do życzenia. Obsługa nie nadążała ze sprzadaniem w restauracji, barach i ogólnodostępnych toaletach. Łazienki w pokojach są zaniedbane i niedosprzątane. A pokoje wymagają odświeżenia Drinki w barach to całkowita loteria. W zależności od baru i barmana drinki były średnio dobre lub bardzo złe. Mimo tych minusów pobyt uważam za udany.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem