Opinie klientów o Yasmin Bodrum Resort

5.0 /6
116 
opinii
Atrakcje dla dzieci
5.1
Obsługa hotelowa
5.0
Plaża
5.1
Pokój
4.3
Położenie i okolica
5.4
Rezydent
4.7
Sport i rozrywka
4.8
Wyżywienie
5.2
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

2.5/6

Magdalena, --- 20.06.2022

ocena

Pobyt w czerwcu, piękne widoki rekompensowały brud w pokojach i wiele niedociągnięć. Nie radzenie sobie z ilością osób w restauracji.

2.0/6

Magda 08.06.2022

Nie polecam

Wybrałam ten hotel ze względu na dobre opinie. Niestety rzeczywistość okazuje się zupełnie inna. Te wszystkie pozytywne komentarze wystawiają chyba sami Turcy. Zacznę od tego, że obsługa ma problem z komunikacją w j. Angielskim. Pokoje przestronne, lecz śmierdzi w nich pleśnią, grzybem. Łazienki wymagają remontu. Jedyny plus, że są sprzątane codziennie i jest w nich czysto. Drinki to porażka. Zamawiając klasyczne mohito nie spotkałam się z tym, aby zamiast świeżej mięty używać mięty w płynie (śmierdzącej chemią i przypominającej wyglądem Ludwika do naczyń), również zamiast świeżej cytryny była używana cytryna w płynie… gdy poprosiłam o świeże składniki, niestety był to problem, tłumaczono że mięty nie ma… z pozostałymi drinkami podobnie. Jedynie piwo nadawało się do wypicia. W restauracji, gdzie były wydawane posiłki często mylono soki, zamiast pomarańczowego leciał jabłkowy , zamiast ananasowego pomarańczowy itp. Leżaki na plaży brudne, również stoliki. Jeżeli chodzi o posiłki, to jest w czym wybierać, ale niestety nie były prawidłowo przechowywane. Brak klimatyzacji w restauracji głównej powodował, że sery topniały, wędliny robiły się ciemne, masło roztopione. Gdy produktu się kończyły nie dokładano nowych. Także kto pierwszy ten lepszy… Ciasta tylko pięknie wyglądały, niestety były z samych sztucznych składników, jak kremy, bita śmietana, czy biszkopt. Hotel zdecydowanie nie zasługuje na 5* Kwota za pobyt nie jest adekwatna do jakości.

1.5/6

Janusz 30.06.2022

OPINIA

Ogólnie hotel nie zasługuje na 5 gwiadek, najwyżej na 3, ogólnie brud, w pokoju mieliśmy grzyba od ściany łazienki, pokój był sprzątany może dwa razy, sam wymieniałem 2 razy ręczniki, podczas posiłków bardzo rzadko sprzątano ze stolików, sam niejednokrotnia odnosiłem brydna talerze i sztućce na bok, w barze na plaży tylko jeden ze starszych barmanów ogarniał napoje, kawę i alkohol, inni mylili się, nie wiedzieli co kto zamawiał, na posiłek w barze na plaży (na hamburgery itp. czekałem nawet 15 minut, kelnerzy nie ogarniali wogóle zamówień gości, zero animacji, jakichkolwiek wieczorków czy innej rozrywki. Jedzenie możliwe ale nie powalało z nóg.Jedynie na chwałę tego hotelu zasługiwali; STARSZY BARMAN W BARZE NA PLAŻY, DWÓCH Z CHŁOPAKÓW Z OBSŁUGI MELEXA ORAZ TYLKO JEDEN MŁODY KELNER PODCZAS POSIŁKÓW ORAZ OBSŁUGA MUZYKI PRZY BASENIE (puścili mi nawet piosenkę na moją prośbę ).Ogólnie nie polecam tego hotelu, byłem w innych 3 i 4 gwiezdkowych i o niebo dużo lepszych. Mam zamiar napisać do Rainbow pismo z reklamacją i częściową rekompensatę zwrotu kosztów, a zdjęcia z pokoju wyślę do organizatora .

1.0/6

Barbara, Katowice 11.10.2022
Termin pobytu: październik 2022

Skarga na pobyt w hotelu 5gwaiazdkowym

Beznadziejny hotel -takiego brudu to w swoim życiu nie widziałam Pleśń w łazience szyby kabiny prysznicowej chyba ścieki nie widziały Stołówka -brak słów aby oddać to w czym wczasowicze musza nakładać to jedzenie które w ciągu tygodnia chyba sue nie zmieniało Smak i jakość -wiele do życzenia Ogólnie to miejsce nie zasługuje nawet na 3 gwiazdki OKROPNE Nie polecam!!!!!!!!
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem