Opinie o Yasmin Bodrum Resort

5.0/6 (223 opinie)

Kategoria lokalna 5

5.0/6
223 opinie
Atrakcje dla dzieci
5.1
Obsługa hotelowa
5.0
Plaża
5.1
Pokój
4.7
Położenie i okolica
5.3
Rezydent
4.7
Sport i rozrywka
4.9
Wyżywienie
5.0
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 4.0/6

    Nie jest to 5-gwiazdkowy hotel

    Spędziliśmy w tym hotelu 11 dni i niestety w porównaniu do innego pięcio- gwiazdkowego hotelu w Turcji, w którym byliśmy w zeszłym roku bardzo się zawiedliśmy. Już na samym wstępie dostaliśmy pokój, w którym podłoga nie była czyszczona już chyba od bardzo dawna. Pod koniec wyjazdu doczekaliśmy się tylko niedokładnego zamiecenia podłogi ale nadal nie została ona ani razu umyta. Jeśli chodzi o łazienkę to na ścianach było pełno grzyba a toaleta była tak brudna, że nie dało się jej doczyścić. Oczywiście podstawowe rzeczy jak dokładnie płynów i ręczników było codziennie ale nie można liczyć na większe przyłożenie się do obowiązków. W takim samym stanie była reszta hotelu - na korytarzach podłogi brudne a porządek na stołówce to już totalny koszmar. Ciężko było znaleźć czysty kubek żeby nalać sobie cos do picia a kelnerzy nie zwracali uwagi na to czy na stole było cos rozlane lub czy leży sterta brudnych talerzy. Jeśli chodzi o jedzenie, tutaj akurat nie można się przyczepić, ponieważ jest naprawdę bardzo dobre i każdy znajdzie coś dla siebie. Kolejną rzeczą są animacje, które niestety są bardzo kiepskie. Animatorów w trakcie dnia nie widać prawie w ogóle a jak już są to prowadzone przez nich aktywności typu Aqua aerobik zostawią dużo do życzenia - wyglądają tak jakby jakby miały się po prostu odbyć nie ważne w jakim stylu. Nadrabiają za to wieczorne występy prowadzone przez grupy zatrudniane z zewnątrz. Problem jest również z ratownikami na basenie, ponieważ przez cały wyjazd nie widzieliśmy żadnego ani razu co jest dziwne bo jednak chodzi o bezpieczeństwo. Jeśli chodzi o bary to często barmanom brakuje składników do robienia na przykład drinków, które mają w swojej karcie i nie była to chwilowa sytuacja a przez prawie cały wyjazd słyszeliśmy że takich czy innych rzeczy nie ma. Były one rownież zaniedbane, do tego stopnia, ze stojąc w kolejce było czuć bardzo odrzucający zapach pochodzący zza lady. Podsumowując, nie uważamy aby hotel zasługiwał na pięć gwiazdek, więc jeśli ktoś liczy na wyższe standardy to nie tutaj.

    Sylwia - 01.10.2023

    1/1 uznało opinię za pomocną

  • 4.0/6

    Udany urlop

    Zacznę od plusów: smaczne jedzenie, pyszne lody, przemiła obsługa, piękne położenie, dużo dostępnych leżaków, wygodne materace na łóżkach. Atutem był też rowerek wodny do dyspozycji za darmo każdego dnia. Warto wspomnieć, że lokalne alkohole były dobre i w obfitości. Niestety nie jest to hotel 5 gwiazdkowy... Zacznijmy od opłakanego stanu łazienek i to nie tylko w domkach ale i budynku głównym. Po każdym prysznicu kałuża pod wc... Nieporozumieniem jest też fakt, że do niektórych pokoi typu bungalow wchodzi się oknem balkonowym, strasznie to uciążliwe, jeśli nie chce się używać klimatyzacji, nie ma opcji wietrzenia, okropność. Inna sprawa to codzienne dyskoteki... Najpierw 1,5 godziny pięknej muzyki na żywo, a potem techno do 24 albo 1 w nocy i to tuż pod pokojami w budynku głównym. Jakie to szczęście, że nie dopłaciliśmy, żeby każdej nocy cierpieć! By zatrzeć złe wrażenia dostaliśmy od hotelu małą niespodziankę, ale i tak wolelibyśmy spokój. Hotel dysponuje też krytym basenem, ale o sprzątaniu go chyba zapomniano.

    Wioletta, Lubin - 12.06.2023  | Termin pobytu: maj 2023

    5/6 uznało opinię za pomocną

  • 4.0/6

    Dobre miejsce na kilka dni odpoczynku po wycieczce objazdowej

    W hotelu gościłam po wycieczce objazdowej. Hotel jest pięknie położony z dobrą ofertą all inclusive - idealny na odpoczynek po tygodniowej wycieczce. Niestety moim zdaniem nie zasługuje na 5 gwiazdek. Przede wszystkim czystość pozostawia wiele do życzenia, za mała jest liczba pracowników w porównaniu do liczby gości. Musieliśmy, na przykład, czekać na stolik w restauracji, ponieważ personel nie nadążał sprzątać. Przy stanowisku grillowym codziennie unosił się zapach spalonego / starego oleju, myślę, że grill nie był odpowiednio wyczyszczony. Obsługa była zmęczona i było to bardzo widoczne. Przeżyłam najgorszy check-in w moim życiu (nie otrzymałam żadnych informacji o hotelu, jego lokalizacji, co jest wliczone w cenę a recepcjonistka nawet się nie przywitała...), Turcy byli obsługiwani w barze poza kolejnością, nie można było się dogadać po angielsku, nikt się nie uśmiechał. Na 3 dni, które tam spędziłam, pobyt oceniam jako dobry, ale gdybym miała tam spędzić tydzień lub dłużej byłabym zawiedziona bo oczekiwałam wyższego standardu.

    Marta - 12.07.2022

    4/4 uznało opinię za pomocną

  • 4.0/6

    WCZESNE WAKACJE W YASMIN BODRUM RESORT

    Przyjechaliśmy do hotelu ok.9.00 ponieważ pokoje były nie przygotowane zaproszono nas na śniadanie. Po śniadaniu przydzielono nam pokój w części hotelowej(zgodnie z rezerwacją),lecz był to pokój na samym końcu hotelu w części do której nie doszedł remont i ciepła woda nie docierała i było mnóstwo komarów. Następnego dnia na moją prośbę zamieniono nam pokój który spełniał kategorię hotelu bez wad. Na stołówce jedzenie bardzo dobre ,kolejki za potrawami przygotowanymi na bieżąco np. omlet świeża ryba itp trzeba było czekać 20 minut i więcej, tak samo było w godzinach wieczornych przy drink barze. Mało personelu na tak duży hotel. Wszystkie te niegodności rekompensował przepiękny krajobraz i wyspy wyłaniające się z morza. Wybierając pokój w domkach bungalow trzeba liczyć się z codziennym zdobywaniu góry.no i odległość od stołówki spora. Hotel znajduje się na wzgórzu w dużej odległości o sklepów. Podsumowując pobyt był udany ..

    ANDRZEJ Śląskie - 05.06.2022

    9/12 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem