Opinie o Yasmin Bodrum Resort

5.0/6 (223 opinie)

Kategoria lokalna 5

5.0/6
223 opinie
Atrakcje dla dzieci
5.1
Obsługa hotelowa
5.0
Plaża
5.1
Pokój
4.7
Położenie i okolica
5.3
Rezydent
4.7
Sport i rozrywka
4.9
Wyżywienie
5.0
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 3.5/6

    Średnio polecam

    Do hotelu przybyliśmy z partnerem i dzieckiem około godziny 6 rano. Panowie w recepcji powiedzieli, że pokój będzie gotowy po 10. Następnie dostaliśmy informację, że po 12, a potem kolejną, że po 14. Ostatecznie nasz pokój był gotowy tuż przed godziną 16. Niestety, w pokoju bardzo brzydko pachniało (wręcz śmierdziało szambem), zamek w drzwiach do łazienki był zepsuty, prysznic brudny i miał zapchany brodzik. Z trzech kart do zamka do drzwi wejściowych działała nam przez cały pobyt tylko jedna (kilka razy wymienialiśmy karty w recepcji, ale nic to nie dało). Mimo wielokrotnych próśb zgłaszanych recepcji do samego końca pobytu mieliśmy zapchany brodzik (mino, że technik był wezwany i podobno naprawił). Pan, który naprawiał zamek w drzwiach łazienki zostawił po sobie ogromny bałagan (mnóstwo wiórów na podłodze, mogły wejść w stopę). Mimo wywieszonej zawieszki z prośbą o sprzątniecie pokoju (w nocy synek się rozchorował i wymiotował, zabrakło nam ręczników) nie został on posprzątany. Dodatkowo w nocy zostałam pogryziona przez jakieś owady (podejrzewam mrówki, bo mnóstwo ich było przy wejściu do pokoju). W restauracji Sultan obsługa pozostawia wiele do życzenia (wszyscy kelnerzy "skakali" tylko przy jednym stoliku). Bardzo długi czas minął zanim jakikolwiek kelner do nas podszedł. Nie dostaliśmy karty dań, napojów. Przyniesiono nam przystawki, a następnie po prawie godzinie danie główne, którego nie zamawialiśmy (bo nie dostaliśmy karty dań). Zepsuło nam to wieczór, który był dla naszej rodziny wyjątkowy i chcieliśmy go uczcić wspaniałą kolacją (rocznica rodzinna). Pierwszego dnia czekaliśmy około 10 godzin z dzieckiem na pokój, po całej nocy w podróży!!! Nie mieliśmy możliwości odpoczynku oraz umycia się w tym czasie. Niestety, te wszystkie niedociągnięcia- zaniedbania-braki-niedoskonałości sprawiły, że jesteśmy rozczarowani wakacjami marzeń.

    Michalina, Iława - 04.08.2023  | Termin pobytu: czerwiec 2023

    5/6 uznało opinię za pomocną

  • 3.5/6

    YASMIN BODRUM RESORT na trzy z plusem

    Hotel Yasmin Bodrum Resort oceniam na 3 z plusem. Pokoje w bungalowach z widokiem na morze, przestronne. Sprzątanie pokoju codziennie ale niestety brakowało ręczników i papieru toaletowego. Jedzenie ogólnie dobre, różne rodzaje mięsa , ryby i sałatki. Niestety stołówka pozostawia wiele do życzenia ze względu na brak talerzy, sztućców czy szklanek do herbaty, kawy. Obsługa nie sprzątała na bieżąco. Jeśli chodzi o drinki z karty all inclusive to były duże braki. Brakowało whiskey, wina białego, soku pomarańczowego oraz rumu.

    Amadea - 16.10.2024  | Termin pobytu: październik 2024

    3/3 uznało opinię za pomocną

  • 3.5/6

    Pobyt wrzesień 2024

    Hotel pięknie położony. Zadbana zieleń, sporo możliwości na spędzenie czasu. Daleko do miasteczka i najbliższego przystanku. Monotonne jedzenie, masowe i słabo doprawione. Słaby punkt tego hotelu. Czysto obsługa bardzo się stara. Przy basenie i plaży leżaki dla każdego bez problemu. Basen Cichy i drugi z muzyką dla dzieciaków. Na bieżąco sprzątane. Natomiast najbardziej rozczarowały mnie rezydentki Rainbow. Na wycieczce leniwe nie opowiadające o Turcji Nastawione na minimum. Mam porównanie z innego wyjazdu z innego regionu.

    Joanna, Gdańsk Borkowo - 22.09.2024  | Termin pobytu: wrzesień 2024

    1/1 uznało opinię za pomocną

  • 3.5/6

    Może być, gdyby nie widoki to hotel byłby totalną klapą

    Miejsce piękne i cieszy oko. Pokoje typu bungalow świeżo wyremontowane, ale nie dokończone i roi się w nich od mrówek. Jedzenie ok, ale 5 gwiazdek bym nie dała na pewno. Snack Bar tragedia, smrod, syf, fatalna obsługa i jedzenie jak z najgorszego fast fooda (naprawdę nie przesadzam). Rezydent nie istnieje, a cena nie warta tych wakacji.

    nie chcę podawać - 19.07.2024

    1/1 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem