Opinie o Fifty Five Suites

Kategoria lokalna: 3

4.8/6
(69 opinii)
Atrakcje dla dzieci
1.8
Obsługa hotelowa
4.8
Plaża
4.2
Pokój
5.3
Położenie i okolica
5.3
Rezydent
4.7
Sport i rozrywka
3.9
Wyżywienie
4.3

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    10

    Mocno średnio

    A i B 06.08.2024 | Termin pobytu: lipiec 2024

    Cena niewygorowana, ale i usługi na średnim poziomie. Obsługa znudzona, jakby za karę. Jedzenie monotonne i słabej jakości. Nie jesteśmy,,marudami,,i lubimy jeść lokalne przysmaki, warzywa, owoce, ale tu było naprawdę słabo Liczyliśmy się z tym, ale braliśmy pod uwagę lokalizację za dobre pieniądze. Rekompesnowala destynacja Marmaris wszystko inne.Podrozujemy sporo i raczej nie sugerujemy się opinimi innych,ale tu raczej były trafne o słabych usługach Pozostały więc restauracje ,,na mieście,,z czego korzystaliśmy Marmaris polecamy bardzo, bliskość Rodos dużo rozrywki ale hotel raczej na wersję budżetową A i B Warszawa

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Turcja sierpień 2024

    Marek, Kraków 22.08.2024 | Termin pobytu: sierpień 2024

    hotel kameralny jako baza wypadowa, położony w drugiej linii od morza. cisza i spokój aczkolwiek pokoje słabo wyciszone. jedzenie mocno przeciętne i monotonne. pewne rzeczy wymagają remontu i modernizacji. same pokoje dobrze wyposażone i przestronne.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    ocena hotelu

    TERESA, WARSZAWA 12.06.2025 | Termin pobytu: czerwiec 2025

    bardzo słabe i monotonne jedzenie. Przez cały okres pobytu na obiady i kolacje kurczaczki z supermarketu smażone w głębokim tłuszczu.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    9

    Dla niewymagających

    Małgorzata, Kraków 17.10.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024

    Pierwsza sprawa, że z racji rozkładów lotów na pokój czekaliśmy od 6tej rano do 14stej, dlatego, przed rezerwacją radzę sprawdzić sobie godziny odlotów, gdyż wyjątków nie robią. Hotel kameralny(55 pokoi), w drugiej linii brzegowej. Pokoje duże, przestronne, czyste, każdy z małym balkonem- ja miałam widok na budynek naprzeciwko. Co do basenu, to owszem jest, ale jest tak usytuowany, że nie ma godziny żeby dochodziło do niego słońce, więc nikt się w nim nie kąpał, a poza tym znajdował się parę metrów od stolików jadalni. Plaża- ta, która jest najbliżej- czyli publiczna brudna, z petami na piasku. Co do plaży z leżakami i parasolami w hotelu Roma to dostępne i rzeczywiście za darmo. Woda w morzu śmierdzi, bo niedaleko wpuszczają do wodę z kanalizacji albo kanału. Jedzenie monotonne- najprościej mówiąc ciągle to samo. Warzywa świeże, ale dania na ciepło odgrzewane po parę razy w różnych formach. Mięsa było bardzo mało: w ciągu 7dni raz ryba, z 4razy jagnięcina, 2 razy kurczak. Z owoców to tylko arbuz, pieczywo to pocięta bułka i tyle. Alkohol w opcji all inclusive: gin, wódka, piwo i wino: drinków zero. Obsługa niemiła, nie sprzątają kiedy brakuje stolików, nie dbają o dostępność sztućców, talerzy; zamówienie czegoś przy barze skutkuje wrażeniem, że są tu za karę. W hotelu większość gości stanowią Rosjanie, którzy są traktowani przez obsługę inaczej(lepiej) niż Polacy. Wydawało mi się, że jestem niewymagająca, ale chyba nie aż tak. Nie polecam.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem