Opinie klientów o Hilton Dalaman Sarigerme Resort & Spa

5.9 /6
opinii
Atrakcje dla dzieci
6.0
Obsługa hotelowa
5.9
Plaża
5.4
Pokój
6.0
Położenie i okolica
5.3
Rezydent
3.1
Sport i rozrywka
5.9
Wyżywienie
5.9
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

6.0/6

Marek, Zgierz 19.05.2021

Świetny

Byliśmy w hotelu na początku maja 2021,a więc jeszcze w czasie pandemii.Na początek niespodzianka.Zostaliśmy powitani w niezwykle życzliwy i przyjazny sposób po polsku!Pani Magda pełniąca w hotelu stanowisko guest relations okazała się bardzo pomocną osobą.Dzięki niej osoby gorzej radzące sobie z językiem obcym poczują się bezpieczniej.Pomoże załatwić każdą sprawę.Do tego od lat mieszkając w Turcji jest kopalnią wiedzy o tym kraju.Sam hotel utrzymany w stylu art deco z wielką dbałością o szczegóły.Teren bardzo rozległy i świetnie utrzymany.Obsługa bardzo przyjazna i życzliwa,bez nadmiernej nachalności.Przez cały okres pobytu nie można się nudzić.Muzyka na żywo rozpoczyna się o 16.30 w jednym z licznych barów potem o 19 koncert fortepianowy w lobby,a na zakończenie dnia super zespół grający na plaży przy płonących ogniskach i lampionach.Wyjazd zaliczamy do bardzo udanych.Hotel Hilton trzyma poziom.Samo biuro Rainbow niestety takiego poziomu nie trzyma.Wybierając hotel kierowaliśmy się między innymi długością transferu z lotniska.Lot miał się odbyć do Dalaman.Na 5 dni przed odlotem otrzymaliśmy wiadomość,iż z powodów operacyjnych wylot nastąpi dzień wcześniej i polecimy do Bodrum.Za niedogodność przeproszono i dano rekompensatę w wysokośći 100 zł na osobę.Nie miał bym pretensji gdyby nie to ,że w wiadomości od biura nie napisano ,że transfer z lotniska Bodrum będzie tylko o 50 min dłuższy.Drodzy Państwo w rzeczywistości transfer trwał 3 godziny!Jeździłem dłużej po Turcji niż do niej leciałem!Z lotniska Dalaman taki transfer trwa 20 min.Wstyd Rainbow za wprowadzanie klijentów w błąd.

6.0/6

Bogdan, Pszczyna 30.06.2022

Bardzo fajny hotel.Spokojnie i z klasą.

W zasadzie to do dwóch rzeczy mogę się tylko doczepić.Plaża.Piaszczysto-żwirowa,z ciemnym piaskiem mocno nagrzanym.Bez klapek chodzenie po niej nie należy do przyjemności.Druga rzecz to Rezydentka.A zasadzie jej brak.Powitanie na lotnisku i symboliczny telefon czy czegoś potrzebujemy.Dla mnie porażka.

5.5/6

Anna Krystyna, Zbrosławice 12.07.2024
Termin pobytu: lipiec 2024

Nieobecność na miejscu rezydenta

Hotel i wszystko co z nim związane oceniamy na 6.0 Natomiast nie zostaliśmy poinformowani o braku kontaktu osobistego z Rezydentem , czyli brak wizyty w Hotelu z uwagi na odległość i czas dojazdu. Informację o nieobecności Rezydenta otrzymaliśmy na lotnisku w Dalaman. Ponadto ceny wycieczek fakultatywnych ulegały zwiększeniu i ustalała to Rezydentka . Sam Hotel natomiast wspaniały, przyjazny gościom, jedzenie wyśmienite. Polecamy
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem