Opinie o Kaya Maris

Kategoria lokalna: 4

4.8/6
(113 opinii)
Atrakcje dla dzieci
2.3
Obsługa hotelowa
5.3
Plaża
3.3
Pokój
4.7
Położenie i okolica
5.4
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
3.0
Wyżywienie
4.7
Zweryfikowane treści - Opinie pochodzą od Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
pani z lornetka
Dowiedz się, co sądzą inni
Nowość AI

Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    31

    Wakacje lipiec 2023

    Malwina Wu 04.08.2023 | Termin pobytu: lipiec 2023

    Tak na prawdę hotel zasługuje na niecałe 3 gwiazdki a nie 4. Pokój słaby, klimatyzacja chodziła bardzo głośno, popękane ściany, cieknący prysznic. Jedzenie monotonne, ale na upartego kazdy znajdzie coś dla siebie. Obsługa na recepcji słabo mówi po angielsku. Barmani sympatyczni. Rezydent Pan Rafał bardzo pomocny uratował nasze wakacje.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Wypoczynek

    JOANNA 14.08.2025 | Termin pobytu: sierpień 2025

    Miejscowość ładna, plaża mala i brudna. Wyżywienie codziennie to samo , żadnego urozmaicenia. Pokoje i łazienki wymagają już odświeżenia. Brak ręczników plażowych i animacji.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    plaża

    ALEKSANDER, PIELGRZYMOWICE 07.08.2024 | Termin pobytu: lipiec 2024

    Hotel bardzo ładny ,jedzenie bardzo dobre ,obsługa bardzo miła i przyjazna .Mejscowość przepiękna .Najgorszą porażką była plaża tak jakby jej nie było , ofert nie można było z niej korzystać zawsze były leżaki zajęte i wogóle było ich bardzo mało tragedia i jeżeli ktoś jedzie z dziećmi to gdzie mam wypoczywać? .Powinna być cena niższaza brakk plaży 😔 Nikomu bym nie poleciła takich wczasów przez tą plaże.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    wakacje 2024

    Anna 06.10.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024

    Ogólnie ocena pozytywna, jednak miejsce tylko dla osób szukających rozrywki i nocnych atrakcji.. .

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    wakacje 1.08.2025-9.08.2025

    Dorota 38 09.08.2025 | Termin pobytu: sierpień 2025

    Kupiliśmy wycieczkę 3 dni przed wylotem spodziewałam sie na dobrego lasta lecz w tych czasach nie ma dobrych lastów. z dnia na dzien ceny rosly zbytnio nie bylo w czym wybierac zawsze bralismy 5* a ze juz bylismy w czerwcu z 5* wiec juz nie chodziło nam o wygody luksusy nawet czasami sa lepsze te 4* niz 5. Ale ocenmy ten hotel szczerze nie polecam bywalam w 4* lepszymi standardami brak recznikow na wymiane na basen brak hamburgerow pizzy brak w pokojach czajnika brak butelek wymian picia wody w lodowkach nie dawali probek w lazience szamponu itd tylko raz byly basen msly hotel kameralny dla osob ktote nie szukaja wygód tylko imprezować i pic bo dla rodzin z dziecmi to nie polecam bo zanudzić sie mozna brak ratownika brak baru na plazy brak animacji dla dzieci i dla rodzicow jedzenie: moge wymienic co bylo bo tak malo tego bylo ze moge wymienic sniadanie: bulka jednego rodzaju ala paryska i chleb jeden platki 3 rodzaje mleko 2-3 todzaje wedlin salata ogorek pomidor lub dwie sakatki pomieszane sosy jakies 3 rodzaje serow maslo 4 rodzaje dzemu arbuz pyszny byl jablka melon sliwki ciasta z 5 rodzaje obiad zupa jeden rodzaj frytki mieso nagetsy i 2 rodzaje mies czasami ryba kokacja frytki lub ryz jeden rodzaj lub jeden rodzaj makaronu i mieso jakies masakra te rzarcie w hotelu jedynie jest ladnie i czysto w lobby no i w pokoju w miarę a tak w restauracji masakra syf bród duzo mozna pisac wypisywac plac zabaw to dwie hustawki i zjezdzalnia moj posilek codzienny byl bulka maslo i pomidor i frytki z nagetsami. Okolica bardzo fajna bo gory zielono i duzo sie dzueje sklepy panorama ciągnie sie przez cale marmaris bary restauracje do 3 w nocy Chciałam pochwalić biuro podróży rainbow za to ze od samego pobytu az po koniec bardzo sie nami opiekowali pierwszy raz spotkalam sie z tym zeby rezydentka jechala znami autokarem do hotelu potem z powrotem i pokazała które miejsce gdzie isc na lotnisku naprawdę jestem w szoku bardzo fajnie z ich strony czułam sie zaopiekowana Polecam te biuro tylko nie hotel😀

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    8

    Wiele niedomagań

    Paweł, --- 24.08.2023 | Termin pobytu: lipiec 2023

    Plaży praktycznie brak, jakiś skrawek przy kanale ściekowym, 25 leżaków o godz 8 rano brak wolnych. Jedzenie jak na Turcję bardzo słabe wielokrotnie zamiast mięsa MOM lub mortadela, na śniadanie jajecznica z proszku totalnie niezjadliwa. ciasta i owoce słabe, ewidentnie widać że właściciele oszczędzają. Napoje rozwodnione do granic możliwości. Pobyt jedynie rekompensuje okolica, widoki i wycieczki. Pokój czysty niestety śmieci wyrzucane dwa razy w tygodniu, sprzątany raz w tygodniu i to domestosem bo smród zostaje nie do wywietrzenia jeszcze przy takich upałach. Klimatyzacja co chwilę nie działa i co chwilę byłą naprawiana. Obsługa bardzo uprzejma i pomocna. Przestrzegam przed SPA w hotelu hamam skończył się dla mnie obitym żebrem.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    15

    Wakacje z RAINBOW to tragedia.

    DARIUSZ, Ostrowy 18.08.2023 | Termin pobytu: sierpień 2023

    Nigdy więcej nie skorzystamy z ofert biura podróży RAINBOW. Mieliśmy wybrany hotel KAYA MARIS w miejscowości Marmaris. Na lotnisku w Dalaman zostaliśmy poinformowani przez Rezydentkę biura Rainbow , że nie ma ma dla nas miejsca w wybranym hotelu, ponieważ biuro sprzedało więcej miejsc niż było ofert w hotelu. Jedną noc spaliśmy w hotelu Verde. Rano zostaliśmy przekwaterowani do hotelu LEtoile. Do godz. 14 czekaliśmy z walizkami na wiadomość, gdzie ostatecznie zostaniemy zakwaterowani. Do wybranego hotelu nie pojechaliśmy . Zostaliśmy w hotelu LEtoile. Nie wiem który hotel jest lepszy , ponieważ nie było nam dane sprawdzić wybranego hotel. W ramach rekompensaty dostaliśmy wycieczkę do Pamukkale i wieczór turecki. Wycieczki te pozostawiają wiele do życzenia, ale to już inny temat. Muszę wspomnieć jeszcze o Rezydentce Pani Ewelinie, która była bardzo nie sympatyczna i mało pomocna. Ponadto stwierdziła, że jak nie odpowiadają nam takie warunki to mogliśmy siedzieć w Polsce , a nie włóczyć się po świecie. Później dostaliśmy nowego Rezydenta Pana Rafała. Cudowny człowiek, pomocny i sympatyczny. Załatwił wszystko sprawnie, o co tylko poprosiliśmy. Z tygodniowego , opłaconego pobytu wypoczynku było tak naprawdę tylko 4 dni. W poniedziałek do pierwszego hotelu przybyliśmy około godz. 22. Rano o godz. 8 udaliśmy się do następnego hotelu według wskazówek Pani Eweliny. Tam niestety straciliśmy kolejny dzień wypoczynku, ponieważ nie wiadomo było , gdzie w końcu będziemy. Ostatniego dnia wyjazd z hotelu rano przed śniadaniem. Wieczorem zamówiliśmy lunch boxy, ale rano okazało się ,że nikt o niczym nie wie. Dopiero Pan Rafał załatwił, że otrzymaliśmy je. Zawartość to: 2 kromki chleba tostowego, mały miód, dżem, serek topiony, masełko i dwa plasterki ogórka. Do tego brak jednorazowych sztućców. To były najgorsze wakacje na jakich dotychczas byliśmy. Zamiast odpocząć to przeżyliśmy stres i nic więcej. Muszę wspomnieć , że to nie był nasz odosobniony przypadek. Takich osób było dużo więcej. Przybywający w kolejnych dniach borykali się z podobnymi problemami. Iwona I Dariusz

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    6

    Moja ocena hotelu

    Bozena 22.08.2024

    Hotel jest stary. Pokój dwuosobowe sa zbyt małe by mogly funkconowac dwie osoby. Wyżywienie standardowe , monotone - Jedno i to samo. Obsluga tez wymaga dużo do życzenia. Pomimo zgloszenia calodniowej wyjazdowej wycieczki nie zostalo to uwzgłednione i nie zostalo przygotowane. Plaza malenka bez zadnych standartow, parasole male nie chroniące od słońca. Lezaki z nagrzewajacymi sie materacami

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Jestem rozczarowana

    Agata 06.06.2025

    W sumie nie wiem nawet od czego zacząć tak wiele było minusów więc zacznę od jedynej rzeczy która była pozytywna w tym hotelu - Turkish Bath i Pan ISA oraz jego załoga w SPA. Były to jedyne miłe i uprzejme osoby w tym hotelu, które super wykonywały swoją pracę i nie były zmanierowane jak reszta obsługi. I na tym byłoby tyle z pozytywów. Pokoje i łazienki na pierwszy rzut oka w porządku, jednak już po pierwszym prysznicu okazało się że przecieka. Jedzenie słabe, najczęściej przyjście w środkowej godzinie trwania posiłku oznaczała brak wyboru jedzenia, nie uzupełniano zbyt często bemarów, owoców praktycznie brak, dwa dni przed wylotem pojawiły się arbuzy i melony. Plaża hotelowa dramat. Przy sadzawce ścieków? Bo nie wiem jak inaczej to określić z maksymalnie 20 leżakami. Przy basenie nieprzyjemny zapach kanalizacji. Brak jakichkolwiek animacja jak wpisane w ofercie. Obsługa na każdym kroku wymagała tipa. W hotelu przebywaliśmy w trakcie trzęsienia ziemi a obsługa nawet nie zareagowała. Rozumiem że dla nich jest to pewnie normalne bo trEsienia ziemi występują tam ok 500 razy w roku ale gdyby nie alerty w telefonach komórkowych goście nie wiedzieliby co ze sobą zrobic. Sanki wyszliśmy przed Hotel czekając na jakąś informację od obsługi która po podejściu do niej odpowiedziała tylko że to nasza sprawa czy zostajemy przed hotelem czy wracamy. No słabo... Hotel pełny Rosjanow i Anglików którzy byli strasznie hałaśliwi. Chyba klu całości to drinki i napoje po za restauracją podawane w najcieńszym możliwym plastiku oraz leżaki zajmowane ręcznikami jak za komuny od 4/5 rano... A! I zapomniała bym jeszcze o zbiórce w dniu wylotu. Zbiórka ogłoszona na godz 4:20 przy postoju taksówek bo pod hotel byś nie dojedzie (jakieś 2min piechotą więc ok) ale autobus przyjechał po nas o godz 5:20! Godzinę czekaliśmy na transport na lotnisko. Jesteśmy z mężem ogromnie rozczarowani i tak jak zeszłoroczne wakacje w Bodrum były super tak wyjazd do Marmaris będziemy niestety ale wspominać źle. Szkoda.

    1.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    ROZCZAROWANIE

    Agata 10.06.2025 | Termin pobytu: maj 2025

    Nie wiem od czego zacząć bo tak wiele było negatywów, więc może zacznę od jedynego pozytywu jakim była obecność Hammamu w hotelu i jego obsługa. Panowie i Pai byli jedynymi osobami z obsługi, którzy nie byli zmanierowani. mili, uprzejmi i pomocni więc to z całego serca polecam. Pokoje też były ok, czyste, świeże, aczkolwiek w łazience wanna przeciekała A teraz do całości, która skłoniła mnie do wystawienia opinii. Obsługa w hotelu w większości zmanierowana, na każdym kroku wręcz wymagali Tipa, mało kto z nich mówił po angielsku. Drinki i napoje podawane w najbardziej chamskim, cienkim plastiku - prosiliśmy o szkło jednak barman odpowiadał, że nie ma. Jedzenie monotonna - codziennie to samo i nie dokładane, np śniadanie rozpoczynało sie od godz. 7:30 i trwało do godz. 10:00 to godz 8:30/9:00 nie było już połowy dań i to samo powtarzało się przy każdym posiłku. Owoce po za pomarańczami pojawiły się dopiero 4 dnia pobytu więc też słabo. Obsługa też w żadne sposób nie reagowała na zajmowanie od 4/5 rano leżaków przy basenie i bardzo malutkiej plaży. Przychodząc na śniadanie nie było już leżaka bez położonych ręczników. Plaża hotelowa? Za dużo powiedziane... Max 20 leżaków na skrawku plaży przy niecce z brudami... W trakcie pobytu miało miejsce też trzęsienie ziemi, na które obsługa w żadne sposób nie zareagowała. Po włączeniu się alertów w telefonach opuściliśmy budynek i czekając przed zapytaliśmy obsługi co robić dalej, czy czekać czy wracać do pokoi, bo było to w okolicach 2 w nocy czasu lokalnego na co odpowiedzieli, że to nasza sprawa i jak uważamy -,- Na domiar wszystkiego zbiórka na samolot powrotny zapowiedziana na godz 4:20 przy postoju taksówek do którego trzeba było podejść ok 500m a bus przyjechał po godzinie! No bardzo słabo. Tak jak poprzednim wyjazdem w okolice Bodrum byliśmy zachwyceni tak do Marmaris już na pewno nigdy nie wrócimy. Reasumując NIE POLECAM!

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem