Opinie o Kaya Maris

Kategoria lokalna 4

4.7/6
(68 opinii)
Atrakcje dla dzieci
2.1
Obsługa hotelowa
5.3
Plaża
3.1
Pokój
4.6
Położenie i okolica
5.4
Rezydent
4.8
Sport i rozrywka
2.7
Wyżywienie
4.7

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Pobyt w hotelu Kaya Maris udany

    Sławomir, Katarzyna 18.08.2023 | Termin pobytu: lipiec 2023

    Hotel w bardzo dobrej lokalizacji, plaża bardzo blisko, obsługa super, jedzenie dobre i urozmaicone. Jedyne minusy całego pobytu to brak animacji. Poza tym piękne, niezapomniane widoki z 5go piętra:)

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Udane wakcje dla emeryta

    Jurek z Warszawy 21.05.2024

    Wyjazd zakupiłem w ostatniej chwili i muszę przyznać, że był to trafny wybór. Czysto, miło i smacznie. Piękne widoki, miła obsluga czego chcieć więcej. Wszystko ok. Był to bardzo dobry wyjazd w miłej atmosferze. Polecam

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    wrzesień 2023

    Anna, Będzin 29.12.2023 | Termin pobytu: wrzesień 2023

    W Turcji byłam w niejednym hotelu ale tak pysznych śniadań nie było nigdzie. Na stoisku na zewnątrz były świeże borki, lachmakun i inne cuda. Pokój miałam na 5 piętrze z widokiem na morze. Czysty, bez śladów grzyba czy pleśni. Widok z balkonu na całą okolicę. Obsługa hotelu na najwyższym poziomie. Słabym punktem tego obiektu jest dostęp do plaży. Drinki fantastyczne.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Polecam ten hotel

    Wojciech, Moszczanka 29.07.2023 | Termin pobytu: lipiec 2023

    Usługa odpowiednia w stosunku do ceny. Ogólnie na "+". Niedociągnięcia: Słaby poziom j. angielskiego wśród obsługi/nie zawsze dobrze sprzątnięte pokoje (czasami nieuzupełnione szampony czy żele pod prysznic); b. mała plaża hotelowa ; zbyt wcześnie zamykany basen (18.30) oraz zbyt mała ilość leżaków przy basenie.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem