Opinie klientów o Kaya Maris

4.6 /6
26 
opinii
Atrakcje dla dzieci
1.8
Obsługa hotelowa
5.4
Plaża
3.4
Pokój
4.4
Położenie i okolica
5.5
Rezydent
4.9
Sport i rozrywka
2.7
Wyżywienie
4.6
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

3.5/6

Grzegorz Zdzisław, --- 26.09.2023
Termin pobytu: wrzesień 2023

Pobyt 18-25.09

Pobyt 3 dorosłych osób. W miarę udany , temperatura dopisała , okolica ogólnie fajna, obsługa Ok , jedzenie dobre - chociaż trochę monotonne. Czystość Ok. Leżaki podniszczone i zbyt mała ilość . Mankament to brak załatwienia przez biuro kolacji po przylocie ( samolot miał opóźnienie ) - ani rezydent , ani biuro nie zagwarantowało posiłku. Identyczna sytuacja w dniu wylotu- wyjazd 6:40 - brak lunchboxu:-(

3.5/6

Adam M. 28.07.2023

"Apartamenty" Kaya Maris

Hotel 4-gwiazdkowy, a byliśmy zakwaterowani na poddaszu ze skosami, że w łazience aby się przejrzeć w lustrze trzeba było klęknąć. W ofercie Rainbow, którą wykupiliśmy cztery miesiące wcześniej były tylko duże przestronne pokoje. Na naszą reklamację biuro odpowiedziało, że to tylko zdjęcia poglądowe. Czyli widzisz piękny pokój a dostajesz kórnik na poddaszu. To totalne lekceważenie i ignorowanie nas. Nie polecam tego biura i raczej z niego nie skorzystam.

3.5/6

Aleksandra, Miedziana Góra 15.08.2023
Termin pobytu: lipiec 2023

Miły wypoczynek ale jest dużo do poprawy

Marmaris piękne miasto z dużą ilością hoteli oraz barów. Hotel Kaya Maris znajduję się trochę dalej od centrum ale to w niczym nie przeszkadza. Hotel nie jest pierwszej jakości, dużo rzeczy działa tam słabo jak na przykład klimatyzacja. Widok z okiem tylko na 5 piętrze jest ładny. Tak ma się widok na hotel, blok pracowniczy albo basen hotelowy. Dużym mankamentem jest to, że część obsługi nie zna języka angielskiego. Najgorzej,że są to osoby z lobby. Na szczęście wykwalifikowana część obsługi jest zawsze chętna do pomocy. CO do jedzenia - jest ono dość tematyczne. Co kolacje było dokładnie to samo tylko rodzaj kotleta się zmieniał, zawsze była ryba. Tzatziki, które się kończyły po 30 minutach od rozpoczęcia posiłku ( posiłek w zależności trwał albo 2 albo 3 godziny ) nie był uzupełnianie. Na plus trzeba przyznać że wszelkie napoje można dostać w szkle. Trzeba zwrócić też uwagę na plażę. Jest bardzo mała. o 8 już nie było wolnego leżaka. Wszystko pozajmowane. Na szczęście publiczna piaszczysta plaża jest 500 metrów dalej. Rezydent Rafał bardzo dba o gości i chętnie pomaga się zaklimatyzować :) Obsługa ratuje ten hotel i bardzo miło ich wspominam, jednak inne plusy ciężko znaleźć

3.0/6

Malwina Wu 04.08.2023
Termin pobytu: lipiec 2023

Wakacje lipiec 2023

Tak na prawdę hotel zasługuje na niecałe 3 gwiazdki a nie 4. Pokój słaby, klimatyzacja chodziła bardzo głośno, popękane ściany, cieknący prysznic. Jedzenie monotonne, ale na upartego kazdy znajdzie coś dla siebie. Obsługa na recepcji słabo mówi po angielsku. Barmani sympatyczni. Rezydent Pan Rafał bardzo pomocny uratował nasze wakacje.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem