Kategoria lokalna: 5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel nie wart swojej ceny. Jedzenie codziennie to samo, pokój sprzątany 2 razy podczas 7 dni pobytu. Bardzo długo czekaliśmy też na zameldowanie. Za te pieniądze można znaleźć coś znacznie lepszego. Plaża i okolica na plus. Klimatyzacja bardzo okrojona- temperatura od 18 do 20 stopni, więc w nocy albo zimno albo upalnie.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Dzien dobry. Osrodek wypoczynkowy naprawde robi wrazenie, jedzenie super, obsluga na stolowce super.Plaza ekstra, widoki piękne. Gorzej z pokojem -niestety na parterze, bardzo ciemny , jedyne okno to drzwi wejsciowe, ktore caly czas trzeba bylo zaslaniac aby obcy sie nie gapili.Po prostu bardzo slabe miejsce w hotelu.Kiedy poprosilam o zmiane pokoju odmowiono, chociaz jak bylo widac, oblozenia pelnego nie bylo. Dodatkowo przez polowe pobytu nie bylo cieplej wody lub jak byla to cisnienie slabe. Lot z Polski opozniony -wylecielismy po 24 , zamiast 23.10, powrot tez w nocy i tez lot opozniony.Niestety podroz w nocy bardzo dluga i bardzo męcząca .Na dodatek wykwaterowanie z hotelu o 11.00 i czekanie cały dzien gdzies (nie wiadomo gdzie) do 00.30 na autobus aby zawiozl nas na lotnisko - wszystko te niestety obnizylo moja ocene wycieczki. Z powazaniem Małgorzata Krasucka
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel nowy, pokoje ładnie urządzone,aczkolwiek zdjęcia zawarte w katalogu odbiegają nieco od rzeczywistości. Jedzenia bardzo dużo, minusy obsługi- przychodząc w późniejszych godzinach posiłków ciężko było dostać sztućce, trzeba było czekać aż obsługa je przyniesie. Poza tym obsługa hotelowa nastawiona głównie na gości z Rosji, więc momentami nie można było porozumieć się w języku angielskim. Plaża nieduża, ale przyjemna. Osobiście na minus oceniam obsługę biura Rainbow - zbyt mało informacji podanych przez rezydentów dotyczących obiektu i korzystania z niego, małe zaangażowanie, wycieczki organizowane na miejscu też wymagały wielu dociągnięć. Miejsce piękne,ale biuro podróży się nie spisało. (Jako przykład słabej pracy rezydenta mogę opisać nasz przyjazd na miejsce, mianowic:. Gdy wyladowalismy na miejscu nikt na nas nie czekał na lotnisku. Po wyjsciu z lotniska ciężko było znaleźć rezydenta w przeciwieńsrtwie do innych biur nie mieli żadnej tabliczki informacyjnej, szybciej niż rezydenta zlaneźliśmy autokar. Po przyjeździe do hotelu rezydent nas zostawił i pojechał. Nie biło nikogo kto by nam pomógł przy zakwaterowaniu, normalnie nie jest to problemem gdyby nie fakt, że na w czasy zorganizowane jeżdżą osoby nie znające angielskiego, ponadto wcześniej wspomniany niski poziom znajomości angielskiego ze strony obsługi był dużym problemem. Krótko mówiąc rezydent nie brał udziału w kwaterowaniu wczasowiczów, co przecież należy do zadań biura. Jadąc z biurem podroży na wczasy zagraniczne oczekuje się dopięcia na ostatni guzik tego typu spraw.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wczoraj wróciliśmy z wakacji w Turcji w hotelu: Orca Lotus Hotel (pobyt w dniach: 7-14.08, wylot z Poznania) i "na gorąco" chciałbym podzielić się naszymi spostrzeżeniami odnośnie pobytu: 1. POZYTYWY • opiekun biura na miejscu (Pani Ewelina) bardzo ok, kontaktowa osoba, dużo nam pomogła w różnych sytuacjach • widok i samo otoczenie hotelu super, tak jak były zachwalane • jedzenie bardzo dobre • obsługa hotelu bardzo pomocna 2. NEGATYWY (niestety dużo tego...) • mrówki w łazience • woda stojąca cały czas w brodziku (mało higieniczne i przede wszystkim niebezpieczne - ryzyko poślizgnięcia się, upadku i kontuzji) • wysoko pod sufitem pajęczyny w łazience • drzwi do pokoju haczące się i bardzo utrudniające otwieranie i sprawne z nich korzystanie • w samym hotelu brak / duży niedobór koszy na śmieci (np. ogryzek leżał na stole przez cały praktycznie dzień, zanim ktoś z obsługi go zabrał) • przy głównym basenie hotelowym za mało leżaków (441 pokoi w hotelu, a leżaków przy basenie około 30-40 szt.) • przy kolacji oczekiwanie na stolik, aby usiąść i zjeść • 2 lub 3 kluczowe windy (m.in. koło lobby) zepsute i nie działające (środek sezonu, słabo...) • wyłączenie wody w kranie / pod prysznicem około godz. 23:00 w całym hotelu (jeden raz). Akurat byłem w kabinie i namydliłem się... Spłukiwałem się wodą mineralną z butelek... Wodę włączono po około 20-25 minutach. Nigdy w żadnym hotelu coś takiego mi się nie zdarzyło. Podsumowując negatywy: Ten hotel absolutnie nie zasługuje na pięć gwiazdek (*****). Byłem w różnych miejscach, różnych hotelach i mam porównanie. Wielokrotnie hotele 4 gwiazdki były nieporównywalnie wyższego standardu. Co mnie bezpośrednio dotyczy: za ten standard zapłaciliśmy za wysoką cenę.Ten hotel nie był warty prawie 5.000 zł / osobę za tydzień pobytu. PRZEPŁACILIŚMY. 3. INNE UWAGI: • wycieczka do Efezu w niedzielę, tj. 1 dzień przed wylotem jest nie najlepszym terminem: z tego powodu z niej zrezygnowaliśmy, choć bardzo chciałem zobaczyć dobrze zachowane ruiny starożytnego miasta • wybraliśmy się do Pamukkale - generalnie było warto. Uwaga: 3h na miejscu to za mało. Gdy wybierze się kąpiel w basenie Kleopatry nie ma szans, aby chociaż przejść całość obiektu i po prostu ma się poczucie, że nie widziało się wszystkiego. Warto się zastanowić nad wydłużeniem pobytu na miejscu do 4h. Myślę, że większość turystów potwierdzi moje zdanie w tym temacie. Może kosztem wizyty w fabryce skór, gdzie prawie nikt nic nie kupił ? Trochę się rozpisałem, ale chciałem na gorąco podzielić się wrażeniami.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Sam hotel z zewnątrz sprawia bardzo dobre wrażenie, jest imponujący i pięknie położony. Oceniany jest na pięć gwiazdek. Niestety wg. mojej oceny zasługuje tylko na dobre 4*. Jest mocno podniszczony i zużyty.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Widoki nieziemskie, drinki średnie, jesli chodzi o jedznie kazdy mogl sobie cos wybrac. Ogolnie polecam. Animatorki Gosia i Alicja rewelacyjne dziewczyny.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Trzeci kolejny pażdziernikowy urlop w Turcji. Wybieramy zawsze ***** w dużym hotelu. Hotel nie zachwyca, za to jest świetnie położony. Na koniec sezonu obsługa nie zabiega o turystów. Najgorsze wyżywienie, choć to tzw.ULTRA ALL inclusive. Opieka pilota i transfery OK.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Całkiem fajnie tylko obsługa restauracji olewa klienta . Stanowczo za dużo te 5 gwiazdek.Animacje dla dzieci bomba,baseny i atrakcje identyczne z ofertą
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
hotel nowy tego roczny ale sporo nie dociagniec. 5 gwiazdek na razie na wyrost! znam wiele innych hoteli 5 i 4 gwiazdkowych duzo lepszych przez duze D. Nasza rodzina to 2 + 3( 5,2,6 miesiecy) trafilismy do pokoju standard nie był duzy ale spokojnie dalismy rade z jedna dostawka. widok mielismy super bo na morze bylismy na poziome 1 w obiekcie nazwal bym go szeregowym. bardzo duzy minius to brak zjazdu dla wozkow z tego poziomu na poziom zero: morze,baseny,deptak. schodow jes dzuo w kilku miejscach ale na nosic sie trzeba bylo wozka. dopiero pod koniec naszego 2 tygodnia zrobili tak zjazd w jednym miejscu po srodku( uwazam ze 1 to za malo na tak rozciagniety obiekt ale ok). jedzenie i odsluga kelnerow bylo super. serwis sprzetajacy slaby nie dkladnie myli podlogi zostawiali smieci w katach za mebalami, wc itd. sam obiekt polozony super duzo drzew, cienia, trawniki bezposrednio nad morzem. plaza w katalogu super w realu troche slabiej.Plaza waska na 2-3 rzedy leazkow, zwirkowa w wodzie do 2 metrow sliskich okraglych kamieni( chodizlismy bez butow), pozniej juz ok. duzy ruch statkow wycieczkowych, jachtow ale to +. pod hotelem sporty wodne testowalem wszystko i bylo ok.ceny porownywalne do innych miejsc. w hotelu zdecydowanie najwiecej Brytyjczykow i Rosjan. duzo rodzin. Super animatorzy Ania i Dawid!!!!!!!!!
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel przyjemny, ale mocno przereklamowany. Wszystkie elementy infrastruktury ( wyposażenie pokoi, łazienek, powierzchnie malarskie, podłogi w pokojach) mocno zużyte i wymagają odnowienia. Nie jesteśmy bardzo wymagającymi klientami, jednak 5 gwiazdek zobowiązuje. Obsługa często nie nadążała z obsługą ( kawa, herbata, napoje) zwłaszcza, że w czasie pandemii hotel nie był max. obłożony. Niestety nie wszyscy mówią po angielsku. Zupełnie nowa organizacja wydawania posiłków tylko przez obsługę restauracji momentami dawała się nam we znaki, Często staliśmy w długiej kolejce. Dla gości przyzwyczajonych do tradycyjnej formuły all inclusive, gdzie każdy mógł nakładać sobie samodzielnie potrawy, muszą przestawić się zupełnie na " nowe porządki". Goście wykazywali się jednak dużą wyrozumiałością i cierpliwością. Duży plus za zwracanie uwagi gościom na obowiązkowe noszenie maseczek . Jedzenie smaczne, różnorodne i pod dostatkiem. Mnóstwo słodkości i owoców. Plaża czysta, wystarczająca ilość leżaków. Absolutnie wszelkie minusy i niedogodności wynagradzają cudowne widoki. Hotel ma doskonałe położenie. Woda w morzu cieplutka i krystalicznie czysta. Z łezką w oku wracaliśmy do Polski. Niestety hotel na koniec pobytu jeszcze raz nas rozczarował. Nie mogliśmy liczyć na wczesne śniadanie (wyjazd był o godz. 6.00 rano) , jak również nie przygotowano dla gości wyruszających w drogę powrotną suchego prowiantu. Szkoda :( Czy polecam ten hotel? Raczej tak, chociaż nie sądzę, że tam wrócę... Za taką samą cenę są duuuużo lepsze hotele w Turcji ( był to nasz szósty pobyt w tym pięknym i gościnnym kraju).