Kategoria lokalna: 5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel pięknie położony, miła obsługa, smaczne i różnorodne jedzenie. Całą przyjemność pobytu popsuł brud. Smród z klimatyzacji był nie do wytrzymania, jeżeli nie chciało się z niej korzystać i spać przy otwartych oknach w pokoju momentalnie pojawiał się zapach stęchlizny. Po zgłoszeniu tego faktu na recepcji już po 2 dniach po przypomnieniu ktoś przyszedł i próbował tam zdezynfekować, nic to jednak nie dało. Przy basenach nikt nie zawracał sobie głowy tym by na bieżąco usuwać wodę, która się z nich wylewała i stała tak cały dzień, powodując, że jest mega ślisko. Abstrahując od kultury gości i zostawiania po sobie śmieci przez niektórych to nikt nie sprzątał na bieżąco terenu w okół basenów. Poziom czystości restauracji też pozostawiał wiele do życzenia.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
5 * Hotel Orka Lotus Beach jest położony w niezwykle urokliwym miejscu. To największy atut tego hotelu. Mieliśmy pokój z cudownym widokiem na morze. Natomiast z tego co wiem, niektóre pokoje nie mają żadnego widoku albo widok na mur -także trzeba uważać. Sam hotel ma tureckie 5* ale nie spełnia standardów europejskich 5*. Dałbym mu maksymalnie 3.5 *. Dlaczego ? Obsługa hotelu (recepcja) wykonuje to co musi. I nic ponadto. Przy zameldowaniu nie byli w stanie ogarnąć grupy i przydzielić pokoi i zaproponowali najpierw skorzystanie z posiłku. Po powrocie trzeba było szukać osoby odpowiedzialnej za wskazanie pokoju. Odmówiono włożenia wkładów mrożących do hotelowych zamrażarek - bo nie ! Jakość posiłków co najwyżej średnia. Najlepsze były dania live cooking oraz dania lunchowe podawane przy głównym basenie. Sporo ryb (niektóre bez smaku), ale pozostałe owoce morza jak krewetki czy inne - w śladowych ilościach. Raz był wieczór z owocami morza, to było tego więcej - ale jak na 5 * hotel - dość ubogo. Np sushi głównie warzywne. Duży problem w restauracji ze stolikami w godzinach szczytu. Brakowało sztućców i świeżego soku (5 * hotel !!!). Na śniadanie codziennie ten sam zestaw potraw. Największe zróżnicowanie na obiadokolacje. Alkohole w 90 % lokalne. Te importowane w śladowych ilościach można było dostać w barze w lobby oraz w Blue Bar na górze. Wszystkie pozostałe - dodatkowo płatne. Dobra (ale bez przesady) włoska restauracja ala carte - obsługa robi dużo, aby goście świetnie się bawili. Obsługa pokoi bez zastrzeżeń. Fajni, uśmiechnięci. Hotel wymaga przeglądu - np. drewniane podłoże przy basenie dla dzieci ma drzazgi ! Baseny i mini aquapark całkiem fajne. Plaża z małym żwirkiem. I z pięknym widokiem. Woda czysta ale za dużo rybek nie widziałem. Po 7 rano wszystkie leżaki przy samym brzegu są zajęte. Co nie oznacza, że przychodząc później nie znajdzie się wolnego leżaka - to bez problemu. Przy basenach sprawa wygląda gorzej. Kto rano nie zajmie leżaka, to nie znajdzie żadnego później. Polskie animatorki z Rainbow (Gosia i Ala) i polski pilot (Rafał) bardzo fajni i kompetentni. Nie było problemów z żadną sprawą. Przy samym hotelu przystanek autobusowy, gdzie stawały dalmusze. Hotel przy promenadzie prowadzącej z Marmaris do Icmeler. Widoki z Blue Baru - zjawiskowe. Zjawiskowy jest też sam Blue Bar wieczorem jak już włączy niebieskie oświetlenie. Trochę głośna klimatyzacja w pokoju, a poza tym pokój przyjemny. Ogólnie polecam miejsce dla widoków. W hotelu nie ma fajerwerków ale na tygodniowy pobyt - w sam raz.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Podejmując decyzje o wyborze miejsca naszego rodzinnego wypoczynku, kierowaliśmy się opiniami publikowanymi na stronie Rainbow i dotyczącymi opisywanego obiektu. Teraz po nabraniu dystansu do wyjazdu, zdecydowałem się podzielić uwagami, ale skupić się tylko na negatywach, gdyż pozytywy są opisywane przez pozostałe osoby. Pierwsze zdarzenie to po przybyciu do hotelu około 20.30, zostaliśmy skierowani do restauracji, aby zdążyć, zjeść kolację i dopiero po powrocie dokończyć meldunku. Trafiliśmy na recepcjonistę (prawdopodobnie Ali) pochodzenia ukraińskiego, słabo mówiącego po angielsku, który zajął się naszym zameldowaniem. Byliśmy w dwie rodziny i zostaliśmy rozdzieleni do dwóch leżących w dużej odległości skrzydeł hotelu. Po otworzeniu drzwi uderzył nas nie do zniesienia smród papierosów. Okazało się, że pomimo zakazu palenia w tym pokoju palono tytoń. Drugi problem to pokój nie miał przygotowanej przystawki dla naszej córki. Zostawiliśmy rzeczy w pokoju i wróciliśmy do recepcji do tej samej osoby, która nas meldował. Po krótkim sprawdzeniu stwierdził on, że nie ma wolnych pokoi i nie może nam nic zaproponować. Zaczęła się długa dyskusja łącznie z próbą wezwania policji przez nas. Ali był do tego stopnia bezczelny, że powiedział mi, że poświęcił mi już swoje 5 minut i kończy rozmowę, bo musi odejść do następnych klientów, i to zrobił. Finalnie żądając rozmowy z kierownikiem recepcji, który nie był dostępny, poszliszśmy na kompromis. Został znaleziony inny pokój, w tym samym budynku i "już" około 23.30 zostało doniesione łóżko dla córki, więc spokojnie mogliśmy się położyć spać. Doczytałem się wcześniej, ktoś zgłaszał permanentnie niedziałające windy na zmianę, potwierdzam, mam zdjęcia. Sprzątanie pokoju, zupełne minimum, czyli wymiana ręczników i ułożenie pościeli. Brak uzupełniania mini lodówki oraz nieuzupełnianie kończących się kosmetyków. Rainbow przegląda opinie, więc nie jestem pewien czy moja będzie opublikowana na tle tylu pozytywnych.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
byłem tam drugi raz. Pierwszy raz 3 lata temu i byłem zachwycony dlatego pojechałem po raz drugi ze znajomymi. Po trzech latach sporo się zmieniło, wyżywienie gorsze , na wszystkim teraz oszczędzają, wcześniej w pokojach były buteleczki z szamponem, z żelem do kąpieli, z balsamem do ciała. Teraz tego brakowało , było tylko mydło w płynie zawieszone pod prysznicem. lodówka w pokoju u mnie i u znajomych w ogóle nie chłodziła, napoje ciepłe. trzy lata temu w zimnej lodówce były napoje i piwo codziennie uzupełniane. Teraz piwa nie było , zresztą ciepłe i tak nie dobre. Trzeci raz na pewno bym tam nie pojechał. Chociaż jak ktoś jedzie pierwszy raz to może i fajnie ale jak się powtarza wyjazd w te same miejsce i standart się pogarsza to jest nie miłe rozczarowanie.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Przyjazd i check in - chaos w recepcji, kiepski angielski obsługi na tej akurat zmianie, jakieś formularze do wypełnienia, paszporty pomieszane… Wyżywienie: dobry, szeroki wybór potraw i jak to przy opcji bufetu czasem lepszej czasem gorszej jakości wykonania. Kawa z ekspresu - dramat Herbata po turecku - bardzo dobra ;) Animacje i atrakcje - średnio Pokój gier - gorszego nie widziałem… Baseny - Ok Miejsce na leżaki - chyba zbyt mało Plaża - bardzo przyjemna, drobne kamyczki, mnóstwo leżaków, fajny pomost Położenie hotelu - lepszego nie widziałem - widok na wodę i góry - wschody i zachody słońca - każde zdjęcie jak „widokówka” ;) Deptak w obydwie strony - do Marmaris i Icmeler… Obsługa - raczej przeładowana obowiązkami i zmęczona pracą w upale… mimo to generalnie miła i uprzejma. Zjeżdżalnie - bardzo fajne - bez ekstremalnych zjazdów ale dzięki temu dla każdego ;) Hotel trochę podniszczony a 5 gwiazdek pewnie za widok bo reszta raczej bez szału…
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Bardzo dobra lokalizacja, jedzenie monotonne, plaża żwirek, dużo chodzenia po schodach, przeważają goście z UK, Turcji, mało Rosjan, ładne widoki z blue baru,
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wybrałam ten hotel ze względu na jego położenie i to jest najważniejszy plus tego hotelu.Jest to dobry hotel ale kategoria 5 jest zdecydowanie zawyżona. Położony kaskadowo na zboczu góry,między Icmeller a Marmaris. Teren pod hotel został wykorzystany do granic możliwości, w efekcie czego poszczególne bloki zostały zbudowane w bardzo niewielkiej odległości od siebie , co powoduje brak intymności w tym hotelu. Na plus, że nie wycięto całego ówczesnego lasu piniowego, a poszczególne pinie wkomponowano w budynki. Wobec takiej zabudowy tylko pokoje od strony morza i położone od 2 piętra wzwyż. Pokoje standardowe,w cenie sejf i uzupełniany codziennie barek z zimnymi napojami. Posiłki w restauracji głównej , lunch może być też przy basenie. Na terenie chyba 6 barów i 6 basenów ale nie są one dużych rozmiarów. W cenie raz na pobyt restauracja włoską i turecka,chińska płatna dodatkowo. Wyżywienie jest i nikt nie chodzi głodny ale nie jest to nic specjalnego. W hotelu widać brak zarządzania. obsługa jest i wykonuje swoją pracę tak jak uważa . Nastawiona raczej na odbiór brudnych naczyń. Brak nadzoru widać wszędzie. Picie drinków przez obsługujących bary podczas pracy, rozmowy przez telefon .ignorowanie gości itd. Hotel zużyty, brudne obite ściany, brudne szyby, stare windy itd. Plaża wąska , parasoli i leżaków bardzo duża ilość. W hotelu dużo schodów,windy stare i powolne i nie wszędzie można dotrzeć. Hotel broni się położeniem i pięknymi widokami na zatokę Marmaris.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Przereklamowany hotel
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Po powrocie znajomy mnie zapytał czy było fajnie ja że tak sobie to on dalej ale co jedzenie słabe ja nie ok , to co pokój słaby , nie ok , i tak dalej niby wszystko ok Ale był to mój 3 pobyt w Turcji i 2 razy trafiłem na niesamowite hotele więc ten oprócz widoku daleko odstawał ;)
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Może zacznę od plusów * położenie hotelu *Polski animator w kisds klubie minusy * napewno maja problem z czystością może nie ma syfu ale jest dużo do poprawy * program animacji dużo do poprawy ogólnie widać brak efektywnego zarządzania pracownikami , ci którym zależy są mili i się starają , a reszta jak by pracowała tam za karę pobyt udany ale dlatego że nie staraliśmy się zwracając uwagi bo z natury nie jestem roszczeniowy ale napewno cena do jakości odjechała