Kategoria lokalna 5
5.5/6
bardzo mi się podobało wszystko , obsługa hotel , położenie, animacje , baseny, każdy znajdzie coś dla siebie . nie masz ochoty na animacje idziesz na spokojniejszy basen superrr
Piotr Wojciech, Pionki - 12.08.2024 | Termin pobytu: lipiec 2022
0/0 uznało opinię za pomocną
5.5/6
W marmaris byłam drugi raz i hotel zrobił na mnie ogromne wrażenie! Piękne położenie, czysta, długa hotelowa plaża. Pokoje przestronne, czyste i w każdym balkon lub taras. Jedzenie urozmaicone i bardzo smaczne! Każdy znajdzie coś dla swojego podniebienia. Kompleks basenów duży i zadbany. Codziennie ciekawe animacje zaczynając od jogi, zumby, aquaaerobiku w basenie i morzu, bulli i siatkówki kończąc na wieczornych animacjach tematycznych - piękne pokazy taneczne i akrobatyczne. Jedynym przykrym wspomnieniem, za które zabieram pół uśmiechu ☹ Pani rezydent Patrycja, która nie interesowała się gośćmi z rainbowtours, organizowała wycieczki, które później z jednodniowym wyprzedzeniem odwoływała ponieważ nie uzbierała wystarczającej ilości osób (8). Dodam, że tylko z naszego hotelu było chętnych 7 doroslych plus 6 letnie dziecko, które również było płatne i Pani Patrycja zapewniała, że liczy się ono jako 8 osoba, po czym zmieniała zdanie. Na drugą wycieczkę zmieniała termin, gdyż jej nie odpowiadał, również informując gości dzień przed. We wszystkim wysługiwała się animatorem Antonim, który robił wszystko aby gości zadowolić i uspokoić. A więc wszystko pięknie i cudownie, jedynie gorzki posmak po Pani rezydent Patrycji.
Karolina - 10.09.2017 | Termin pobytu: wrzesień 2017
12/12 uznało opinię za pomocną
5.5/6
bardzo ładny hotel warto dopłacić za pokój z widokiem na morze jedzenie smaczne plaża ok opieka rezydenta super
URSZULA, TYCHY - 21.05.2024 | Termin pobytu: maj 2024
0/0 uznało opinię za pomocną
5.5/6
Hotel ok, obsluga ok . Najwiekszym problemem po przylocie był brak naszej rezerwacji ( kilku innych gość, którzy przybyli z nami mieli podobny problem)w systemie komputerowym hotelu i późniejsze kilkugodzinne wyjaśnianie zaistniałej sytuacji. Rainbow Tours zrzucał odpowiedzialność na hotel, hotel na Rinbow Tours. Dzwoniliśmy do polskiego pośrednika, rozmawialiśmy z rezydentem, ale nikt nie wiedział dlaczego tak się stało. Po kilku godzinach od przybycia przydzielono nam pokój, w którym ktoś już mieszkał... Po kolejnych 2 godzinach otrzymaliśmy już swoj własny," samodzielny"pokój. I od tej chwili wszystko się zmieniło. Hotel oprócz problemów z zameldowaniem jest godzien polecenia. Nowy, zadbany, fajny i uprzejmy personel. Bardzo dobre i zrożnicowane jedzenie. Muszę przyznać, iż to jeden z lepszych hoteli w Turcji w jakim byliśmy. Polecamy...
Jacek - 06.11.2016 | Termin pobytu: lipiec 2017
1/1 uznało opinię za pomocną