Kategoria lokalna 5
5.5/6
Zacznę od minusu, którego doświadczyli równineż inni odwiedzający ten hotel i dzięki ich opinii byliśmy gotowi na tego typu przygody - początkowe zakwaterowanie w innym pokoju. Dopłaciliśmy za "widok na morze", a pierwszą noc zmuszeni byliśmy spędzić w pokoju położonym na końcu hotelu, w piwnicy. Następnego dnia przeniesiowo nas do właściwego pokoju (oczywiście od początku się o to upominaliśmy).Hotel położony w spokojnej, ładnej okolicy. Jednocześnie na tyle blisko miasta, że podróż tam nie sprawia problemu, ale na tyle daleko by nie słyszeć jego hałasu. Jedzenie dobre i duży wybór. Czystość hotelu w porządku. Obsługa sympatyczna, pomocna i dobrze posługująca się językiem angielskim. Na dachu hotelu znajduje się bar z malowniczym widokiem czynny znacznie dłużej niż ten przy głównym basenie. Idąc w prawo od restauracji głównej dojdziemy do basenu 18+, gdzie obowiązuje zachowanie ciszy (dla osób ceniących sobie spokój). Jeśli mielibyśmy jeszcze raz wybrać ten hotel bez zastanowienia byśmy to zrobili! :)PS Warto wykupić na miejscu Bungalow! Domek położony na wodzie, z tarasem na którym stoją dwa leżaki do opalania. Każdy domek ma osobne zejście do morza (brabinkę). Pod zadaszeniem dwie kanapy i stolik. Cisza, spokój i pełen relaks. Kelner donosi wszystko do "domku". Informację uzyskają państwo w recepcji. Koszt 50 euro/dzień (można negocjować).
koziarska.w@gmail.com - 20.08.2018 | Termin pobytu: październik 2018
4/5 uznało opinię za pomocną
5.5/6
Spędzaliśmy wakacje od 7 września. Hotel przepiękny, niesamowite widoki,plaża długa i leżaków wbród, okolica śliczna,a jedzenie rewelacyjne.Blue bar na dachu z panoramą na Marmaris i Içmeler, fajne miejsce do posiedzenia wieczorem.W naszym przypadku niestety pojawił się problem z pokojem z widokiem na morze.O godz. 14tej mieliśmy otrzymać pokój, półtorej godziny byliśmy zbywani w recepcji : pokój jeszcze nie posprzątany. Kiepska znajomość języka angielskiego utrudniała nam stanowczą interwencję....a w międzyczasie przyjechał autobus gości ,którzy otrzymywali pokoje od ręki. Dopiero po telefonie do naszego rezydenta i po jego interwencji ,otrzymaliśmy pokój....bez balkonu, ale za to większy i ładniejszy. I tu wielkie podziękowania dla Pana Leszka ... rezydenta z prawdziwego zdarzenia. Można na niego liczyć, informuje o wszystkim i ciekawie opowiada :). Przy tym bardzo sympatyczny człowiek....jeszcze raz wielkie dzięki Panie Leszku :)
Bożena, Poznań - 20.09.2015
10/10 uznało opinię za pomocną
5.5/6
Jestem bardzo zadowolony z hotelu oraz opieki miłych oraz kompetentnych rezydentów.
Mariusz, Miastko - 25.06.2015
2/2 uznało opinię za pomocną
5.5/6
Pobyt nadal polecany. Jednakże w porównaniu z pobytem w 2022 , nieznaczny ale zauważalny spadek standardu
Piotr, Krężnica Jara - 12.08.2024 | Termin pobytu: lipiec 2024
2/2 uznało opinię za pomocną