Opinie klientów o Orka Lotus Beach Hotel

5.4 /6
236 
opinii
Atrakcje dla dzieci
5.4
Obsługa hotelowa
5.3
Plaża
5.4
Pokój
5.3
Położenie i okolica
5.8
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
5.2
Wyżywienie
5.5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

4.5/6

Volodymyr Kliuka 16.07.2018
Termin pobytu: lipiec 2018

***

Должны освободить номер в 12.00 часов дня несмотря на то что вылет в 5.00 утра следующего дня. И в договоре стоит дата выселения днь вылета.

4.5/6

Izabela Maria, Kraków 22.06.2024
Termin pobytu: czerwiec 2024

Cudowne położenie i piękne widoki

Hotel pięknie położony, widok z pokoju boski oczywiście na morze i taki polecam :) Plaża naprawdę robi znacznie lepsze wrażenie niż na zdjęciach, zawsze były wolne leżaki (07-21 czerwiec) lokalizacja idealna nie w centrum miasta a wszędzie blisko! Marmaris to wielkie miasto, zabetonowane hotelami wiec lokalizacja Orki z łatwym dojazdem max 10 min do centrum idealna, dolmusze powrotne jeżdżą do 1.40 w nocy więc żadnego problemu z powrotem nie ma, mimo wszystko znacznie ładniejsza i przyjaźniejsza jest miejscowość Icmeler od której dzieli nas krótki spacer. Był to mój chyba 6 pobyt w Turcji za każdym razem w innej miejscowości. Widoki na zatokę z balkonu najładniejsze własnie tutaj, plaża całkiem niezła jak chodzi o warunki tureckie, zakupy najsłabsze mimo ogromu miasta- taka trochę zbierania sprzed kilku sezonów, moja subiektywna opinia. Wracając do hotelu jest godny polecenia, chociaż dałabym mu mocne 4 gwiazdki w szczególności za położenie,opinie moją zaniża obsługa sprzątająca pokoje ( i nie chodzi o bóg wie co) czy dasz 1 dolca czy 5 czy nic, zawsze tak samo czyli pościelone łóżko) balkon ani raz nie zamieciony przez 2 tygodnie w łazience piasek po prysznicem zostawiony zawsze, podłogi zamiatane po łbach- piasek, o myciu nie wspomnę. Obsługa w barze w lobby "Lotus" szczególnie żeńska mam wrażenie pracująca za karę, wręcz sprawiająca wrażenie obrażonych tak samo w blue barze. przy posiłkach w barach szczególnie na plaży super!!! w hotelu jest martwo niestety, w barach wieczorem praktycznie zero muzyki, jeżeli wrócisz z miasta około 23.30 w całym hotelu słychać jedynie bzycząca muchę, ludzie siedzą przy drinkach puszczając muzykę z komórek. Dziwne doświadczenie, przy czym blue bar jest otwarty do 1 w nocy a w lobby 24 h. Jedzenie bardzo poprawne choć mało nowości, przez cale 2 tygodnie prawie to samo. dla smakoszy owoców morza jest wybór (ja do nich nie należę wiec smakowo nie ocenię) Główny basen jeden wielki chaos, jedzenie, tabuny dzieci rycząca muzyka itp. ja akurat z basenów nie korzystam ale jeśli ktoś lubi to o wypoczynku może zapomnieć, sa tez baseny tzw ciche..woda chlorowana o temperaturze koło 28 stopni..nie przepadam ale przynajmniej cicho. Polecam hotel, mimo opisanych minusów, gdyż dla rozsądnego i świadomego turysty nie są uciążliwe.

4.5/6

Robert 14.08.2015

Wszystko co napisane jest prawdą

Drodzy Podróżnicy, jak w moich wrażeniach ogólnych, tak na prawdę większość przeczytanych tutaj opinii zarówno o hotelu jaki i o operatorze jest prawdziwych. W naszym przypadku (2+1) sprawdziły się bowiem i oczekiwania i obawy (szczególnie po przeczytaniu poprzednich opinii). Jeżeli wykupili Państwo pokój z widokiem na morze, wcale nie oznacza że taki otrzymacie. I nie pomoże tutaj krzyk lub lament, oni po prostu mogą nie mieć dla was takiego pokoju. Nie pomoże też ani rezydent, ani Duch Święty - nie wiem co z "drobnym prezentem", my tego wariantu nie ćwiczyliśmy (z zasady). My otrzymaliśmy swój pokój poprzez absolutną determinację i żądanie sprowadzenia kierownictwa hotelu. Ale nasi rodacy po nas musieli spędzić noc w tymczasowych pokojach - dla mnie to już nieakceptowalne w przypadku tak promowanego hotelu. Byliśmy w wielu hotelach sieci Sentido, i ten pod tym względem nas całkowicie zawiódł. Obsługa mówi po angielsku, ale faktycznie słabo, i to może być niespełnione oczekiwanie. Wreszcie obsługa naszego operatora - Rainbow ma jeszcze wiele do poprawienia, myślę że rutyna zaczyna mieć przewagę w działaniu tego biura, i wypadałoby trochę podnieść poziom opieki nad swoimi klientami. Wycieczki tzw. fakultatywne nie są złe - ale drogie na 100% i warto samemu poszukać alternatywy - wyjątek rejs po rzece Dalyan, świetna wyprawa i Pan Maciek spisał się na 100 %. Poza tym wszystko w najlepszym porządku, farma dla hodowli turystów w wydaniu extra. Tak więc nie marudzić co do drobiazgów, mieć trochę szczęścia przy akomodacji a urlop będzie na prawdę udany, to fajne miejsce.

4.5/6

Artur 14.09.2020

pobyt wrzesień 2020

generalnie hotel ok -teraz te oceny w dobie obecnej sytuacji nie muszą być w 100% miarodajne-widoki przecudne i to zarówno z basenu jak z restauracji czy z blue baru ,który góruje na hotel , pokoje są różne {my akurat dostalismy super)a są tez z wejściem przez drzwi tarasowe, jedzenie ok ale bez fajerwerków , obsługa na bardzo wysokim poziomie , to masz 9 raz w Turcji także mamy skale porównawczą Natomiast okolice przepiękne ,hotel jest polozony pomiedzy Icmeler a samym Marmaris SPECJALNE PODZIĘKOWANIA DLA pana Rezydenta Tomasza, który profesjonalnie załatwil nasza wpadke na wycieczce także Dziękujemy raz jeszcze ...podobno klasę biura podróży (nie tylko ) poznaje sie jak podchodzi/rozwiazuję kryzysową sytuacje czyli jest KLASA ....może lekko mnie to dziwi bo ostatnim razem z Rainbow bylismy 11 lat temu a nastepne były zdecydowanie gorsze
148495059
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem