Opinie klientów o Orka Lotus Beach Hotel

5.4 /6
203 
opinie
Atrakcje dla dzieci
5.4
Obsługa hotelowa
5.3
Plaża
5.4
Pokój
5.2
Położenie i okolica
5.8
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
5.2
Wyżywienie
5.5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

3.5/6

Ola 05.08.2018
Termin pobytu: wrzesień 2018

Małe rozczarowanie

Parę dni temu wróciliśmy z urlopu w hotelu Orka Lotus. Odczucia ? Bardzo mieszane. Na pewno hotel jest pięknie położony, morze i góry tworzą cudowny klimat. Jest też sporo restauracji, barów, dużym plusem prywatna plaża przy hotelu i dużo basenów. Ciekawe wieczorne atrakcje i liczne koncerty. Wielkim plusem jest jedzenie- bardzo dobre i przeróżne. Każdy coś dla siebie znajdzie. Na tym plusy się kończą. Hotel ma tylko 3 lata a wyglada jakby miał conajmniej 10. Czystość nie jest mocną stroną tego miejsca. W szczególności chodzi o pokoje hotelowe. Ekipa sprzątająca w żaden sposób nie przykłada się do swoich obowiązków. W Orka Lotus- room service to tylko zmiana ręczników - a i tak zdarzyło się, ze nasz pokój został kompletnie ominięty. W pokojach bardzo czuć stęchliznę i grzyby, widać je tez w szczególności w kabinach prysznicowych, przy zlewach czy przy podłodze. Wydaje się, jakby pokoje od początku istnienia hotelu, nie były dezynfekowane i porządnie czyszczone po gościach. Początkowo dostaliśmy pokój, który nie spełniał żadnego hotelowego standardu. Wejście do pokoju przez balkon, brak możliwości otwarcia okna, brak jakiejkolwiek prywatności - każdy kto przechodził obok widział wszystko co jest w pokoju przez firany. Mnóstwo mrówek w pokoju i zapach, który jak nam powiedział jestem z pracowników „wynikał z tego, ze pokój nie był otwierany przez 10 dni ”. Gdy poprosiliśmy o zmianę pokoju, gdyż jedno z nas jest alergikiem i życie z ‚grzybami’ nie wchodzi w grę - recepcja zapewniła nas, ze pokój zostanie gruntownie wysprzątany. Co zrobiła Pani z room service ? Wypsikała pokój zapachem odświeżającym. Przy kolejnej interwencji, manager hotelu już nie pojawił się na recepcji a rozmowa odbywała się z pracownikiem recepcji. Może to i lepiej bo koniec końców pokój został nam zmieniony. Już tym razem z normalnym wejściem przez drzwi, jednak o zapachu, grzybach i czystości nie będziemy się powtarzać. Nic się nie zmieniło. Problem z pokojami miało 90% Polaków, którzy rozpoczynali z nami pobyt.. warto tez napisać,że jest to tez hotel dla rodzin z dziećmi, ciężko znaleźć miejsce gdzie jest cisza i spokój.

3.5/6

Marcin, Zduńska Wola 11.08.2015

Marcin

Hotel nowoczesny, miejsce nad zatoką rewelacyjne. Jednak recepcja, obsługa i przede wszystkim manager hotelu, muszą się jeszcze dużo uczyć, aby hotel spełniał wymogi 5*. Kiepska znajomość język angielskiego wśród OBSLUGI, nie wspomnę o innych językach. Wyjazd udany, ale to hotel, który musi jeszcze przejść kilka sezonów, aby zyskać doświadczenie.

3.0/6

AGNIESZKA, ZABRZE 02.09.2021

Niestety rozczarowanie

Hotel z pozoru ładny i elegancki, niestety bardzo brudny - wystarczy skorzystać z toalety w lobby aby się o tym przekonać. Potem już coraz gorze. Brud na basenie, schodach, barki przy basenach bocznych to istny koszmar. Połamane parasole i leżaki których nie da się rozłożyć. Pokój bardzo duży, wygodny, sprzątany powierzchownie. Taras przy pokoju chyba nigdy nie myty. Obsługa prawie nie mówi po angielsku więc załatwienie czegoś to istny koszmar - 2 dni naprawiano nam klimatyzacja, w końcu dostaliśmy inny pokój. Jedzenie bardzo monotonne. Za to widok na morze cudowny. Fajne molo. Na plaży leżaki jeden na drugim jak nad polskim morzem... Na basenie dużo miejsca i brak leżaków... Sytuację ratuje uroczy Blue bar z przemiłą obsługą i super drinkami. Niestety nie wart ceny, która sobie życzą za pobyt..

3.0/6

Renata, Kraków 25.08.2015

bardzo słabo jak na 5*

uwaga na pokoje na parterze w okolicach klubu dziecięcego,PLESN na scianach, położenie ladne, obsługa hotelowa makabra, kelnerzy super wolni, za każdym razem szukanie miejsca do posiłku,kilkarotna prosba o posprzatanie upilowanego stolika, recepcja tak samo w dniu przyjazdu o godz 2 w nocy okazało się iż w pokaju brak lozka dla dziecka dopiero po 3 interwencji przyniesiono lozko.Animacje dla dorosłych nędza, chyba zabrakło im już pieniędzy wiec grupa animatorów po przewodnictwem przekonanego o swoim " TALENCIE ' maestro udawała Madonne, Jacksona. Pieniadze zostawione dla pani sprzatajacej jak się przypadkiem okazało zabierała osoba uzupełniajaca barek. KARTKI ZOSTAWIONE W RECEPCJI Z PROSBA O WYSŁANIE NIE DOSZLY GDYZ NIKT JAK MYSLE ICH NIE WYSŁAŁ. Stołowka otwarta wiec klimatyzacja nie spełniala swojej funkcji na i oczywiście powodowało to iż jedzenie na przemian w odganianiem much. TO NIE JEST W TYM MOMENCIE HOTEL NA 5 * MOZE JAK OBSŁUGA SIE PODCIAGNIE. Wszyscy odpoczywający w tym czasie co my Polacy wystawiali bardzo zle opinie. Hotel mnie bardzo rozczarowal jeszcze za te cene dlatego tez pierwszy raz zdecydowałam się wystawić opinue.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem