Opinie o Orka Lotus Beach Hotel

5.4/6 (282 opinie)

Kategoria lokalna 5

5.4/6
282 opinie
Atrakcje dla dzieci
5.3
Obsługa hotelowa
5.4
Plaża
5.5
Pokój
5.3
Położenie i okolica
5.8
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
5.1
Wyżywienie
5.5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 4.5/6

    wspaniałe wakacje czas start!

    Orka jest świetnym wyborem! Blisko plaży, z pięknymi basenami oraz cudoooowną panoramą! Roof bar co noc nas zachwycał kolorami, a w dzień można pić kawę na tarasie podziwiając pobliskie wyspy. Oceniamy nasz pobyt bardzo wysoko. Na miejscu można wynająć kajak, by popłynąć w morze, jest to również wspaniałe miejsce do spacerów - pomiędzy dwoma miejscowościami, które łączy promenada. Obsługa hotelu absolutnie przemiła i pomocna. Nigdy nie byliśmy na wakacjach organizowanych przez Biuro podróży, zdecydowaliśmy się z uwagi na pandemię i był to strzał w dziesiątkę!

    Dagna, Kraków - 12.05.2021

    3/3 uznało opinię za pomocną

  • 4.0/6

    Dwa tygodnie w Orce

    Hotel duży (uważam, że na siłę wybudowano budynki w drugiej linii, a szkoda, hotel byłby mniej komercyjny, a bardziej luksusowy), ale położony na niezbyt dużym terenie. Baseny niewystarczające w sezonie, plaża zatłoczona. Mnóstwo ludzi na stółówce, trzeba czekać (polować) na stolik, długie kolejki np. do potraw grilowanych. Pokoje nowoczesne - w standardowych łazienka że szklaną szybą od strony łóżek, co powodowało, że budziło mnie światło, gdy w nocy ktoś z rodziny z niej korzystał. W pokojach large ten problem nie występuje. Hotel i okolica czyste, sprawna i w większości sympatyczna obsługa. Muszę napisać o jednej sprawie związanej z biurem podróży. Wykupiliśmy za niemałe pieniądze pobyt dla 4 osobowej rodziny na 15 dni. Musieliśmy wykwaterować się o godz 12.00 (że względu na szczyt sezonu nie było możliwości późnego wymeldowania), a wylot był NASTĘPNEGO dnia po 5 rano!!!! Uważam to za niedopuszczalną praktykę, nie zostawia się ludzi na kilkanaście godzin na walizkach, a biuro godziny wylotów znało dużo wcześniej. Zgodnie z podpisaną umową powinniśmy wylecieć z Dalaman 20.08 a nie 21.08, a jeśli biuro szukając oszczędności zgadza się na takie loty kolejnego dnia nad ranem, powinno opłacić swoim klientom kolejną dobę hotelową. Dla mnie czarna lista dla rb. Niestety.

    IWONA, WARSZAWA - 02.09.2018  | Termin pobytu: sierpień 2018

    6/7 uznało opinię za pomocną

  • 4.0/6

    Bywało lepiej

    Hotel nie wart swojej ceny. Jedzenie codziennie to samo, pokój sprzątany 2 razy podczas 7 dni pobytu. Bardzo długo czekaliśmy też na zameldowanie. Za te pieniądze można znaleźć coś znacznie lepszego. Plaża i okolica na plus. Klimatyzacja bardzo okrojona- temperatura od 18 do 20 stopni, więc w nocy albo zimno albo upalnie.

    Karolina, Szczecin - 21.10.2024  | Termin pobytu: sierpień 2024

    1/1 uznało opinię za pomocną

  • 4.0/6

    na swieżo...

    Hotel nowy, pokoje ładnie urządzone,aczkolwiek zdjęcia zawarte w katalogu odbiegają nieco od rzeczywistości. Jedzenia bardzo dużo, minusy obsługi- przychodząc w późniejszych godzinach posiłków ciężko było dostać sztućce, trzeba było czekać aż obsługa je przyniesie. Poza tym obsługa hotelowa nastawiona głównie na gości z Rosji, więc momentami nie można było porozumieć się w języku angielskim. Plaża nieduża, ale przyjemna. Osobiście na minus oceniam obsługę biura Rainbow - zbyt mało informacji podanych przez rezydentów dotyczących obiektu i korzystania z niego, małe zaangażowanie, wycieczki organizowane na miejscu też wymagały wielu dociągnięć. Miejsce piękne,ale biuro podróży się nie spisało. (Jako przykład słabej pracy rezydenta mogę opisać nasz przyjazd na miejsce, mianowic:. Gdy wyladowalismy na miejscu nikt na nas nie czekał na lotnisku. Po wyjsciu z lotniska ciężko było znaleźć rezydenta w przeciwieńsrtwie do innych biur nie mieli żadnej tabliczki informacyjnej, szybciej niż rezydenta zlaneźliśmy autokar. Po przyjeździe do hotelu rezydent nas zostawił i pojechał. Nie biło nikogo kto by nam pomógł przy zakwaterowaniu, normalnie nie jest to problemem gdyby nie fakt, że na w czasy zorganizowane jeżdżą osoby nie znające angielskiego, ponadto wcześniej wspomniany niski poziom znajomości angielskiego ze strony obsługi był dużym problemem. Krótko mówiąc rezydent nie brał udziału w kwaterowaniu wczasowiczów, co przecież należy do zadań biura. Jadąc z biurem podroży na wczasy zagraniczne oczekuje się dopięcia na ostatni guzik tego typu spraw.

    Karina, Dąbrowa Górnicza - 01.07.2015

    13/13 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem