5.4/6 (282 opinie)
Kategoria lokalna 5
4.0/6
Całkiem fajnie tylko obsługa restauracji olewa klienta . Stanowczo za dużo te 5 gwiazdek.Animacje dla dzieci bomba,baseny i atrakcje identyczne z ofertą
4.0/6
hotel nowy tego roczny ale sporo nie dociagniec. 5 gwiazdek na razie na wyrost! znam wiele innych hoteli 5 i 4 gwiazdkowych duzo lepszych przez duze D. Nasza rodzina to 2 + 3( 5,2,6 miesiecy) trafilismy do pokoju standard nie był duzy ale spokojnie dalismy rade z jedna dostawka. widok mielismy super bo na morze bylismy na poziome 1 w obiekcie nazwal bym go szeregowym. bardzo duzy minius to brak zjazdu dla wozkow z tego poziomu na poziom zero: morze,baseny,deptak. schodow jes dzuo w kilku miejscach ale na nosic sie trzeba bylo wozka. dopiero pod koniec naszego 2 tygodnia zrobili tak zjazd w jednym miejscu po srodku( uwazam ze 1 to za malo na tak rozciagniety obiekt ale ok). jedzenie i odsluga kelnerow bylo super. serwis sprzetajacy slaby nie dkladnie myli podlogi zostawiali smieci w katach za mebalami, wc itd. sam obiekt polozony super duzo drzew, cienia, trawniki bezposrednio nad morzem. plaza w katalogu super w realu troche slabiej.Plaza waska na 2-3 rzedy leazkow, zwirkowa w wodzie do 2 metrow sliskich okraglych kamieni( chodizlismy bez butow), pozniej juz ok. duzy ruch statkow wycieczkowych, jachtow ale to +. pod hotelem sporty wodne testowalem wszystko i bylo ok.ceny porownywalne do innych miejsc. w hotelu zdecydowanie najwiecej Brytyjczykow i Rosjan. duzo rodzin. Super animatorzy Ania i Dawid!!!!!!!!!
4.0/6
Hotel przyjemny, ale mocno przereklamowany. Wszystkie elementy infrastruktury ( wyposażenie pokoi, łazienek, powierzchnie malarskie, podłogi w pokojach) mocno zużyte i wymagają odnowienia. Nie jesteśmy bardzo wymagającymi klientami, jednak 5 gwiazdek zobowiązuje. Obsługa często nie nadążała z obsługą ( kawa, herbata, napoje) zwłaszcza, że w czasie pandemii hotel nie był max. obłożony. Niestety nie wszyscy mówią po angielsku. Zupełnie nowa organizacja wydawania posiłków tylko przez obsługę restauracji momentami dawała się nam we znaki, Często staliśmy w długiej kolejce. Dla gości przyzwyczajonych do tradycyjnej formuły all inclusive, gdzie każdy mógł nakładać sobie samodzielnie potrawy, muszą przestawić się zupełnie na " nowe porządki". Goście wykazywali się jednak dużą wyrozumiałością i cierpliwością. Duży plus za zwracanie uwagi gościom na obowiązkowe noszenie maseczek . Jedzenie smaczne, różnorodne i pod dostatkiem. Mnóstwo słodkości i owoców. Plaża czysta, wystarczająca ilość leżaków. Absolutnie wszelkie minusy i niedogodności wynagradzają cudowne widoki. Hotel ma doskonałe położenie. Woda w morzu cieplutka i krystalicznie czysta. Z łezką w oku wracaliśmy do Polski. Niestety hotel na koniec pobytu jeszcze raz nas rozczarował. Nie mogliśmy liczyć na wczesne śniadanie (wyjazd był o godz. 6.00 rano) , jak również nie przygotowano dla gości wyruszających w drogę powrotną suchego prowiantu. Szkoda :( Czy polecam ten hotel? Raczej tak, chociaż nie sądzę, że tam wrócę... Za taką samą cenę są duuuużo lepsze hotele w Turcji ( był to nasz szósty pobyt w tym pięknym i gościnnym kraju).
4.0/6
Hotel pięknie położony, miła obsługa, smaczne i różnorodne jedzenie. Całą przyjemność pobytu popsuł brud. Smród z klimatyzacji był nie do wytrzymania, jeżeli nie chciało się z niej korzystać i spać przy otwartych oknach w pokoju momentalnie pojawiał się zapach stęchlizny. Po zgłoszeniu tego faktu na recepcji już po 2 dniach po przypomnieniu ktoś przyszedł i próbował tam zdezynfekować, nic to jednak nie dało. Przy basenach nikt nie zawracał sobie głowy tym by na bieżąco usuwać wodę, która się z nich wylewała i stała tak cały dzień, powodując, że jest mega ślisko. Abstrahując od kultury gości i zostawiania po sobie śmieci przez niektórych to nikt nie sprzątał na bieżąco terenu w okół basenów. Poziom czystości restauracji też pozostawiał wiele do życzenia.