Opinie o Poseidon Hotel

5.3/6 (88 opinii)

Kategoria lokalna 4

5.3/6
88 opinii
Atrakcje dla dzieci
1.9
Obsługa hotelowa
5.6
Plaża
4.9
Pokój
5.2
Położenie i okolica
5.8
Rezydent
4.6
Sport i rozrywka
4.4
Wyżywienie
5.3
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 4.5/6

    wycieczka ze znajomymi

    byliśmy w 5 znajomych w hotelu Poseidon. lokalizacja do plazy genialna - 10m. trzy prywatne baseny hotelowe. bar w dobrej lokalizacji. duzo obsługi hotelowej do wsparcia i utrzymania czystości. z minusów to jedynie w mieście bardzo mało atrakcji, dodatkowo dostepne są drogie min.25€ pobyt dobry max na 6/8dni - 11 zdecydowanie za duzo ze względu na brak atrakcji i możliwości do zwiedzania

    Piotr - 19.08.2023  | Termin pobytu: sierpień 2023

    1/1 uznało opinię za pomocną

  • 4.5/6

    Polecam hotel Poseidon

    Warto wybrać ten hotel. Super położenie. Przy samej plaży i blisko centrum. Smaczne posiłki aczkolwiek trochę tłoczno na jadalni. Mało slodyczy typu ciasta, baklava. Drinki wszystkie podobne ale smaczne. Hotel bez dzieci co jest dla mnie duzym atutem. Bez animacji ale nie sa potrzebne z uwagi na bliskość centrum. To moj 15 pobyt w Turcji i bardzo polecam zarówno Marmaris jak i hotel

    Agnieszka, Stara Góra - 06.07.2022

    11/11 uznało opinię za pomocną

  • 4.0/6

    POSEJDON

    Było Super hotel czyściutki i przytulny obsługa przemiła.Basen rewelacja jedzenie urozmaicone naprawdę było w czym wybierać tylko neniby posiłki które powinny być na gorąco były raczej bym powiedziała zimne

    Beata Henryka, Warszawa - 07.10.2021

    7/8 uznało opinię za pomocną

  • 4.0/6

    Marmaris piękne, hotel poniżej przecietnej

    Hotel wybrany ze względu na doskonale położenie, w centrum Marmaris i tuż przy plaży, jednakże pokoje poniżej przeciętnej ,małe, nie funkcjonalne, nasz nie był sprzątnięty, brudna deska sedesowa. Następnego dnia interwencja u spotkanych na śniadaniu rezydentów zaowocowała zmianą pokoju,co było zasługą p.Edyty.P Michał zainteresowany jedynie sprzedażą wycieczek.Ta do Pamukale akurat udana.Transfer z lotniska do hotelu okropny, hotel Posejdon miał być pierwszy,co zostało ogłoszone już w autokarze,a był ostatni,bo nie dopilnowano kierowcy i przejechał. Samolot przyleciał prawie punktualnie bo 10 min później tj 19.50,a w hotelu byliśmy po północy, mimo iż odległość to 90 km,no ale powozono nas autobusem, nie dostaliśmy nawet przysłowiowej kromki chleba,czy wody,dobrze, że mieliśmy wodę zakupioną w samolocie. Pan Michał stwierdził, że hotel wiedział o naszym przylocie, nie dopilnował aby w recepcji były zostawione pakiety kolacyjne,a tak było na Kosie teraz w czerwcu. Nie dostaliśmy pakietów powitalnych ,bo covid jak stwierdziła p.Edyta,na Kosie w czerwcu tego roku były,na Maderze w marcu również, trzeba było po męczącej podróży zapisywać na karteluszkach, o ile były i telefon i imię rezydenta a także godz i miejsce zebrania, jeżdżę z Waszym biurem już 9 lat,zawsze było wszystko świetnie zorganizowane, mimo covidowych warunków, 2020 r był Rodos I Korfu,w tym roku Madera i Kos tam wszystko sprawnie, logistyka bez zarzutu, tu okropnie. Bo zebranie w naszym hotelu było przewidziane na 9 ,a byliśmy po północy,ba uoragniona wycieczka na Pamukale ,następnego dnia od 5,cóż...Nie dopilnowano kolejności rozwozu,rezydenta już nie było,a animatorka sobie nie poradziła, no i zostawienie nas bez jakiegokolwiek posiłku np w formie pakietu z wodą i kanapką ,co jest powszechne praktykowane, nawet w czerwcu na Kos o to zadbano.p.Michal niewiele powiedział o hotelu,z czego możemy korzystać w ramach, z czego za dodatkową opłatą, był nie zadowolony z zadowolony z zadawanych pytań, a w dniu wylotu 26.07.kiedy zadzwoniliśmy za pośrednictwem recepcji potwierdzić transfer na lotnisko, bo się spóźniał, nic nie wiedział ,poinformował, że oddzwoni, rezydent nie zainteresowany pracą. Rekompensata to bliskość plaży z leżakami i morze,dobre wyżywienie, choć z niedużym wyborem potraw, sympatyczna obsługa w restauracji i barze,pokoje ,pokoje sprzątane ,ręczniki wymieniane codziennie. No i piękna promenada, a także widok z okna,po zmianie pokoju.Warto zobaczyć stare Miasto,urokliwe,wąskie ukwiecone uliczki,port,no i wielki bazar,lepszy niż ten w Alanyi.

    JOANNA, WARSZAWA - 30.07.2021

    12/13 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem