5.4/6 (240 opinii)
Kategoria lokalna 5
4.0/6
Hotel bardzo w porządku, mieliśmy duży czysty klimatyzowany pokój z widokiem na morze, sejfem i lodówką, w pokoju jedynym minusem był brak drzwi do łazienki - umywalka była w otwartej wnęce i drzwi były jedynie po prawej stronie do samej toalety. Pokój codziennie sprzątany, wymieniana była pościel i ręczniki oraz uzupełniane były butelki z wodą. W tv można było znaleźć polskie kanały. Ręczniki na plażę za zwrotną kaucją 20 lira od osoby. Duży basen z dużą liczbą leżaków, szkoda że cały dzień bardzo głośno grała na nim muzyka. Plaża natomiast ciasna i zatłoczona, do tego bardzo wąska i ogólnie niewielka. Piękny widok na zatokę i góry, rejs do Marmaris ok 50 min w jedną stronę. Duży wybór jedzenia, szczególnie jarskiego, bo mięsa było niewiele, ale jedzenie mało różnorodne, praktycznie codziennie to samo. Do kolacji co drugi dzień muzyka na żywo. Obsługa bardzo sympatyczna i pomocna, kelnerzy sami pytali, czy nie przynieść np. czegoś do picia. Niezbyt dobre, kwaśne wino, piwo i drinki ok. Wifi działało tylko w lobby i nawet tam bardzo słabo. W miejscowości meczet, z którego 5 razy dziennie słychać śpiewy - pierwsze budziły nas codziennie o 6 rano :). Wszechobecne kotki, które mieszkały na terenie hotelu i chętnie wchodziły w interakcje z gośćmi, szczególnie podczas posiłków. Hotel usytuowany tak, że można było podziwiać tylko wschody słońca od strony morza.
4.0/6
Byliśmy w tym hotelu w 2015 roku. Wówczas hotel ten w pełni zasługiwał na 5 gwiazdek. Był pełny zestaw kosmetyków które można było tylko zobaczyć na prezentacji na kanale hotelu w TV. Barek był wypełniony napojami w puszkach w tym również piwo i uzupełniany co dziennie.Goście hotelu Turunc Premium mieli prawo do korzystania ze wszystkiego w hotelu Turunc (natomiast goście z Turunc nie mogli korzystać z hotelu Turunc Premium). Podczas tegorocznego pobytu (Maj 2019) otrzymaliśmy pokój w którym nie działała klimatyzacja ,natomiast nie można było wyłączyć telewizora w którym non stop pokazywano prezentację hotelu(z 2015 roku). Po kilkukrotnych interwencjach naprawiona klimatyzację i wymieniono baterie w pilocie TV. W czasie naszego pobytu oceniliśmy że standard się pogorszył i zasługuje co najwyżej na 4 gwiazdki.
4.0/6
Pokoje czyste, sprzątane codziennie. Basen, plaża super. Większość obsługi nie zna niestety żadnego innego języka oprócz tureckiego. Hotel przede wszystkim nastawiony na klientów z Turcji. Program rozrywkowy nie funkcjonowal. Przez 2 tygodnie kilka razy odbyło sie Waterpolo. Animacje wieczorne to codziennie 15 min tańców dla dzieci a poza tym kilka razy animacje dla dorosłych. Jedzenie dobre ale dość monotonne. Wódka mieszana przez większość pobytu z wodą. Jednego dnia była normalna, kolejnego rozmieszana na oko w proporcjach 50/50.
4.0/6
Okolica przepiękna, woda czysta, duży ładny basen, budynek nowy i elegancki. Jedzenie dobre ale bez frykasów głównie wołowina i kurczak na obiad mały wybór na kolacje większy, na pewno nie jest to all inclusive ultra, nie było ani soków z kartonu lub wyciskanych tylko z proszku z automatu, brak zagranicznych alkoholi tak jak to było w ofercie napisane. Restauracja ala carte nie czynna. Denerwujące były bardzo małe parasole bo dawały cień ledwo na jeden leżak. Personel nie zna przeważnie angielskiego. Animatorzy nie robią nic oprócz siedzenia i palenia papierosów. Ogólnie polecam bo miejsce piękne ale hotel oceniam oceniam na 4 gwiazdki maksymalnie. Pozdrawiam