Opinie o Turunc Premium

Kategoria lokalna 5

5.4/6
(248 opinii)
Atrakcje dla dzieci
4.0
Obsługa hotelowa
5.5
Plaża
5.1
Pokój
5.6
Położenie i okolica
5.8
Rezydent
4.8
Sport i rozrywka
4.4
Wyżywienie
5.1

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    8

    kontrastowy pobyt

    Elzbieta, Rybnik 07.10.2022

    Hotel - pięknie położony.Cudowne widoki. Urokliwe miasteczko - i ..... to wszystko co fajne. Niestety, sam hotel lata świetności ma za sobą i to pod każdym względem. Czystość przedstawia wiele do życzenia.Pokój( mimo tzw. Zielonego światełka)nie był sprzątany i nie wymieniane ręczniki od kilku dni - dopiero nasza interwencja w recepcji odniosła skutek. Obsługa powinna przejść szkolenie z profesjonalnej obsługi gości - kelnerka przynosi kawę do nieposprzątanego stolika (okruszki). Nieprofesjonalne zachowanie barmana , który odsyła gości do innego barku gdyż brakło mu białego wina... (???). Jedzenie - śniadania i lunche standardowe - natomiast kolacje przedstawiaja wiele do życzenia . Nie jestem jakaś bardzo wymagająca i oczywiście głodna nie chodziłam ale w porównaniu do innych hoteli w ktorych byłam (np sieci Barut) - było bardzo kiepsko. Codziennie jakieś różne rodzaje "gulaszu" - to z bakłażanem, to z innymi warzywami . Owszem, smaczne - ale codziennie....??? Miały być dostępne restauracje a la carte ale menager hotelu poinformował , że zbliża się koniec sezonu i są juz zamknięte. Wróciłam bardzo zawiedziona pobytem w tym hotelu i nawet piękne widoki nie zrekompensowały rozczarowania.

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Nigdy więcej

    Nie polecam bardzo 30.04.2025

    Nawet nie wiem co napisać obecnie jestem w tym hotelu jest dramat jedzenie jest okropne niesmaczne na obiad proszę nie liczyć są frytki beznadziejne mięsa makaron. WF w hotelu nie działa w wycieczki to prawdziwa porażka. Czytałam wcześniej opinie i tłumaczyłam sobie że aż tak źle nie może być wieźcie mi jest tragiczne. Absolutnie nie polecam ogromy żal tragedia tak złej kuchni nie jadłam.

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Nie polecam

    Yurii, Grodzisk Mazowiecki 20.09.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024

    Wykupiliśmy wycieczkę od 09.09.24 po 17.09.24 na 7 dni z których byliśmy tylko 6. Wymeldowanie z hotelu było 16.09.24 do godziny 12:00 a samolot 17.09 o 4:10 i ten czas od 12:00-4:10 Rainbow liczę jak 7 dzień hotelu. Chcęliszmy na recepcji dokupić pobyt hotelu do wieczora żeby nie sprężać czas na ulicy z walizkam, to nam powiedzieli że niema takiej opcji chociaż rezydent powiedział że można. Na recepcji chamstwo bo nie złożyliśmy do 12 wymeldować a na godzinę później to nam powiedzieli zapłacić karę 100 Euro a jak nie to musimy sami dojeżdżać do lotniska. NIE POLECAM nie hotel nie Rainbow Wypoczynek jest niestety zepsuty

    0.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Nie polecam

    Marek 29.08.2022

    Nie polecam hotelu ze względu na monotonne ( codziennie ) to samo przez 2 tygodnie żadnej zmiany .Ile można jesz to samo jakość owoców dramatyczne pogniłe owoce wszystko mam udokumentowane Hotel nie zasługuje na 5 gwiazdek max na 3 .Brak jakichkolwiek rozrywek choc w opisie były wymienione

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem